{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake vare anmelde
  • #2   21. jul 2010 men kopi vare er jo ligesom ulovligt ikke eller bare mig der har misforstået noget ?

  • #3   21. jul 2010 Ja de er ulovlige.. Men du må da selv tjekke det inden du køber det. smiley

  • #4   21. jul 2010 er købt på nettet så svært at tjekke på billeder men hvad vil i råde mig til

  • #5   21. jul 2010 Hvis det er en internetshop, så er dine chancer ret gode for at buste dem og få pengene igen.
    hvis du har betalt med mastercard/visa kan du trække dine penge tilbage. (gå i banken og sådan) eventuelt få en politi-seddel hvor de skriver varen er fake og konfiskeret = du ska have pengene igen og du laver en anmeldelse på internetfirmaet.

    mener det var Fashionvidaloca der var noget snavs med.


  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 54
    #6   21. jul 2010 vare på nettet købt hos private, købes som beset, så lige meget hvor dårlige billederne er, står du selv med skylden da du selv har taget risikoen

  • #7   21. jul 2010 det er ikke købt privat men en butik på ebay.com

  • #8   21. jul 2010 har skam skrevet til sælger men de skriver bare at alle deres vare er autentiske men kan jeg godt melde det til ebay og få pengene tilbage selv om jeg har modtages varen, skal den så ikke sendes reur til sælger mon ?

  • #9   21. jul 2010 hvordan med beviser? det er jo kun varen jeg har, der var ingen kvittering med og heller ingen kasse/box selv om det står i annoncen, det er et par dvs sko jeg har fået men kan se på mærkerne på skoene at de ikke ligner de samme som på de andre dvs sko jeg har i forvejen.

  • #10   21. jul 2010 Stod der at varen var ægte?

  • #11   21. jul 2010 der står dette her på deres annoncer :

    As you may have noticed, we take numerous pictures of our brand name / designer clothing & shoes. The reason we do this is to show you the item you are purchasing is AUTHENTIC! We offer a 100% money back guarantee on authenticity. Everything we sell is purchased directly from the manufacturer. There are many fakes on eBay and many sellers who sell fakes (sometimes without knowing). DEZINERED only sells absolutely new & AUTHENTIC designer & brand name items.


  • #12   21. jul 2010 *Det er både tilladt at købe og bruge kopivarer i Danmark.
    *Ved hjemkomst med fly eller skib fra et land uden for EU kan du medbringe kopivarer, hvis de har en samlet værdi af under 3.250 kr.
    *Ankommer du med bil, bus eller tog er grænsen 2.250 kr.
    *I begge tilfælde skal det være til privat forbrug, og varerne skal indføres som en del af dit personlige rejsegods
    *I Italien, Frankrig og Portugal er det ulovligt at købe og bruge kopivarer. Dette gælder uanset om varerne er købt lovligt i et andet land. Inden du rejser ud i Europa, skal du derfor være opmærksom på, om du medbringer kopivarer.


  • #13   21. jul 2010 (link fjernet)
    (link fjernet)


  • #14   21. jul 2010 oki på den måde men der står nu også at de ikke sender til lige netop disse lande pga sikkerheden

  • #15   21. jul 2010 PLEASE NOTE: WE CAN NO LONGER SHIP TO THE FOLLOWING COUNTRIES: ITALY, SPAIN, & PORTUGAL.
    Since we cannot block individual countries from purchasing our products, we will refund purchases from Italy, Spain, or Portugal. We are unable to ship to these countries due to problems with their customs and the losing numerous shipments.

    Der står dette her med de lande


  • #16   22. jul 2010 well tag det som en lærerstreng, køb varene i Danmark. eller butikker der oplyst under tøj mærkets hjemmeside.

  • #17   23. jul 2010 sælger har skrevet at de vil retunere pengene og at jeg bare kan beholde skoene men tvivler nu meget på at få alle mine penge tilbage uden at skulle sende dem tilbage for hvis jeg skal sende dem til bage koster det mig 35,17 GBP og i alt for skoene og forsendelsen har jeg givet 32,90 GBP altså 24,95 GBP for skoene og 7,95 GBP i forsendeselsen.

Kommentér på:
Fake vare anmelde

Annonce