{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Snyde profil {{forumTopicSubject}}

http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=70273

Nu har jeg anmeldt profilen til 3 forskellige admins i går, og de har ikke gjort noget.. Så hænger jeg sgu profilen ud, inden hun / han får snydt flere..

Man må ikke hente tingene, man må ikke få oplysninger på "hende", hun vil ikke bevise hun har tingene osv osv.. Jeg kan se på måden hun skriver på, hendes priser, det er den samme profil som er bleven slettet her inde fra MANGE gange.. ! Så hvis i er i gang med at handle med hende, vil jeg nok tænke mig om en ekstra gang.. Vi ses når jeg er kommet ud af fryseren smiley

Kan ikke se, hvorfor der skal være admins på baboom, når de alligevel ignorer det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyde profil
  • #1   17. feb 2010 Jeg forstå den heller ikke.. Det tog mig 1min at finde ud af, det er den samme profil, som har snyde mange her inde.. Og admins har slettét langt over 20-30 af "hendes" profiler.. Det er utroligt de ikke selv kan se det er hende, når de selv kender personens fremgangsmåde at "sælge" tingene på og oprette annoncer osv..

• #2   17. feb 2010 "Hun" har ikke nogen telefon til salg ?

Men jeg er 99% sikker på, det er en lille udlænding som sidder bag profilen gang på gang..

• #3   17. feb 2010 Men det jeg ikke forstår, er hvor baboom ikke politianmelder personen.. Det er utroligt en person kan blive ved og ved med at oprette profiler og snyde folk her inde, uden baboom gør noget ved problemet, udover end at slette profilen.. Jeg ved, hvis sådan noget sker på dba eller guloggratis anmelder de en.. Og der kører osse en sag inde på bilgalleri med en, som solge varme ting fra nakket biler.. Og baboom kan nemt finde frem til personen som bliver ved og ved med at oprette de profiler, hvis de gad at gøre noget ved problemet.. Men de er lige glad, og det er derfor de kommer her inde for at snyde folk, fordi det er så nemt her inde

• #4   17. feb 2010 Nu kan i osse se, hun har slettet alle sine annoncer og lavet en ny annonce med en CANADA GOOSE jakke, ipods.. Det er det samme hver gang.. "Hun" har set denne tråd og slettet sine annoncer og oprettet nye i håb om hun kan nå at snyde flere personer inden profilen bliver lukket !!

• #5   17. feb 2010 Jeg har skreven flere breve til "hende" hvor jeg vil hente varen selv.. Hvor "hun" skrev det må jeg godt, men da jeg spurgte efter e-mail, adresse, messenger, facebook og fulde navn blev jeg sat på filter.. smiley
    Og hun siger hun er fra Lolland Falster.. Hedder det ikke enten Lolland eller Falster ?

• #6   17. feb 2010 Nå man kigger på et kort, står der Lolland og Falster.. Og jeg kan huske Mik Øndahl HADER når folk siger Lolland Falster.. "Jeg kommer nemlig fra Falster" det siger han tit i hans show. Og det er osse typisk for en fake profil, de skal bo på Lolland, Samsø, Bornholm, Skagen eller sønderjylland smiley

• #7   17. feb 2010 Det er jo det sædvanelige med de spassere til HA'er !!!

De går mere op i at alle holder kammer tonen, og alle elsker på alle, istedet for at gøre noget for at FJERNE de mange snyde profiler.

Rette og genere folk er intet problem, men tage sig af de "rigtige" problemer på sitet, det har ingen interesse ..

• #8   17. feb 2010 B O P P E L O P .
    Hvilken tone?

• #9   17. feb 2010 Hvordan kan i være så sikre på at hun snyder? har i købt noget af hende da?

• #10   17. feb 2010 Hvem er jeg? L - Altså hvis hun sætter en på filter fordi man spørger om oplysninger. og at hun ikke sender sine vare som Frk. vestergaard siger.

Så er der jo nok noget om at hun er en snyder.

• #11   28. feb 2010 Hende i snakker om hvad hedder hun??

Kommentér på:
Snyde profil

Annonce