{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 Mobil
  • #1   8. maj 2010 Spørg Niels Hausgaard.
    http://www.youtube.com/watch?v=mDxJle9LvMs


  • L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
    #2   8. maj 2010 kundeservice har de ikke

  • #3   8. maj 2010 Mette << Det kommer an på hvor man bor med hensyn til dækning.

    Da jeg boede i Højby (Caq. 15km fra Odense Centrum) der købte min mor og jeg to 3 mobiler og blev lovet fuld dækning, gratis opkald etc.
    Efter en måned fik vi regninger på over 800kr og vores abonnement lå på 200kr pr. måned. Vi ringede ind og brokkede os, det blev ved i 3 måneder og i de 3 måneder kæmpede vi med at få lukket begge abonnementer og få pengene tilbage.

    Til sidst lykkedes det dog.

    Hvis man bor i Kbh f.eks. er der ikke de store problemer med dækning har jeg hørt.


  • #4   8. maj 2010 Gratis opkald for 200 kr/md? Tror du ikke det gik galt, når nu det bare er 3-3 det gælder?

  • #5   8. maj 2010 Jeg har nemlig haft 3 et par år men har kun haft problemer med dem. Mine mobiler går i stykker og bliver ikke lavt under reperation så jeg er nød til at købe nye. Men syntes gang på gang at de lover en helt masse som de ikke holder. Jeg bor i midtjylland og har ikke dækning på min mobil, de bliver ved med at sige at det er pga mobilen og at jeg skal vælge et andet mærke men lige lide hjælper det....

  • #6   8. maj 2010 WD 40 << Nej det var self ikke ubegrænset, det var indbyrdes mellem 3 mobiler også have vi vel omkring 8 timer ubegrænset til andre numre, og det var så hvis man lagde på inden 60min !
    Men de antal timer var slet slet ikke opbrugt, det var fordi den hoppede over på TDC's net fordi vi boede et sted med dårlig dækning.
    Og vi havde netop sørget for at spørge i butikken, og de tjekkede og sagde vi havde perfekt dækning. Hvilket jo så viste sig at være løgn, der blev tjekket da vi bad om at få opsagt vores abonnementer og der sagde de at der ingen master var ude ved os.


  • #7   8. maj 2010 Du skal holde på din ret, lover de (INDENDØRS!) dækning, må de jo foreslå en mobil du skal ha' på prøve. Virker dét heller ikke, har du ret til at kræve kontrakten ophævet - hvis du har fået deres løfte på skrift.

  • #8   8. maj 2010 TDC roaming skulle nu ikke koste ekstra, lyder til at være længe siden. Men det stod iøvrigt i abonnementsbetingelserne, så forstår ikke overraskelsen.

  • #9   8. maj 2010 Mette L << Jeg vil foreslå dig at skifte til Telenor. Jeg havde ellers før TDC som ellers har kanon dækning, men her hvor jeg bor nu næsten ingen. Er lige rykket til Telenor og har næsten perfekt dækning. Har absolut intet problem med hverken mobilen eller kundeservice, de er hurtige til at besvare opkald og fikser problemer med det samme.

  • #10   8. maj 2010 WD 40 << Det er også rigtig lang tid siden. Men nu var vi jo blevet lovet perfekt dækning, ham i butikken påstod der var master opstillet i vores by, hvilket så viste sig at være løgn og det ville der først komme ½-1år senere.

    Abonnementerne blev også annulleret og vi fik pengene tilbage, efter flere måneders kamp.

    Lige da de begyndte med de der usb internet sticks, der spurgte de om jeg kunne have interesse i at få en på prøve i 14 dage uden omkostninger, jeg skulle bare sende den ind inden de 14 dage. Det takkede jeg ja til og sendte den ind efter 9 dage, men fik sjovt nok en regning på 827,5kr


  • #11   8. maj 2010 Det lyder super Maria. Det vil jeg prøve næste gang, er desværre bundet til 3 de næste 4 måneder...

  • #12   8. maj 2010 Mette L << Ring og snak med 3, og bed om at få fat i en overordnet, for det kan ikke passe at du ikke kan få lukket dit abonnement per dags dato når du har så mange problemer.
    Hvis de kommer med lamme undskyldninger så sig til dem at hvis de ikke lukker for dit abonnement eller fikser dine problemer så vil du gå til pressen, det virker i de fleste tilfælde, og pressen elsker sådanne ting.
    Det trick brugte min mor for at få dem til at lukke begge abonnementer.


  • #13   8. maj 2010 Bed du bare om en overordnet, du får bare en ansat der tager lederkald smiley

    De har ca. samme rettigheder i systemet allesammen, det er bare et spørgsmål om at fange den rette.


  • #14   8. maj 2010 Ingen problemer her. Man skal bare altid holde øje med regning, som alligevel skal på alle teleselskaber smiley

    Men ellers er det sku godt. Især dækningen er formiddeldabelt. Alle de sommerhuse, camping ovs.. jeg har været i, har der altid været signal, mens andre ikke havde smiley Kundeservice er der ingen problemer. Og dejligt informeret.


  • #15   8. maj 2010 Med hensyn af din mobil går i stykker, er overhovedet ikke 3 skyld. Det er mobil producenterne. De står også for service på mobilen smiley Signal forstyrrelser kan sagtens også være tagets skyld. For hvis du har signal udenfor, så er det sandsyligt det.

  • #16   8. maj 2010 Jeg har også 3 og jeg har bestemt ingen problemer.. Kundeservice sys jeg er fint ingen problemer, dækning, Ja der vil jeg vove og påstå at de næsten har lige så god dækning som tdc smiley Da jeg sku købe ny mobil fik jeg nummeret direkte til en sælgers mobil og det nummer har jeg stadig så når jeg køber ny mobil ringer jeg til ham og får en lille sludder og en god pris smiley Mht telenor.. Ja det er da til at lukke op og skide i og skrive lort uden på.. Min kæreste havde det og hun havde ikke andet end problemer med dem.. Der imod tdc har jeg også selv haft der havde jeg heller ingen problemer hverken på den ene eller anden måde.. smiley

  • #17   8. maj 2010 jeg har heller ikke haft nogen problemer med dem, og dækningen her er fin selvom jeg bor laaaaangt ude på landet

  • #18   8. maj 2010 Martin N << Jeg har haft både 3, TDC, Telia og Telenor og Telenor er det eneste jeg har været tilfreds med indtil videre.

  • #19   8. maj 2010 TDC, Telia og Call Me (Debitel) er teleselskaber, jeg aldrig nogensinde skal have igen.

    Telenor (Sonofon) var jeg egentligt fint nok tilfreds med, men har 3 nu, jeg også er tilfreds med, så ser ingen grund til at skifte lige umiddelbart.

    Bare man husker at bruge de pakker, der er mulighed for at vælge, fx Surf-pakken, der er essentiel. Det gjorde jeg ikke den første måned, hvorfor min regning endte på 819,- kr. Oh well, det måtte jeg jo så bare lære af, hehe.

    Og ja, man skal ALTID tjekke op på sine telefonregninger smiley


Kommentér på:
3 Mobil

Annonce