{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Rygning E-Cig {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ryger (Desværre) og vil gerne stoppe med at ryge.

Har hørt meget godt om E-Cig, altså den elektroniske cigaret. Jeg er godt klar over den ikke er til decideret rygestop, men er til dem der gerne ville kunne ryge offentligt uden generne.

Er der nogen herinde der har prøvet den ?

Kunne godt bruge nogle inputs, gode som dårlige ang. de E-Cigaretter der da det kunne være et fint alternativ, til at skulle gå og stinke af røg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygning E-Cig
  • #1   14. apr 2010 Den er da meget sød, men kan ikke erstatte cigaretter. Der er ikke noget der kradser i halsen, det er tydeligt at mærke det ikke er rigtigt røg, og smøger skal ikke smage af jordbær eller lakrids osv.

• #2   14. apr 2010 Ruben E - Har du selv prøvet den ?

Har snakket med nogle der får kradset i halsen også, men det så ikke fra de danske mærker. De har købt i udlandet, her i DK kan du heller ikke få væsken hvor der er nikotin i, den skal købes via udlandet smiley

(link fjernet)

• #3   14. apr 2010 Min svigerfar har en som jeg har prøvet.

Jeg ved dog ikke hvor han har fået den fra, men tror det er fra Danmark.

• #4   14. apr 2010 de er fine. jeg bruger den når jeg er på arb. jeg bruger de stærke filtre

• m n
    m n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #5   14. apr 2010 Er selv lige stoppet - 2 mdr. nu:) Har faktisk haft sådan en elektronisk cigaret liggende, men har bare aldrig brugt den ... synes bare det virkede for fjollet:)
    Men jeg stoppede med champix piller - kender mange der er stoppet med dem , så de kan altså godt anbefales:)

• #6   14. apr 2010 niclas H - Hvordan er den med hensyn til nikotinen ? Altså jeg ryger ca. 1-1½ pakke (20 paks) om dagen og tænker lidt sådan med batterilevetid, om nikotinen giver nok osv.

m N - Er ikke interesseret i at tage piller smiley Men for mig handler det os om at kunne have noget mellem fingrene, er jo vant til at sidde med en smøg. Og gider ikke begynde at æde som en vanvittig smiley

• #7   14. apr 2010 nu er min ikke lige en slags der men en anden slags. kan sku ikk helt huske hvad min hedder. men den jeg har den kan holde i 3 dage med batteri og filter holder ca det samme. har en oplader tilo min så skal ikk skifte batterier i den. men kan lige se hvad min hedder nå jeg kommer hjem i nat

• #10   22. sep 2014 Hold da op, der er sket meget på fire år.

Den dag i dag damper jeg udelukkende, og har lagt smøgerne totalt på hylden. Der er til gengæld også sket vanvittigt meget i udviklingen af e-cigaretter, så jeg vil gerne ændre min første udtalelse fra 2010 og sige, at nu kan de altså godt erstatte cigaretter.

Kommentér på:
Rygning E-Cig

Annonce