{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.232 visninger | Oprettet:

Teori prøve til bil imorgen {{forumTopicSubject}}

Kender i det når man bare OVERHOVEDET ikke føler sig klar på nogne måde ?

I teori lokalet går det fint nok, altid under 5 fejl eller 5 fejl..herhjemme på den cd, det går det bare helt galt :S

Kan det virkelig passe at selve teoriprøven er lettere end dem man har på køreskolen ?

synes jeg er helt ude og skide...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teori prøve til bil imorgen
  • #1   22. jun 2010 vil du bytte? jeg skal til eksamen i mat(c) imorgen ..

• #2   22. jun 2010 ja teori prøven er lettere end det i teori lokalet

• #3   22. jun 2010 Det er fordi du ikke tager dig sammen derhjemme. I morgen hos politiet til teoriprøve, der tager du dig automatisk mere sammen smiley Du skal nok klare det, bare slap af og husk at tænke og se billeder korrekt.

• #4   22. jun 2010 Snask ! jeg havde under 5 fejl også på køreskolen cirka 3 hver gang faktisk smiley da jeg kom til teoriprøve fik jeg 0 fejl og WOW jeg var lettet.. slet ikke særlig svært efter min mening smiley

Skal så til køreprøve torsdag smiley håber det går smiley

Men held og lykke smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #5   22. jun 2010 Det er nok lidt nemmere, men så er du jo kun forberet på det værste smiley
    Bestod også selv med 1 fejl, og synes det var meget nemmere inde til selve prøven.. Men tag det med ro, og husk at første indskydelse (næsten) altid er den rigtige smiley

Skal selv til trailer køreprøve imorgen :d

• #6   22. jun 2010 Det jo mit arbejde der betaler da jeg jo er i lære som mekaniker, selve kørslen køre bare, det sidder jo på rygraden..det bare træls hvis jeg selv skal til at stikke 600kr ud efter en ny teori prøve, og har fødselsdag her om 14 dage, så vil jo gerne have det til min fødselsdag smiley

• #7   22. jun 2010 medmindre du har fået til til køreprøve tror jeg 14 dage er optimistisk... det enormt lang ventetid på køreprøver.

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   22. jun 2010 du klare det aldrig!! muhahhah.. nej det er pisse nemt det er ren logik det hele

• #9   22. jun 2010 Politiet går da snart på sommerferie. Så du skal nok vente med køreprøven til de kommer tilbage igen smiley

• #10   22. jun 2010 Hmm... svært og sige.
    Men jo det kan godt være selve prøven er nemmere.
    Når man er til prøve eller andet, hvor man fx kan dumpe.
    Så er man altid meget nervøs, ligesom ved en eksamen.
    Så man laver derved meget nemmere fejl. derfor burde den gældenen prøve ha en nemmere sværhedsgrad hvis det skulle være fair.

Jeg husker det selv for 5 år siden da jeg fik cd`en med hjem.
    Og jeg var så skide nervøs for at dumpe.
    At jeg tog 3 prøver, HVER DAG.
    Det resulterede så i, at jeg var den eneste på mit hold som havde nul fejl :-).

Men det korte og lange er.
    Når du tar de prøver og du tilsidst laver nul fejl regelmæsigt.
    Så har du 100% garanti for at gennemføre.
    Logisk ikke :-).

• #11   22. jun 2010 jeg bestod lige køre prøven idag smiley og ja dem på cden er sværre

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #12   22. jun 2010 må man ikke kun ha 3 fejl?

• #13   22. jun 2010 5 fejl abd R .. tillykke ostehapsen smiley smiley

• #14   22. jun 2010 abd R
    Mener kun det er hvis du tar taxakort.

