{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 mobil
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   8. aug 2012 Fin og hurtig dækning. Ok priser. Alt i alt er jeg fint tilfreds, men deres kundeservice er skidt - så undgå det smiley

  • #2   8. aug 2012 Har haft dem i to år. Dækningen er ok, og regningerne kommer altid smiley

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #3   8. aug 2012 Overvejer nemlig at skifte til dem på grund af mobil køb.

  • #5   8. aug 2012 gode priser, LORTE KUNDESERVICE.. og det har jeg grundlag for!

    Kan godt være man aftaler en pris i butikker med dem og skriver under på det. men når regningen kommer er det noget helt andet!
    Og har haft en reperations sag på en 1 måned herfra lørdag af, og de ved ikke hvor telefonen er? WTF?.

    og dækningen svinger ekstremt.


  • #6   8. aug 2012 billige priser, dårlig dækning og dårlig service:)

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #7   8. aug 2012 Jeg tror bare jeg droppe det mobil køb hos dem smiley

    Tak for jeres svar smiley


  • #8   8. aug 2012 http://www.trustpilot.com/review/www.3.dk smiley også en god milepæl

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #10   8. aug 2012 Elendig dækning. Og det på trods at jeg bor 5 km fra DK's sjette største by. Og så findes der billigere alternativer som har bedre dækning. Jeg er lige skiftet tilbage til Telmore. Og der er dækning alle de steder jeg har været. Og det er til den halve pris ifht 3.

    3 et netværk til forskel... Ja vor herre bevares! Forskellen består i at det er et lorte selskab.


  • #11   8. aug 2012 møgdækning som førnævnt, hos mig lagde de alle mulige tillægspakker på mit abonnement selvom jeg tydeligt sagde nej tak i butikken.

  • Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Svar: 218
    #12   8. aug 2012 Jeg har brugt dem i 4 år, men skiftede til cbb da deres priser er noget kun bedre efter 3 fik lavet alle deres abonnementer om

  • #13   9. aug 2012 Mærkeligt med hensyn af det med dækning. Jeg har kørt halvvejs igennem danmark med mobilen på spotify og GPS igennem netværket. Der var intet udfald overhovedet, og der skulle jo bruges mindst en 3G forbindelse til at det streaming. Det har jeg aldrig kunne med andre selskaber.

  • #14   9. aug 2012 Elendig dækning, altid bøvl med regninger samt en ikke eksisterende kunde service.

    Var desværre dum nok til at tegne et abb. som jeg hang på i 6 dyre måneder.
    Trods det var en pakke løsning var der altid alt muligt ekstra ekstra på.


    Tjek evt trustpilot.dk


  • Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Svar: 218
    #15   9. aug 2012 Babooms debat Jeg beholdte også mit abonnement i de 3 af årene. Men eftersom jeg brugte langt fra hvad jeg skulle betale for, skiftede jeg til cbb. 6 timer tale, fri sms/mms og 10gb data 149kr. Og det bruger jeg ikke engang fuldt ud

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #16   9. aug 2012 det ikke for at få billig abb. for lige nu har jeg Bibob men 6 timer tale og 6 Gb data, fri sms og mms til 119 kr. Så det kan jeg ikke få meget billider andre steder. Men grundet til jeg overvejer 3, er helt klar tilbudet på HTC One X de har i lige nu. Menjeg tror nu jeg dropper det for høre ikke meget godt om 3, hverden her eller andre steder.

  • #17   9. aug 2012 Se denne video på YouTube:

    http://www.youtube.com/watch?v=mDxJle9LvMs&feature=youtube_gdata_player

    Det er en sand sang om 3 mobil ... Niels Hausgaard værsgo


Kommentér på:
3 mobil

Annonce