{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

lyd på tv brændt af :S {{forumTopicSubject}}

goddag baboom,
jeg har et 42 tommer tv fra alfaview.
jeg havde monteret mine højtalere til tvet så når man så tv kunne man høre lyden fra tvet, og når man så ville spille over computeren og høre musik mens tvet var slukket kunne man det, men da jeg så havde tændt tvet for at spille racer spil på det, og tændt lyden fra forstærkeren brændte lyden af og der stod røg op fra tvet, alt virker på tvet bortset fra lyden, er det muligt og få lyden lavet igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyd på tv brændt af :S
  • #1   5. jan 2010 og kan jeg evt selv lave det?

  • #2   5. jan 2010 Alfaview er gået konkurs længe siden... så blir nok svært at skaffe reservedele.

  • #3   5. jan 2010 Hvis du har haft tændt for både tv'et og din forstærker på samme tid, så er der helt sikkert brændt en del kompnonenter af i dit tv, og det er slet ikke sikkert det er noget du selv kan lave.

    Det er for den sags skyld heller ikke særlig smart at have højtalerne koblet til begge steder. Spændingen der går til højtaleren stopper jo ikke ved højtaleren, den fortsætter i de ledninger der er koblet til, og hvis du så har haft begge dele tændt, så sker der en kortslutning. og så siger det BUM... smiley


  • #4   7. jan 2010 ja det gik først op for mig efterfølgende :S..

    men fandt ud af jeg kan have lyd på tvet hvis jeg kobler en forstærker til, og bruger line out udgangen på tvet til forstærkeren :o.. så det virker trods alt stadig smiley


Kommentér på:
lyd på tv brændt af :S

Annonce