{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Så fik jeg dummet mig - klip i kortet. {{forumTopicSubject}}

Halløj. Jeg var så smart, at jeg skulle følge med nogle motorcykler i dag, der kørte på den gode side af 160.. Jeg når så op på 158,4, da der kommer en æggeskal på fulde gardiner op i numsen på mig, og nogle andre videre til motorcyklerne. Fair nok, jeg får mit klip og den lange tale, samt bøden. Den er på 3000. Mit spørgsmål er så - kan den nedsættes, hvis man er i lære? Eller skal jeg bare punge ud?

Og nej, I behøver ikke komme med 'Du skal bare betale, idiot!', for det gør skal jeg sgu nok gøre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg dummet mig - klip i kortet.
  • #1   24. maj 2010 surt show, hvor var det hen af? Fulgte os lige nogen mcer forleden aften, vi blev dog heldigvis ikke stoppet.. så havde der ikke været noget kort tilbage for nogen af os smiley

    Men mener hvis du er under en vis långrænse om året så skal du kun betale halv. Bedst du ringer ind til politiet, de ved det med sikkerhed.


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406
    #2   24. maj 2010 det kommer an på hvad du tjener af løn, da jeg var i lære, skulle jeg sende nogle bank papir op til Viborg politi, da det var der de stod for det min bøde omhandlede.. jeg fik vist nok 40% af bøden...

  • #4   24. maj 2010 Christian H - Det var på 110 km/t motorvej.

    Det var motorvejsbroen lige ved Solrød N mod syd, Køge bugt motorvejen. Men ja, må prøve at ringe til politiet så. Tak! smiley

    Og fuck hvor føler man sig dum, når man står der i nødsporet man! Men så da de motorcykler længere fremme, damn de så triste ud..


  • #6   24. maj 2010 Jeg får 10.400 før skat om måneden.. Men ja, må sende sidste årsopgørelsse ind smiley

  • #8   24. maj 2010 Det sagde manden også.. 'Det var held i uheld, du kørte 158,4, 1,6 fra at skulle til ny køreprøve.'
    Ja, der var jeg 'heldig' smiley


  • #9   24. maj 2010 Christian H - I bil, haha..

    Kiks - Fordi de var nice og gik på baghjul, skulle lige se hvor meget de ville jo.. smiley Der var to, en Yamaha R1 og en Suzuki en eller anden stor en smiley


  • #10   24. maj 2010 Gigi - Der var nada lige i det øjeblik smiley

  • #11   24. maj 2010 Altså, farten er intet problem. Og ville aldrig køre så hurtigt, hvis der var mange biler på vejene. Der var 2-3 stykker i inderste spor, that's it.

  • #12   24. maj 2010 Somom alle ikke har prøvet og give den lidt gas på motorvejen smiley

  • #13   24. maj 2010 Christian H - Kører du aldrig på motorvejen da? smiley

  • #14   24. maj 2010 Kolding - Lige præcis smiley
    Det er da heller ikke første gang, men det var hvert fald sidste!


  • #15   24. maj 2010 Jeg har kørt 220km/t på motorvejen (dog hurtigt ned i fart igen). Spiller heller ikke hellig, men når man har bilen til det, kan man ikke lade være... Der ikke noget sjovt i og være en der går efter regler konstant smiley

  • #16   24. maj 2010 Haha præcis. Jeg har 'kun' kørt 180 selv, og så siddet ved siden af til 230 - det var dog på landevejen, lidt sygt.. Men ja, jeg kom også hurtigt ned i fart igen, da jeg alligevel ikke kunne følge med de motorcykler, og så var æggeskallen der lige bag mig, pis! smiley

  • #17   24. maj 2010 Christian H - Fornuftigt smiley

    Gigi - Du sætter jo ikke andres liv på fare, hvis der ingen er? smiley


  • #18   24. maj 2010 Jeg har endnu ikke mødt én eneste endnu der har kørt 100% lovligt

  • #19   24. maj 2010 Det synes nogen, det gør andre ikke... Tager det ikke så tungt...

  • #21   24. maj 2010 Det er sygt at køre 70-80 i byen i en 50-zone. Det gør de fleste brianer i deres gamle smadderkasser med dårlige bremser og uservicerede gamle japser-bikes.

    At fyre raketten af på motorvejen med 260 når der ikke er et øje er sku kun ånsvagt og hensynsløst over for en selv - men så er det også kun en selv det går ud over.

    Det er i mine øjne kun et spørgsmål om at køre forsvarligt og ikke have behov for at blære sig nær bebyggelse og i øvrig traffik!


  • #22   24. maj 2010 Dr Perle - Lige præcis smiley

  • Martin k
    Martin k Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 120
    #23   24. maj 2010 dr perle lige mine ord! jeg er sku heller ikke hellig 260 på min r6'er. er da prøvet fordi den kan, men køre jo ikke 260 hele tiden og ind og ud i mellem bilerne, det er kun når jeg er helt alene på motorvejen. også er jeg kun lige op og snuse til den hastighed også ned igen i fart, hehe

  • #24   24. maj 2010 Gigi ' Ved ikke hvad du forstod, men jeg har været oppe på 220 i godt og vel 1 sekund... Har haft kørekort 2½ år og har kun gjort det én gang... Det er ikke forsvarligt nej, men det var på motorvej hvor der ingen var, dvs mit eget liv var i fare... Ellers køre jeg skam altid forsvarligt, og ikke i en skrammel kasse, men en ny bil med alt i sikkerheds udstyr og alt service i orden... Det heller ikke sjovt og køre så hurtigt, og ikke noget jeg vil gøre igen... Når man først prøver og køre hurtigt og ved hvordan det er, får man mere respekt for farten

Kommentér på:
Så fik jeg dummet mig - klip i kortet.

Annonce