{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg HTC
  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62
    #1   19. feb 2011 ja HTC det virker jo!!!!!


  • #2   19. feb 2011 gz

  • #3   19. feb 2011 tillykke smiley fantastisk android, fik selv en magen til sidste uge

  • #4   19. feb 2011 den er for stor skæm og dårligere skærm end den forrige..

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #5   19. feb 2011 Skærmen er ikke for stor. En anden ting, kan ikke finde ud af opsætte min telefonbog, den bliver ved med at vise mine sim kontakter.


  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #6   19. feb 2011 SNYD !!

    Jeg vil osse have en HTC


  • #7   19. feb 2011 Glæder mig dælme os til jeg skal have min ^^

  • #8   19. feb 2011 Ø Ø - Det er en smagssag. Derudover er iPhone og HTC på samme niveau hvis man kigger på forskellige reviews.
    Også kan man samtidig sige at hvis man ikke bryder sig om iPhone/Apple så er HTC et super valg.
    Derudover er der flere muligheder med Android end der er med Apples eget, og ja man kan jailbreake, men så har man en tlf uden garanti.


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #9   19. feb 2011 Ø Ø

    At købe en Iphone er spild af penge, hvorfor betale så mange penge, bare fordi der er et skide æble på? det giver ingen mening, du kan jo intet med en iphone, den er låst i hoved og røv smiley


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #10   19. feb 2011 Ja jailbreak, fedt at man skal pille ved softwaren for at få det ud af den som en HTC allerede kan. Jeg købte en iphone 4 og solgte den efter en uge, og købe en Desire HD som er LANGT bedre end iphonen. en iphone er for folk der tror det smart og have en, ik en skid andet.

  • #11   19. feb 2011 Jeg får En HTC desire HD og glæder mig meget ;o)
    Den har også større skærm end iphone?


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #12   19. feb 2011 (Opel byttes m mc) M

    Du har også massere og glæde dig til, det er en lækker telefon smiley


  • #13   19. feb 2011 Min far fik også en iphone 4, men alligevel bruger han hans htc til navigation sms email og surfe på nettet, iphone er kun til opkald det er han lidt træt af...

  • #14   19. feb 2011 Er også helt pjattet med min HD! smiley tillykke med den

  • #15   19. feb 2011 Godt valg smiley

    carsten P

    Skærmen er for stor? Ja det synes nicolai jo nok ikke siden han har købt telefonen smiley



  • #16   19. feb 2011 Tillykke med den, er også selv lykkelig ejer af en HTC Legend

    Thomas H:

    Det er jo sandt det han siger? nu har jeg selv haft en 3GS 32gb, magen til lort skal man lede længe efter. Du betaler et sindsygt beløb for at have et æbleskrog bag på telefonen. Men det gider jeg heller ikke at diskutere, det er folks egne penge, de bestemmer hvad de bruger dem på.


  • #17   19. feb 2011 Thomas H - Typisk jackass der tror han ved alt om folks liv, og straks disser folk fordi de ikke bryder som om de produkter han bruger-

  • #19   19. feb 2011 Thomas H - Du er squ morsom, for folk de kan købe hvad de vil, bare jeg ikke skal tvinges til at købe noget som jeg egentlig slet ikke bryder mig om.
    Og jeg bryder mig ikke om apples produkter, trods jeg har haft rigeligt af dem.


  • #20   19. feb 2011 Nu kan jeg love dig for jeg har haft en iFail, og nu er dit næste svar vel, at jeg ikke har råd? for jo, jeg har råd, jeg ved bare hvordan man bruger pengene. Indse det, du er blevet røvpulet af steve jobs, meget hårdt. Han griner hele vejen ned til banken. Og for mig at se, er deres logo, et æble der er taget en bid af, og smidt ud på nogen produkter, = affald = æbleskrog.

  • #21   19. feb 2011 Tillykke med telefonen smiley Den er rigtig fed.. Jeg har den også, men sælger den nok snart og får mig en iphone igen smiley Synes min iphone var langt mere stabil en min HTC desire HD.. lidt ærgeligt, for det er en fed telefon, med mange features..

  • #22   19. feb 2011 Thomas H

    Folk med HTC lyder kloge og ER kloge.. Det er vel derfor de kan finde ud af at bruge telefonerne smiley

    Jeg har også haft iPhone og blev godt nok skuffet efter al den hype.. Det er en fin telefon, ingen tvivl om det, men når man hører folk lyder det jo nærmest som om, det er en telefon der er sendt tilbage fra fremtiden og at den bare er så meget bedre end alt andet.. WRONG..



  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #23   19. feb 2011 Thomas H

    Jeg har skam været ude med grunde, men kan da opsumere for dig nu hvor du skal spille smart.

    En iphone koster langt mere end den er værd.
    en iphone er låst i hoved og røv, du kan INTET med den.
    der er ikke engang et ordenligt gps system i, og når man tænker på den pris lortet koster, er det fandme det mindste de kunne smide i.
    du kan ikke skiftet noget så normalt som et batteri når det begynder og blive ringe.

    Og jeg kunne blive ved.


  • #24   19. feb 2011 ´Thomas H. tror du skal slå blue tooth fra og gps eller få den byttes hvis ikke den holder strøm længere end en iphone 3 for kender da ikke en tlf der bruger mere strøm end sådan en...og ja jeg er æble hader magen til lort skal man lede længe efter... !

  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #25   19. feb 2011 Jeg afgøre ikke hvad den er værd, men jeg ved den koster for meget i forhold til hvad den har kostet og lavt. sådan en kineser telefon koster jo ikke mange basseøre og lave.
    Og nu kan du jo ikke sammenligne en ip med kun en anden telefon. og 1 - 2 det er også længe og ikke alle iphones har et godt batteriliv til den tid.


Kommentér på:
Så fik jeg HTC

Annonce