{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan forstår i dette? (Tysk)
  • #1   13. jan 2010 ja. Da Sie nicht der Käufer sind, können wir nur eine Kulanzbearbeitung ohne Anerkennung
    einer Rechtspflicht anbieten.
    Sie können die Grafikkarte incl. Zubehör frankiert an die Lieferanschrift in Hürth senden.
    Bitte legen Sie eine Rechnungskopie, eine Fehlerbeschreibung sowie einen Nachweis bei, dass
    Sie nunmehr der Besitzer sind.
    Wir werden die Grafikkarte überprüfen.
    Auf die Dauer der Bearbeitung haben wir keinen Einfluß.
    Bitte vergessen Sie nicht Ihre Anschrift anzugeben.

• #2   13. jan 2010 Haha glemte teksten så den kom altså lige i besked 2 .. smiley

• #3   13. jan 2010 jeg må hellere lige tilføje at det ovenfor er noget fra en samtale mellem mig og en tysker over mail. det drejer sig om noget hardware jeg skal have sendt til tyskland og vedr. noget garanti ordning

• #4   13. jan 2010 http://nicetranslator.com/
    Sku ku hjælpe dig

• #5   13. jan 2010 translate.google.com

• #6   13. jan 2010 Kulanzbearbeitung = reparation uden beregning

Det er lidt kringlet, men som jeg læser det skriver de, at når du ikke er køber, kan de kun tilbyde at lave det uden beregning under en anerkendt retspligt (direkte oversat)...men mon ikke det skal tolkes som noget i retning af at de kun kan tilbyde reparation uden beregning indenfor garantien...? Det lyder mystisk...

Men resten er klart nok - du skal sende grafikkortet inkl. tilbehør afsted til leveringsadressen i Hürth. Så vil de teste det, men kan ikke sige hvor længe det vil vare..det har de ingen indflydelse på.

Du skal vedlægge kopi af kvitteringen, en fejlbeskrivelse og et yderligere bevis på at du er ejeren...

Og så må du ikke glemme at skrive din adresse på som afsender

det var hvad jeg fik ud af det...

• #7   14. jan 2010 Okay Jette F, tak for det smiley Det var også det første jeg synes er ret svært at forstå. Jeg forstår det nemlig sådan at de vil lave det uden beregning hvis jeg kan bevise jeg er den nye ejer. Dog vil jeg mene kvitteringen skulle være nok? Men det der så forvirre mig er at de de senere skriver at de vil lave det og jeg bare skal sende det, som om det andet pludselig er ligegyldigt

• #8   14. jan 2010 Ja, det er også lidt kryptisk det de skriver.

Men vedlæg alt hvad du har af papirer på at du er den nye ejer..og en fejlbeskrivelse, som de beder om. Så er der ikke noget at komme efter der...

Du kan jo også skrive til dem og spørge ganske enkelt om du skal betale for det de laver...at du ikke var helt med på hvad det egentlig var de skrev.

Kommentér på:
Hvordan forstår i dette? (Tysk)

Annonce