{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

SpejlRefleks Kamera {{forumTopicSubject}}

Hej BB..

Jeg har sat mig for at købe sådan et kamera..

Jeg er ny indenfor det med kamera'er, har faktisk aldrig selv haft et, men jeg har set folk der tager billeder med sådan en spejlrefleks, og det er sådan et jeg skal have,

Hva skal man gå efter?
Hvilke linser skal man have?
osv?

Kom med noget godt info om sådan nogle kameraer smiley

/Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SpejlRefleks Kamera
  • #1   28. dec 2009 Kommer i den grad an på HVAD du vil fotografere.

• #2   28. dec 2009 jamen meget forskelligt, med til familie fester, billeder på ferier, familie billeder, alt det man nu bruger et alm kamera til os..

• #3   28. dec 2009 Canon EOS 500D ville være oplagt smiley det kan optage i FULL HD også (altså film)
    ellers Canon EOS 450D hvis du kan undvære video delen.

Start ud med standart OBJEKTIVET 18 - 55 mm. Det er udemærket at starte med. Det hedder ikke linser, bare til en hjælp hvis du sidder og kigger og intet finder smiley

• #4   28. dec 2009 når du så har lært at bruge det og måske vil have et teleobjektiv så kan du kigge lidt på dem, men de koster altså også penge smiley

Vil forslå dig at købe en speedlite frem for et teleobjektiv senere hen, det bliver først rigtig rigtig sjov når man har en blitz til også smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #5   28. dec 2009 tror bare du skal købe et alm digital kamera, alt andet vl være dumt , der er singsygt mange tng du skal have styr på medet spejlrefleks, og med de billeder du vil tage kan du sagtens bruge et compakt karmera

• #6   28. dec 2009 jeg har lige fået et nikon d5000 med 18-55 objektiv. super godt kamera som kan bruges til meget forskelligt

• #7   28. dec 2009 Det er altså ikke så svært med spejlrefleks smiley Det tar måske dobbelt så meget tid at lære, som et kompact smiley De har også en masse gode forprogrammerede indstillinger som er gode at starte med smiley

• #8   28. dec 2009 Der er mange kamera. Find ud af hvad du ønsker i et kamera. Skal det optage video eller ej. Skal der være live-view på eller ikke. Hvor stort skal det være.. og hvad er dit prisleje. Der er jo mange kameraer, så skriv ned hvad du ønsker og så sortere det derfra.

Kommentér på:
SpejlRefleks Kamera

Annonce