{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man det?. 3 års betinget .
  • #1   18. dec 2009 Okay, det vil sige, hvis jeg stikker af fra dem, så kommer jeg? :S

  • #2   18. dec 2009 marco , okay (:

  • #4   18. dec 2009 De 3 års betinget du har fået for at negle en citronmåne i føtex, gælder ikke på landevejen, men kun i føtex ....

  • #5   18. dec 2009 Okay, tak for hjælpen (:

    SALG , Er du da blevet stoppet før?


  • #6   18. dec 2009 Okay, Men når det er landbetjenten, plejer jeg bare og stikke af (:
    - Ved sgu ik om jeg får bøde hvis jeg bliver stoppet , håber jeg ik .


  • Ryan W
    Ryan W Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #7   18. dec 2009 Det kommer sku meget an på situationen.. danske lovgivning kan man ik gøre sig klog på. MEEN man kan snakke sig fra meget med det danske politi.. ps. ACAB!!

  • #8   18. dec 2009 SALG Hvad plejer du at sige til dem? smiley

  • #9   18. dec 2009 Sikke noget vrøvl, nogen af jeg fyrer af!...og Morten L - du er garanteret blevet informeret om, hvad en betinget dom betyder for det. At du ikke har været opmærksom, er jo din fejl - men her skal du få en forklaring på hvad en betinget dom er:

    betinget dom, afgørelse, hvorefter den dømte er fundet skyldig, men ikke skal afsone straffen, medmindre fastsatte vilkår overtrædes. Som vilkår fastsættes, at den dømte i som oftest et eller to år ikke begår ny kriminalitet. Der kan fastsættes yderligere vilkår om, at den dømte undergiver sig tilsyn af Kriminalforsorgen, underkaster sig alkoholistbehandling m.v. Betinget dom blev indført i Danmark i 1905.

    = er lige med at hvis du begår nogen som helst form for kriminalitet, skal du afsone dine 3 år. Overtrædelse af færdselsloven er også kriminalitet - så kan man diskutere de forskellige grader af hvor slem enhver lovovertrædelse er, men det er jo ikke det er spørgsmålet her...




  • #10   18. dec 2009 Victor S
    Nu ik så høje forventninger til dem herinde ;D


  • #11   18. dec 2009 Victor S - når politiet stopper en knallert, kan de med det samme se, hvad det er for en, de har fat i og hvis det er en med en dom, vil de også tage det i betragtning når konsekvensen skal falde, Der er stor forskel på at have en måneds betinget og 3 år - sidstnævnte må nødvendigvis have været en værre forbrydelse. Det taget i betragtning er det ikke sikkert politiet vil være lige så venligt stillet - slet ikke, hvis de skal ligge og køre ræs for at fange en der stikker af. Det bryder de sig i hvert fald ikke om...det er sikkerhedsmæssigt uforsvarligt og tæller dobbelt så slemt.

    Så jeg tror du var lidt heldig der.,, :o)


  • #12   18. dec 2009 Der sker ikke en skid.. da du har fået de 3 år jfl straffeloven. og det andet er på færdselloven. færdsellove straffer kommer heller ikke på din straffeattest.. så bare rolig..

Kommentér på:
Må man det?. 3 års betinget .

Annonce