{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  magnetarmbånd..
  • #1   18. aug 2010 Der er rigtig mange herude på mit arbejde som går med dem, men tror at man selv skal tro det virker smiley

• martin k
    martin k Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 186
    #2   18. aug 2010 henrik s, du ved vel ikke tilfældigvis hvor man kan få dem ?

• dorthe k
    dorthe k Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 34
    #3   18. aug 2010 min mor har et pga slem migrene og det hjælper hende og jeg har hørt det skulle hjælpe på mange ting

jeg tror faktisk man kan købe dem i matas ellers er der mange hjemmesider du kan købe dem på

• #4   18. aug 2010 Det er da vidste bare en placebo effekt, det samme som at tage en kalktablet der står Panodil på, og så forsvinder hovedpinen, eller som at drikke alkoholfri øl uden man ved det, og så bliver man fuld.

Indbildning er et stærkt værktøj.

• #5   18. aug 2010 herp derp
    True

Men nu skal man tænke på at alt er til dels elektromagnetisk smiley

• #6   18. aug 2010 Der var en herude på platformen på et tidspunkt, men han er her ikke mere

• #7   18. aug 2010 herp herp: Placebo eller ej, er det ikke ligegylddigt hvis det hjælper?? Om det er pga. et eller andet i hjernen eller om det er nogle magneter, er vel for så vidt ligegyldigt hvis det hjælper. Desuden har placebo det med, at miste virkningen efter noget tid. Men i mine øre lyder det ikke særlig farligt, at prøve et magnetarmbånd.

• henrik a
    henrik a Tilmeldt:
    nov 2008

Emner: 2 Svar: 9
    #8   18. aug 2010 Min kæreste er sælger af magnet smykker , skriv pb hvis du er interesseret.

• #9   18. aug 2010 det kurere faktisk hele verden hvis alle gik med dem smiley krig og alt ville stoppe.. det ret fedt.. har selv stoppet skænderier med kæresten efter vi fik dem.. totalt fedt..

BAAAAAH

• #10   18. aug 2010 Jeg har et herhjemme, og det har kureret både tømmermænd og albuestød. Og så blev jeg pisse lækker da jeg tog det på, og scorede en ny model hver dag. Min bankkonto blev pludselig fyldt med penge, og jeg fik et totalt godt betalt job.

De magnetbånd er fantastiske.

Miss L, hvis man tror nok på det, varer virkningen ved. Det er individuelt, så ved nogle vil det måske virke mere end ved andre. Jeg siger bare, at i stedet for at tro på magisk magnetisme, kan man tage et stykke garn og binde om halsen, det har samme effekt hvis man tror nok på det.

Kommentér på:
magnetarmbånd..

Annonce