{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

er det en der snyder ? {{forumTopicSubject}}

jeg er igang med at lave en handel med, han starte med i søndags og skrive til mig om jeg kunne komme hjem til ham med den bærbar jeg solgte, sagde så jeg ikke havde muligheder for fragt, og han havde en mobil vi skulle bytte med, vi aftale så at vi begge skulle sende med posten igår ( mandag ) jeg har så sendt og sendt pakke nummer til ham, og han siger han har sendt og sendt pakke nummer til mig, men kan stadig intet se på det pakke nummer han sendte mig, og man kan godt se info på den pakke jeg sendte ? har undersøgt hans adresse på krak, de guldeside og hos 118, hans navner er ingen steder at finde og det er hans mobil heller ikke, men han bliver ved med at påstå at han har sendt pakken, kan se at den pakke jeg sendte ikke er kommet hjem til ham og har haft snakket med postdanmark at jeg kan få pakken retunerede uden at den kommer hjem til ham ? syntes i jeg skal annulere handlen, han siger jeg får besøg og alt muligt crap vis ikke han modtager sin pakke idag, men det skider jeg på vis han er snyder. ??? tyder det ikke på at han snyder eller er det bare mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det en der snyder ?
Kommentér på:
er det en der snyder ?

Annonce