{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  teori prøve :)
  • NilA - -
    NilA - - Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 175
    #1   11. mar 2008 hvis det er til kørekort B, Så sidder man lidt fra hinanden.. Og man får papirerne udleveret bagefter hvor man kan se om man har bestået eller ej.

• #2   11. mar 2008 ja i sidder lidt fra hinanden, så kommer det typisk op på en slags overhead og så krydser du a i de rigtige bokse, så samler han dem ind bagefter, så går i ud i et lokale og venter så retter han dem, kommer ud med dem igen og så kan du se hvor mange fejl du fik smiley

• #3   11. mar 2008 Jannik K tak smiley

• #4   11. mar 2008 har i evt. nogle gode råd til det er lidt nervøs for jeg ikke består selvom jeg har haft lave fejl når vi har haft prøver

• #5   11. mar 2008 Altså jeg overdrev nok lidt:P

men jeg sad de sidste 14 dage oppe om natten og lavede dem igen og igen, samt øvede spørgsmål med familie og venner konstant, jeg gik så også op og fik 0 fejl smiley så det var arbejdet værd:P

• #6   11. mar 2008 Per F hehe okay vildt

er de prøver samme sværhedsgrad som på køreskolen?

• #7   11. mar 2008 De har en samling som der tilfældigt bliver valgt en af til lige netop jeres prøve.

så det er faktisk de samme spørgsmål som dem du har øvet, men du kan godt risikere de "blander" dem så du får lidt fra en opgave, og lidt fra en anden:P

men det er altså ikke så svært, man kan jo se sig ud af det meste smiley

• #8   11. mar 2008 hehe godt godt må bare læse lidt smiley

• #9   11. mar 2008 jeg var så nervøs at jeg dumpede 3 gange, 4 gang købte jeg nogle dråber i en helsebutik mod nervøsitet. det blandede jeg med vand. det smagte ik så godt, men var total afslappet og slet ik nervøs, og bestod med 2 fejl.
    har nu haft kørekort i 4 år. så det er jo bare skønt.
    held og lykke med det

Kommentér på:
teori prøve :)

Annonce