{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

cille p
cille p
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67

Det store spørgsmål- tatoo! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!
Vil gerne høre jeres mening..
Jeg har altid haft det sådan lidt at jeg ikke ville ha nogle tatoveringer som jeg ikke kunne skjule, fordi jeg sys ikke det ville være fedt at rende rundt som 60 årig og ha en masse tatoveringer der hænger i laser..
Men så sagde min veninde at vores generation har jo næsten alle tatoveringer, så det ville jo nok være normalt til den tid..

Hva sys i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det store spørgsmål- tatoo!
  • #1   1. okt 2010 ja gør det:)

  • #2   1. okt 2010 I dont give a shit.

    Gør hvad du vil.


  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #3   1. okt 2010 Jeg gør det for min egen skyld.. går meget op i hva det er og hvor det sidder, så det ikke er noget alle har.. får ikke lavet noget uden betydning, og tænker som regel over det i nogle år før jeg gør det- har to i forvejen.. Jeg vil bare ikk fremstå som en bølle og give folk det forkerte udtryk.. kan i følge mig..

  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #4   1. okt 2010 take away.. hehe, folk der kender mig ville nok side noget andet.. vil bare ikke støde nogen..

  • #5   1. okt 2010 Du er måske kendt som byens hårde tøs ?
    LOL


  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #8   1. okt 2010 Maroccan- Du skal da ikk grine smiley
    Og nej er jeg da ikk, men alle har da et temperement, mit er bare større smiley

    Duffman- nej det er derfor jeg kun får lavet noget med stor betydning for mig.. alt det der trible shit og tatoveringer på lænden. ellers tak smiley


  • #9   1. okt 2010 Det mest ucharmerende efter en pige med skæg må være en pige der siger " jeg har et stort temperament og kan blive hidsig og bla bla bla.
    Uha uha


  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #12   1. okt 2010 maroccan- men nu prøver jeg heller ikke at charmere dig smiley

    Duffman- som jeg lige skrev har jeg ingen a delende. og gør ikk noget fordi det er "på mode"


  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #13   1. okt 2010 casper l- ENIG! men det gør de fleste jo desværre..

  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #14   1. okt 2010 Sami- lad dog være med a vær en nar

  • #15   2. okt 2010 Maroccan, kunne ikke være mere enig med dig i alle dine indlæg! Genialt smiley

    Killer i panden.. HAHAHA smiley

    cille P, du er en thug - we know now.. Til sagen, få de tatoveringer du vil - du skal nok være glade for dem til den tid! Er du ikke det - er der garanteret opfundet noget smart til at trække farven ud.. Ellers kan du bare skære det af - badass smiley


  • #16   2. okt 2010 Haha Møs møs smiley

  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #17   2. okt 2010 Hold da kæft hvor er nogle af jer nogle "macho" narrøve!
    Det okay at i er psykopater og spiller så skide smarte med steoide kroppe, men piger skal bare være perfekte, for guds skjyld vi må ikk ha et temperement, vi skal helst ikke være ærlige.. vi skal bare fortælle jer hvor meget vi elsker i stikker jer selv i røven!
    Og hvor meget vi elsker at vi aldrig ved om i slår os halvt fordærvet lige den aften!
    Tag lige et kig i spejlet før du dømmer andre!!!


  • #18   2. okt 2010 Orh hold, vi driller bare smiley

  • #19   3. okt 2010 Hahahah smiley Yep, kan godt se jeg bruger steroider.. Så fungerer de sku ikke helt efter planen i hvert fald smiley

    Med dit temperament kan det være du slår mig halv fordærvet smiley


Kommentér på:
Det store spørgsmål- tatoo!

Annonce