{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Får tilsendt alt muligt. Hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej folk.

Jeg får tilsendt alle mulige ting med posten, fra forskellige stedder, f.eks.fik jeg en dvd fra "home enter", og for 2 uger siden fik to andre forskellige ting, fra to forskellige virksomhedder?.

Jeg vil ikke blive ved med at sende retur, og nej jeg får intet af det gratis. Der står på alle pakkerne at jeg skal betale inden for en bestemt dato. Jeg er godt nok tilmeldt mig en masse på min mail, men jeg har aldrig stødt på dem som sendte mig den pakke idag "home enter". Nogen som ved hvordan jeg kan afmelde mig Alt, som jeg ikke engang ved jeg er tilmeldt?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får tilsendt alt muligt. Hvad gør jeg?
  • #1   15. jul 2010 Jeg tror du skal bede dine venner om at lade være med at bestille alt muligt lort til dig?

• #3   15. jul 2010 Har prøvet det samme, folk kan åbenbart gå ind og misbruge andres oplysninger.. Jeg ringede til de forskellige firmaer og brokkede mig, samt sørgede for at de blokerede mig i deres system så det ikke kunne ske igen.. Og så kunne jeg smide regningerne ud smiley

• Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #4   15. jul 2010 Der er desværre visse folk der synes at det er sjovt at chikanere folk ved at bestille en masse forskellige ting til dem. Hvis det er tilfældet her, skal du kontakte afsenderne en efter en, og forklare dem situationen. De vil så tjekke bestillingen, og med mindre de kan bevise at det er dig som har bestilt varen, så vil de annullere regningerne. De fleste kan også indsætte en blokering på dit navn eller din adresse.

Jeg har i flere år arbejdet i en kundeservice, som jævnligt blev udsat for dette.

Men du skal kontakte dem, du må ikke bare ignorere dem. Det er muligt at du i sidste ende alligevel slipper for at betale, men det er ikke særlig sjovt at have modtaget flere rykkere, snakket med advokat osv. Få det overstået med det samme.

• #5   15. jul 2010 Min addresse, og tilsvarene oplysninger ligger ude i deres systemt jo. Synes bare det er underligt, at de kan sende mig alle de random ting, bare fordi jeg klikker på et link f.eks.?
    Tror jeg holder mig på afstand fra deres breve de to næste måneder, og ser om der bliver sendt mig noget i den tid.

Det ville ikke hjælpe at slette sin mail?.. - selvom de stadig ville have min adresse, men så har de jo ikke min mail mere. Jeg er lidt lost :p.

• #6   15. jul 2010 Der er nok ikke andet for at kontakte dem, som de kommer. Det må jo få en ende på et tidspunkt.

Tak for jeres hjælp.

Jeg vil gerne høre mere, hvis i har noget at fortælle om det smiley

• #7   15. jul 2010 jeg blev også pludselig tilmeldt Home enter firmaet..

fik en film "gratis" og ku så ellers få månedes film hver månede for 69 kr.

jeg ville self afmelde mig. men det blev jeg aldrig.. de blev ved at sende ting tilmig selvom jeg havde afmeldt mig..

og til sidst forstod de det.. så gik der ½ år.. så kom der sku en flim til.. og at jeg sku betale den..
    det ville jeg så ikke så vi ringede til dem. de var ligeglade jeg sku bare betale. men vi nægtede.

hver månede kom der en rykker og det har der gjort i 4 år nu. vi har ringet flere gange men de er lige glade. til sidst har vi så betalt de 199 kr for filmen for at prøve at få dem til at holde kæft. men nej de blir ved at sende rykkere.. så jeg er oppe på 4399 kr for en film. Terkil i knibe. de har tilmeldt mig RKI og hele pisset. DOG kan de ikke da de IKKE har en skid på mig på skrift. og at jeg var under 18 da de gjorde det.

så et TOTALT latterlidt firma vil jeg sige

• #8   15. jul 2010 det lyder som om vi er ude i noget stangs betaling? det skal der sgu da kunne gøres noet ved. Sådan et lille svensk firma, kan ikke bare tage røven på en.

• #9   15. jul 2010 Nu sender jeg den her film retur, og siger jeg vil afmelde med det samme. hvis de så sender mig noget igen, kan jeg beholde det, fordi det er dem der sender selvom jeg er afmeldt. Så kan de bare lade være med at sende noget.

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 94
    #10   15. jul 2010 du skal bare sende den 1. ting tilbage og derefter kan du beholde det de sender hvis de blir ved med at sende til dig, det har været med i basta engang

• #11   15. jul 2010 Okay tak!.
    Så er jeg ved at være afklaret :).
    For synes da det er for dårligt, de ikke lige sender mig en mail om "vi vil gerne give dig et super tilbud på den her film. skal vi sende dig den? ja eller nej"
    men de gør det bare.

Kommentér på:
Får tilsendt alt muligt. Hvad gør jeg?

Annonce