{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

iphone / itunes ekspert {{forumTopicSubject}}

skal sende mig computer ind fordi den skal have skiftet hard disk.

mit spørgsmål er så, når de skifter min hard disk så forsvinder itunes os på computeren, kan jeg så bare hente itunes igen og opdatere min mobil til itunes igen når jeg får min computer med den nye hard disk ? og så virker alt som før ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone / itunes ekspert
  • #1   6. jan 2010 Du kan sagtens downloade iTunes igen, men alle dine sange og spillelister vil være forsvundet.

Er det en Mac du har?

• #2   6. jan 2010 okay det vil sige alt er forsvundet mine programmer, spille liste , musik osv.. men det blir vel på mobilen når jeg synokruniser min mobil første gang til det nye itunes eller ??

det er en apple jeg har ??

• #3   6. jan 2010 Ja det hele ryger, hvis de skifter din harddisk, såfremt det er disken med styresystemet de skifter.

Jeg ved ikke om din mobil bliver tømt, hvis den synkroniserer med et tomt iTunes bibliotek.

Apple = Mac

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 152
    #4   6. jan 2010 hvis du køre med apple computer og har en extern harddisk sat til så starter du din mac op når den kommer hjem og du blir spurgt om du vil gendanne fra harddisk. så ligner alt sig selv igen..

HVIS det vel og mærket er en apple/imac/macbook:)

• #5   6. jan 2010 Ruben E

Apple er ikke lig med Mac.
    hvad så hvis han snakker om fx. en iMac? smiley

Apple = Apple (DET ER MÆRKET)
    Mac er en serie af modeller..

• #6   6. jan 2010 nej det er nemlig det jeg skal have fundet ud af. gider nemlig ikke til at hente alle mine programmer igen og slet ikke dem jeg har betalt for smiley

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#7   6. jan 2010 jeg går os ud fra det er iphone du bruger?? for så blir tingene ik på når den synkronisere med itunes hvis ik tingene ligger på computeren.. dine programmer kan du hente igen.. os dem du har betalt for uden det koster dig noget..

• #8   6. jan 2010 kører med en hp computer kan jeg så stadig gøre det ??

eller blir min mobil ikke tømt når jeg synkronisere min mobil til itunes med et tomt itunes bibliotek ?

• #9   6. jan 2010 Angelo .

hvordan henter jeg dem igen uden at jeg skal betale for de programmer der har kostet mig penge ?

• #10   6. jan 2010 har jo hentet 4 hele album med musik på itunes dem ville jeg gerne have igen uden at skulle betale for det ?

• Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

#11   6. jan 2010 nej hp kan du ik gøre det med.. så forsvinder dine nummer når der ik er de samme spillelister og musiknumre..
    ang dine spil, så finder du den igen og klikker på download. så popper der en boks op hvor der står at du allerede har betalt en gang og at du kan hente uden det koster dig noget.. musikken har jeg faktisk ik prøvet med.. men vil gå stærkt ud fra det er noget af det samme.. ellers tjek www.apple.dk

• #12   6. jan 2010 okay jeg siger mange tak for hjælpen

ja håber os det fungere på samme måde med mine albums / musik fordi ellers kan man sige det blir en dyr fornøjelse hvis man skal til at betale for den samme vare en gang til ..

• #13   6. jan 2010 Stefan B:

kartoffel kartoffel

• #14   6. jan 2010 kartoffel?
    Kan du ikke tage noget kritik???

• #15   6. jan 2010 Jeg ser det nu ikke som kritik, og heller ikke at jeg modtager den dårligt.

Jeg spørger manden om han har Mac, han siger han har Apple, og jeg siger Apple = Mac, som i at Apple har levet hans Mac.

Men straks blander du dig, og retter på mig og bagefter opfører dig som om det er mig der ikke fatter noget.

Kommentér på:
iphone / itunes ekspert

Annonce