{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør min bil fed;)
  • #1   31. maj 2010 Den kommer til at køre stærkere med "tunede" ruder smiley

  • #2   31. maj 2010 Nævn et budget, så er det nemmere at svare på.. Der er også noget der hedder montering osv..

  • #3   31. maj 2010 Og hvilken rude (side, front, bagrude?) og årgang på bilen er det?

  • #4   31. maj 2010 Fælge i T-hansen
    Rude ved en billig mekaniker eller plademand.
    Sænkning, der kan man bare tage nogen ringe på fjederen..
    Tunede ruder? tror du mener tonede ruder, der er bare noget film, som man godt selv kan sætte i smiley


    MEN DET BLIVER NOGET BRAS!
    Køb noget ordenligt
    Et ordenligt sænkningssæt til 5000 kr. eller mere
    Ny Rude ved en som ved hvad han laver også for du ham til at sætte film i også. koster fra ca. 4000 kr
    Fælge, jaaa de koster jo fra 4000 også op af smiley


  • #5   31. maj 2010 koster sku ik 4000 for en rude... fik skiftet min forrude for 1700..

  • #6   31. maj 2010 også film i smiley
    Men nu kender jeg heller ikke lige priserne for en rude til en seat, laver kun opel og citroen selv..


  • #7   31. maj 2010 evt kig ved astina for udstyr smiley og ruder ja.. ca 350 +- pær rude og 500 +- for bag

  • #8   31. maj 2010 for toning, glemte lige at sige det

  • #9   31. maj 2010 til en honda civic fra 94 koster en forrude 5500 inkl montering.. så jo det kan godt komme derop af.. men kommer an på om ruden er gjort til en bærrende del af bilen karrose

  • #10   31. maj 2010 Shit man smiley Godt man ikke køre Honda smiley hehe spøg til side.

  • #11   31. maj 2010 Det er aldrig billigt når man ikke kan selv som Nymann siger. er det ikke gratis at få en ny forrude i. de koster ca. 1500,- for en rude også lim osv. arbejds løn. ang. sænkning et par gode fjeder eller ligende er i den dyre ende, 5000,- er nok lige i overkandet, men du kan ihvertfald nok finde nogle gode H&R fjeder til ca. 2000,- men så skal de så også på. og bilen spores. ruderen kan du evt. ringe til en professionel. det bliver noget lort, hvis du ikke har prøvet det selv før. men du kan nok få en mand til det for max 2 kg. Ellers må du høre nogle i din omgangs kreds der gider gøre det for dig. Så spare du ihvertfald på arbejds lønnen, som typisk er den dyreste når man vil lave sin bil om.

    Men held og lykke med det.


  • andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 234
    #12   31. maj 2010 Det med ruden passer da aldrig nogen sinde. Jeg skal give 3700kr for en ny forrude hos audi. Og det er med montering og kvittering!

    Og ang. din sænking, så skal du aldrig skære i dine originale fjedre. Køb en gevind undervogn, den kan du få til en rimelig pris. Og så bestemmer du selv højden. (husk den skal være TÜV godkent)
    Fælge, kig evt. efter nogen lettere brugte. Du kan spare MANGE penge ved at søge lidt forskellige steder. Evt kig på Dba.dk eller bilgalleri.dk.


Kommentér på:
Gør min bil fed;)

Annonce