• #15   22. jun 2010 Takker,

abd R det er til lastbil eller bus du kun må have 3 fejl

• #16   23. jun 2010 paser altså ikke helt smiley ?
    havde stortset altid 5 fejl osv i teori lokalet. på cd efter 1 dag med øven havde jeg konsekvent 0-1 fejl.
    1 time inden jeg skulle op havde jeg underligt nok 5-6 fejl hele tiden :S.

kommer så ud der fra med 2 fejl :D?

vil sige det er meget forskelligt alt efter hvad røven er sat sammen af. for man kan virkelig være uheldig og komme ud for noge spasser billeder smiley

• #17   23. jun 2010 Til selve prøven synes jeg det gik meget langsommere og det var osse nemmere at overskue hvad der foregik på billederne:)

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #18   23. jun 2010 Lastbilkørekort må du have 5 fejl ligesom med bil, det er kun taxa og bus man max må have 3 fejl, når man tager "erhvervskort".

• #19   23. jun 2010 Hænger til lastbil er også max 3 fejl. Men der er så også kun 12 billeder smiley

• #20   23. jun 2010 Da jeg skulle tage kørekort dumpede jeg også ALLE prøver som jeg tog herhjemme foran skærmen, og jeg fik da også engang imellem mere end 5 fejl på køreskolen..

Jeg følte mig på INGEN måde klar, da jeg skulle til teoriprøve hos politiet, men på en eller anden mystisk vis, så selvom jeg havde sommerfugle helt nede i fødderne, så formåede jeg at slippe med 5 fejl.
    Godt nok lige på grænsen, men jeg klarede det, og jeg er ikke en der er særlig god til at følge med i sådanne ting heller.

Bare hold hovedet oppe, og lyt til hvad der bliver sagt, og glo rigtig godt efter på billederne, for der er nogle rigtig grimme snydere indimellem smiley

Den skal du sku nok klare.. Held og lykke med det..

• #21   23. jun 2010 Der er forskellige prøver = forskellige sværheds grader..

Og ja prøverne er svære på cd end i teori lokalet.. Men hvis du er uheldig kan man godt komme op i en da er svære.. Kan sku ik huske hvad den hedder nu.. Men den er vidst ik så venlig.. Men bruger de MEGET sjældent, men det sker..

Og ved hvad jeg snakker om da den gamel er kørelære smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #22   23. jun 2010 SHN: Vil også hellere have 12 billeder og max 3 fejl end 25 billeder og max 3 fejl smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#23   23. jun 2010 Bb's Alfa-Han . Så spørg lige din far igen, for det giver ingen mening. De er alle lige svære - det kan selvfølgelig afhænge af hvor meget man har øvet sig i de forskellige emner.. Men altså stadig som udgangspunkt lige svære.

• #24   23. jun 2010 Nop der er en det er svære.. Kan jeg svare dig på 100% lige her og nu uden at spørger ;`)

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#25   23. jun 2010 hmhm, aha.. Sjovt nok er min fatter også kørerlære. Men altså.. Siden du ikke selv har spurgt, så prøv lige at spørg ;)? -Han er kørelæren, ikke dig ergo må han vide det lidt bedre.

• #26   23. jun 2010 Man kan jo ikke sige en anden prøve er svære end andre. Kan jo være jeg syntes den er let den som du syntes der er svær. Kommer da bare an på hva man bedst kan huske af de spørgsmål smiley

• #27   23. jun 2010 De har en der er svær i forhold til de andre har jeg også hørt.. men ja, det kommer jo som sagt an på hvor meget øvelse man har gjort sig smiley

• #28   23. jun 2010 gik igennem med 0 fejl smiley

• #29   23. jun 2010 Stort tillykke med det smiley og held og lykke med køreprøven også smiley

• #30   23. jun 2010 Ja, den skal jeg desværre vente længe på, har fødelsdag om 14 dage og der går de på sommerferie..så skal vente 5 uger smiley bilen er købt, kommer hjem mandag..rimelig øv

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#31   23. jun 2010 Tillykke smiley - Fik også B/E kort i dag, til trailer smiley

• #32   23. jun 2010 Denned S - Jamen har da lige ringet til ham.. Og ja der er en der er sværere..

