{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.093 visninger | Oprettet:

blablablabla -
blablablabla -
Følger: 1 Emner: 61 Svar: 103

Sprit bong/tjubang;) blanding hjælp? {{forumTopicSubject}}

hey baboom har endelig fået mig en sprit bong og tjubang efter jeg har prøvet mine venners ;), men hvilken slags væske skal jeg hælde i? og hvor meget skal der i? har overvejet kølervæske? men der er delte meninger :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprit bong/tjubang;) blanding hjælp?
  • #1   25. jul 2010 Med fare for at lyde rigtig gammel spørger jeg alligevel; Hvad er en sprit bong og tjubang som du vil hælde køllervæske i!?!!

• #2   25. jul 2010 kølervæske*

• #3   25. jul 2010 jo sprit tjubang men kan høre i ikke ved hvad det er ;), det er en tjubang med 2 lag så i mellem det lag hælder man væske i ligger den i fryseren når man så skal suge af den kommer der kun kold røg ind i ens lunger smiley søg det på nettet

• #4   25. jul 2010 Sprit eller kølervæske. Det er fløjtende ligemeget.

Jeg bruger selv kølervæske af den simple grund at det farver mit rør blåt :o)

• #5   25. jul 2010 yes, det er mega nice at ryge. ved dog ikke lige hvad for noget væske der skal i

• #6   25. jul 2010 Det må bare ikke kunne fryse, for så springer glasset.

• #7   25. jul 2010 (link fjernet)

• #8   25. jul 2010 Det sku langt ude smiley Haha.. Jeg vil mene du kan bruge alt der ikke fryser.. Evt halv kølervæske + halv vand - så har den en frysetemperatur på en -40-50 graders celcius smiley

• #9   25. jul 2010 Nej nej nej. Aldrig vand. Uanset hvad du blander det med.

Sprit eller kølervæske

• #10   25. jul 2010 Hvorfor ikke vand..?

• #11   25. jul 2010 Fordi der stadig vil være en chance for at den del vand der er i fryser.

Altså personligt gav jeg godt og vel 1000kr for mit rør. jeg skal i hvertfald ikke risikerer at det en dag springer. Og desuden når sprit og kølervæske nu virker perfekt (det har det gjort for mit i 5år+), hvorfor skulle man så experimenterer med andet?

• #12   25. jul 2010 Kasper F*

Forresten. Da du købte den sad der garanteret et af de der fesne glashoveder på ikke?

Hvis ja ville jeg kraftigt anbefale at købe et i træ eller mærskum alt efter hvad du vil ofre. Glashovederne spiller det halve af din mix da de 99% af tiden brænder røvskævt.

• #13   25. jul 2010 Tjah - vand + kølervæske bruges i biler, og det fryser ikke smiley Frysetemperaturen for ren kølervæske fryser er lige omkring -20 grader, og vand - ja åbenlyst 0 grader smiley Men sammen så er det omkring de -40-50 stykker..

Kan godt følge dig i at der ikke er grund til at eksperimentere - også blot et spørgsmål smiley

Why fix it, if it ain't broke smiley

• #14   25. jul 2010 tjaa. Det med bilerne kan du nok have ret i, men som du selv så godt formulerede det.

Why fix it, if it ain't broke smiley

• #15   25. jul 2010 Så vi enige smiley

• #16   25. jul 2010 Så er alt godt. Lad os ryge :o)

• #17   25. jul 2010 Kølervæske OG vand..

Du kan langt fra komme ned på de temp der skal til når du har ren kølervæske.!

Og jaja rolig nu folkens hvis din spriter fryser til is er det jo LANG fra 100% den sprænger.. Hvis den gør lægger du den bare i en kølekasse med nogle køleelementer så den optøre stille og rolig, så den skid slået...

Der er MANGE gange dem du får fra staden f.eks bliver til is og der er det mindste problem.. Er jo sådan du tjekker om don blanding er korrekt.. Jo mere vand jo bedre da den bliver koldere smiley

Held og lyk mæ det..

• #18   25. jul 2010 lad dog være med at ryge det i det hele taget og også vandpibe, det burde forbydes begge to

• #19   25. jul 2010 "Og jaja rolig nu folkens hvis din spriter fryser til is er det jo LANG fra 100% den sprænger.. Hvis den gør lægger du den bare i en kølekasse med nogle køleelementer så den optøre stille og rolig, så den skid slået..."

Ja det er da rigtig flot. Men havd med at uindgå hvis nu situationer, og så sikre sig helt ved at bruge det sprittjubangerne er lavet til. Sprit.

Igen mit rør har kostet tæt på de 1000kr. tror du selv jeg har lyst til at experimenterer når jeg ved hvad der 100% virker?

simon S*

Hold dine hadske antiryger holdninger for dig selv.

• #20   25. jul 2010 Og så er det faktisk belvet forbudt at ryge fede. Men det ændrer jo intet

• #21   25. jul 2010 Dan M - Rolig mester, det tog du da halv personligt var??

Jeg er da riv ragende ligeglad om du vil ryge på en lunken spriter..
    Jeg sagde hvad en rutineret ryger ville gøre..

Som du præsis selv siger hvorfor gi 1000 for lortet hvis du så ik kan finde ud af at blande den rigtigt så du får alt hvad du kan ud af den smiley

Og ja du kan godt bruge sprit men der skal stadigvæk en mængde vand i for at få den ned i temp mester smiley

Så rolig nu gå du ind og ryg dig en lunken spritkølet og se om det hjælper på humøret smiley

• #22   25. jul 2010 sprinklervæske

• #23   25. jul 2010 As said..

• #24   25. jul 2010 har fået glas hoved med men har 10 forskellige træ hoveder ;), jamen så hælder jeg bare køler væske på hvor meget skal der i?

• #25   25. jul 2010 kan du ik gætte det ud fra navnet eller hva??? du burde seriøst smide de piber over til mig, for du ka vist ik tåle og ryge på dem alligevel smiley

• #26   25. jul 2010 smiley gider bare ikk at de går i stykker, de er jo ikke helt billige vel smiley

• #27   26. jul 2010 hvorfor mener du de sku gå i stykker af og få sprit i sig??

sprit fylder mindre, når det er frossen, end ved stue temp

Kommentér på:
Sprit bong/tjubang;) blanding hjælp?

Annonce