759 visninger
|
Oprettet:
Får tilsendt alt muligt. Hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}
Hej folk.
Jeg får tilsendt alle mulige ting med posten, fra forskellige stedder, f.eks.fik jeg en dvd fra "home enter", og for 2 uger siden fik to andre forskellige ting, fra to forskellige virksomhedder?.
Jeg vil ikke blive ved med at sende retur, og nej jeg får intet af det gratis. Der står på alle pakkerne at jeg skal betale inden for en bestemt dato. Jeg er godt nok tilmeldt mig en masse på min mail, men jeg har aldrig stødt på dem som sendte mig den pakke idag "home enter". Nogen som ved hvordan jeg kan afmelde mig Alt, som jeg ikke engang ved jeg er tilmeldt?.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 34
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 65
apr 2010
Følger: 1 Svar: 20
Jeg har i flere år arbejdet i en kundeservice, som jævnligt blev udsat for dette.
Men du skal kontakte dem, du må ikke bare ignorere dem. Det er muligt at du i sidste ende alligevel slipper for at betale, men det er ikke særlig sjovt at have modtaget flere rykkere, snakket med advokat osv. Få det overstået med det samme.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
Tror jeg holder mig på afstand fra deres breve de to næste måneder, og ser om der bliver sendt mig noget i den tid.
Det ville ikke hjælpe at slette sin mail?.. - selvom de stadig ville have min adresse, men så har de jo ikke min mail mere. Jeg er lidt lost :p.
sep 2008
Tak for jeres hjælp.
Jeg vil gerne høre mere, hvis i har noget at fortælle om det
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 152 Svar: 977
fik en film "gratis" og ku så ellers få månedes film hver månede for 69 kr.
jeg ville self afmelde mig. men det blev jeg aldrig.. de blev ved at sende ting tilmig selvom jeg havde afmeldt mig..
og til sidst forstod de det.. så gik der ½ år.. så kom der sku en flim til.. og at jeg sku betale den..
det ville jeg så ikke så vi ringede til dem. de var ligeglade jeg sku bare betale. men vi nægtede.
hver månede kom der en rykker og det har der gjort i 4 år nu. vi har ringet flere gange men de er lige glade. til sidst har vi så betalt de 199 kr for filmen for at prøve at få dem til at holde kæft. men nej de blir ved at sende rykkere.. så jeg er oppe på 4399 kr for en film. Terkil i knibe. de har tilmeldt mig RKI og hele pisset. DOG kan de ikke da de IKKE har en skid på mig på skrift. og at jeg var under 18 da de gjorde det.
så et TOTALT latterlidt firma vil jeg sige
sep 2008
sep 2008
jun 2010
Følger: 1 Svar: 94
sep 2008
Så er jeg ved at være afklaret :).
For synes da det er for dårligt, de ikke lige sender mig en mail om "vi vil gerne give dig et super tilbud på den her film. skal vi sende dig den? ja eller nej"
men de gør det bare.
Får tilsendt alt muligt. Hvad gør jeg?