{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Forstærker- TV - Lyd {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have min forstærker kan tilsluttes til mit tv så jeg kan bruge mit surround til film der kommer i tv'et.

Jeg har et phonokabel, som jeg har prøvet at tilslutte på alle mulige forskellige måder uden held, tænkte om det var muligt at smide sådan en fætter i tv'et, eller hvad skal der til for at det virker? - Har kun min forstærker der skal på, ingen dvd eller lign.

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker- TV - Lyd
  • #1   21. nov 2010 uanset hvad skal du fra din lyd udgang på dit tv og over i aux
    på din forstærker.

    det kabel du har der er ubrugligt til det, du skal have et phono kabel med hanner i begge ender, det henter i fona eller ?????


  • #2   21. nov 2010 flemming har ret du skal have et andet kabel

  • #3   21. nov 2010 Okay, hvilket kabel?

    Jeg har allerede et hvor der er 2x hanstik i hver ende, det kan jeg simpelthen ikke få til at virke :S


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #4   21. nov 2010 Gider du ikke lige oplyse, hvilket TV du har, og hvilken forstærker / receiver du har? Ellers er det sgu' lidt bøvlet at vejlede...

  • A S
    A S Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   21. nov 2010 hvis det understøtter ARC er det bare at smække hdmi så skulle det køre, ellers ville det bedste bud være et optisk tos-link kabel/lysleder kabel

Kommentér på:
Forstærker- TV - Lyd

Annonce