{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Håret tilbage til normal blondt.. {{forumTopicSubject}}

Da jeg var mindre havde jeg fra naturens side, blondt hår. Hvor jeg så er blevet ældre, og har fået striber i.. Og inden for det sidste års tid, er det blevet aflbeget med en helfarve og farvet med en hel farve.. Så nu vokser det mørkt ud.. Og det blondte i mit år, ser meget fake ud. Udgroningerne ser så også endnu mørkere ud når håret er så lyst smiley

Derfor tænkte jeg om man ville kunne trække det farvede blonde ud, og så lave nogle striber i håret i en farve der hælder meget til min normale hårfarve lidt omkring i håret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håret tilbage til normal blondt..
  • #1   9. feb 2010 år -> Hår*

• #3   9. feb 2010 Men tror i det vil være muligt? smiley For syntes det er virkelig irriterende at skulle rende og farve det hver 2. mdr d:

• #4   9. feb 2010 nu siger jeg bare hvad jeg tror og ved, men altså det kan jo godt lade sig gøre at trække farven ud af håret, men der skader altså håret utroligt meget. det somdu kan gøre er at få lavet nogle striber i dit hår, i nogle lidt mørkere favere end nu, og nogle der matcher til din rigtige hårfarve. det ville gøre sårn at dine udgroninger ikke ser så unaturlige ud, og at dig blonde hår ser mere narurligt ud(;
    - og så skal du lade det lyse gro ud af sig selv.
    min mening;) ved ikke om den kan bruges smiley

• #5   9. feb 2010 Det tager bare UTROLIG lang tid hvis det skulle vokse ud smiley Jeg har for 1 uges tid siden, fået lavet striber med en hætte, så striberne er ikke kommet helt i bunden Hvilket egentlig ser rigtig pænt ud. Men er bare træt af at skulle farve striber i det hver 2. mdr. Da det ødelægger håret smiley

• #6   9. feb 2010 Okay tak. Jeg skal alligevel snart op og klippes, og så vil jeg lige høre hvad de kan gøre d:

Kommentér på:
Håret tilbage til normal blondt..

Annonce