418 visninger
|
Oprettet:
Hvordan forstår i dette? (Tysk) {{forumTopicSubject}}
Ja for mig lyder det sq som om de modsiger sig selv, men er ikke sikker så vil i ikke lige hjælpe !
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
einer Rechtspflicht anbieten.
Sie können die Grafikkarte incl. Zubehör frankiert an die Lieferanschrift in Hürth senden.
Bitte legen Sie eine Rechnungskopie, eine Fehlerbeschreibung sowie einen Nachweis bei, dass
Sie nunmehr der Besitzer sind.
Wir werden die Grafikkarte überprüfen.
Auf die Dauer der Bearbeitung haben wir keinen Einfluß.
Bitte vergessen Sie nicht Ihre Anschrift anzugeben.
jan 2007
jan 2007
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 54 Svar: 1.409
Sku ku hjælpe dig
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 358
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 241
Det er lidt kringlet, men som jeg læser det skriver de, at når du ikke er køber, kan de kun tilbyde at lave det uden beregning under en anerkendt retspligt (direkte oversat)...men mon ikke det skal tolkes som noget i retning af at de kun kan tilbyde reparation uden beregning indenfor garantien...? Det lyder mystisk...
Men resten er klart nok - du skal sende grafikkortet inkl. tilbehør afsted til leveringsadressen i Hürth. Så vil de teste det, men kan ikke sige hvor længe det vil vare..det har de ingen indflydelse på.
Du skal vedlægge kopi af kvitteringen, en fejlbeskrivelse og et yderligere bevis på at du er ejeren...
Og så må du ikke glemme at skrive din adresse på som afsender
det var hvad jeg fik ud af det...
jan 2007
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 241
Men vedlæg alt hvad du har af papirer på at du er den nye ejer..og en fejlbeskrivelse, som de beder om. Så er der ikke noget at komme efter der...
Du kan jo også skrive til dem og spørge ganske enkelt om du skal betale for det de laver...at du ikke var helt med på hvad det egentlig var de skrev.
Hvordan forstår i dette? (Tysk)