SHN . - Der har du helt ret, men standarten er støre på den prøve.. Altså hvis man tager et gennemsnit af spørgsmålene sværhed og skjulte hentydninger på billederne.. ( Direkte sagt som den gamel sagde det )

• #33   23. jun 2010 Og var bestemt ik for at "skræmme" ham der lavet enmet..

Men et STORT tillykke skal da lyde herfra, er lækkert.. Køreprøven er jo for det meste bare en ren walk over smiley

Husk det er kun til låns så kør ordenligt smiley

• #34   23. jun 2010 Ja så er køreprøven for mig imorgen kl.12:30.. Kørte lidt idag og det gik bare som det skulle, tror bare jeg er mest nervøs for alle hans spørgsmål hvis han spørger om det smiley

Tillykke Snask ! smiley

• #35   23. jun 2010 FC B - Det er det mindste problem.. Jeg blev f.eks ik spurgt om noget..

Men er jo kun hvordan man tjekker hvordan der er mønster nok på dækket..
    Hvordan man sætter langt lys på.
    Lys længder.
    Osv osv.. Og det kan næsten alle drenge vel smiley

Men skriv da endelig hvis du lige skal ha det sidste fakta på plads.. smiley Men står også et sted i dine bøger smiley

• #36   24. jun 2010 ja.. smiley hvad er det man ikke selv må påfylde ? bræmsevæske og hvad mere ?

• #37   24. jun 2010 Olie..
    Kølervæske.

Benzin smiley hehe

• #38   24. jun 2010 NEEEJ seriøst tak smiley

• #39   24. jun 2010 Nåå for helved havde ik set dit "ikke" :S

Jamen så er det vel bare bremse og koblings væske.. Men har jeg dog aldrig hørt de vil sprøger om smiley

• #40   24. jun 2010 okay.. jamen fik jo bare sådan et Checkliste for Køreprøven hvor der er en helveds masse ting såå smiley men tak alligevel smiley nu vil jeg sove og så op og bestå imorgen! kan du sove godt Alfa and OUT! ^^

• #41   24. jun 2010 Lige over mester..

Og et held og lykke skal der til..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#42   24. jun 2010 Nej, det er sku ikke noget de spørger om.. Du skal kun kunne vise hvor diverse beholdere sidder, og om de er fyldte.. kølevæske, bremsevæske, motorolie, sprinklervæske osv.

• #43   24. jun 2010 okay.. Tak for det smiley gør mit bedste smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#44   24. jun 2010 jaja, hvis bare du tager det med ro, så går det nok. Snak med ham - så går det nemmere, og så gør det intet at sige "lige 2 sekunder" hvis du lige skal kigge efter nogle gamle mennesker smiley

Men held og lykke, og godnat smiley

• #45   24. jun 2010 Ved skam godt det er til låns, er jo i lære som mekaniker så har sammenlagt givet min læreaftest på 500kr for det smiley

• #46   25. jun 2010 Bestod køreprøven idag så det var super smiley

• #47   25. nov 2010 Jeg bestod min teoriprøve i tirsdags. med 4 fejl. luksus

• #48   25. nov 2010 Snask - TJEK MINE ANNONCER ! !

Stort Tilykke.

også dig FC B.

Både tilykke med teorien og sejeren med 8 mål

• #49   25. nov 2010 så skriver du bare 5 måneder efter smiley
    men tak smiley og tillykke til dig smiley

• #50   25. nov 2010 Haha. Sorry jeg lagde ikke mærke til datoen smiley

• #51   25. nov 2010 Grønsags Manden !

Sådan mand så giver du grøndsager

• #52   27. nov 2010 jar okey.

• #53   30. nov 2010 Hehe smiley tillykke grønsag ^^

Kommentér på:
Teori prøve til bil imorgen