{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

m n
m n
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Hjælp - Hvilken ps3?? {{forumTopicSubject}}

Min søn på 10 år ønsker sig en ps3 til jul og jeg har simpelthen ingen forstand på en sådan:)
Har kigget lidt rundt og kan se de findes i forskellige udgaver - 80 gb - 120 gb og 250 gb - altså i de nye slim udgaver. Men hvad er lige forskellen - er det hvis man vil bruge den via pc eller hvilken betydning har størrelsen?
Hvad vil i anbefale - synes kun der er en lille prisforskel på dem.
Og tilsidst hvor er det billigst at købe - er det "sikkert" at købe den via net, hvis den eks. går istykker olign. - nogen erfaringer med dette.....
Håber nogen har lidt info til mig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Hvilken ps3??
  • #1   6. dec 2009 www.billigmedien.de

dansk firma lige på den anden side af grænsen smiley

• #2   6. dec 2009 Jeg synes du skal købe den lille model, med 250 GB til din dreng!
    - Hvis den går i stykker, så skriver du bare til den hjemmeside du har købt den ved og så plejer der ingen problever være! .. Men vælg en side, som er til at stole på smiley

• m n
    m n Tilmeldt:
    mar 2008

#3   6. dec 2009 Tak for hurtig svar.... men hvorfor 250 gb - kan du skrive hvad det betyder ifht. 120 gb - altså hvad skal man bruge det til? Er den bedre når den er større eller...... Er fuldstændig på bar bund med betydningen af dette:)

• #4   6. dec 2009 Den lille er med 250 GB, så det har ingen betydning for størrelsen?
    - Men det er klart bedst at have den med mest i i det lange løb. Det bliver jo brugt til at gemme diverse ting på.

Hvis du tager en Iphone, så arbejder 32 GB også langt bedre end 16 GB, da med 16 GB hurtigere bliver fyldt op.

- Jo flere GB den har til rådighed, jo bedre arbejder den smiley

• #5   6. dec 2009 ville da også vælge 250 gb med de bette prisforskel der er.
    desuden er der rygter om at ps3 skulle lave noget så man kunne købe/leje spil direkte fra nettet, det kræver en del plads og have et bd spil eller film liggende

• m n
    m n Tilmeldt:
    mar 2008

#6   6. dec 2009 Okay....måske et dumt spørgsmål:) Men hvad skal man gemme på den - altså er det spillene eller hvad ?
    Men lyder til det er en med 250 gb jeg skal kigge efter....

• #7   6. dec 2009 Det kan være alt muligt? - Du skal jo gemme i de forskellige spil, det man før gemte på et memorycard.. Så er det som Rasmus N siger mulighed for at de laver et system så man kan hente spil direkte fra nettet... Det er også muligt at hente demoer af spil osv.. Sååå 250 GB gogo! smiley - Den fylder og mindst smiley

• m n
    m n Tilmeldt:
    mar 2008

#8   6. dec 2009 Super - mange tak for svar:)

• #9   6. dec 2009 de kan have musik, film, billeder, spildemo, opdateringe, spilopdateringer, osv på disken, den kan hurtig fyldes op hvis den bruges til hvad den kan

Kommentér på:
Hjælp - Hvilken ps3??

Annonce