{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia E71 ?
  • #1   6. sep 2009 Altså det er en buiness telefon. Så den er mest fokus på sykronosering, mail, stock, kurser og sms.

Har du kigget på en Sony Ericsson W995 ? den vil nok være et bedre valg. Den er super til MP3, og der er play arena. I det kan du hente op til 60 film, hvor der kommer nye hver måned. Der kan også hentes spil og temaer igennem det.

• #2   6. sep 2009 Den ser nice ud!

Grunden til jeg bare faldt for E71 er at jeg syntes tastaturet er ret blæret xD

• #3   6. sep 2009 skum-caT - ANFotos S
    lyder som om du kender lidt til mobil..
    kender du til nokia 6700... er den noget værd. til foto og sms og amelindelig brug osv osv

ps tak for lån af tråden..

• #5   6. sep 2009 Det er jeg da glad for torben! Vil stærkt overveje det.

Hvordan er Æ, Ø og Å på den ?

• #6   6. sep 2009 Har selv haft en e71 og var mega glad for den, overvejer faktisk lidt at købe en igen... Har også haft 6700, men kan faktisk bedre lide e71 (udover kameraet), men synes også 6700 er lækker...

• #7   6. sep 2009 Daniel N

tak

• #8   6. sep 2009 Har den selv og har haft den i et ½ år. Den blev kåret som den bedste mobil i 2008 i et førende mobil magasin, og jeg er selv rigtig tilfreds med den. Som du selv siger er tastaturet lækkert, og selv en kæmpe mand på 2 M som mig med store hænder og det hele, og jeg har ikke problemer med at ramme de rigtige taster selvom de faktisk ser små ud. Æ og Ø sidder som adskilt taster på telefonen, mens Å sidder på samme knap som P. Så skal man så holde "P" inde i 1-2 sec. Det er det eneste som går "langsomt" på telefonen, ellers er den RIGTIG fed og endnu hurtigere end en normal telefon at skrive sms'er og mails på ville jeg mene.Kan klart anbefale den.

• #9   6. sep 2009 Har den også.. Mega dejlig telefon, føles og er rigtig robust. selvom jeg har store pølse fingre så går det forryende med at skrive på den (og rigtig hurtigt faktisk). En telefon der mere eller mindre har alt.. Og så er designet for frækt smiley

Vil gerne af med min nu hvis du er interesseret? da jeg skal til at spare sammen til den nye Nokia n900 som kommer om en måneds tid..

se den i mit fotoalbum

• #10   7. sep 2009 Har en E71 i dag, suveræn telefon, har mine forskellige mails på den, gps osv. så det kører bare.
    Man vender sig hurtigt til at bruge tasterne på mobilen, intet problem.
    Men vent 2 måneder så kommer efterfølgeren e72 på banen.

• #11   7. sep 2009 Jesper

Den er er udmærket smiley

men en sony ericcsson C510, koster lige så meget, men er meget mere fokus på yngre brugere. Der køre bl.a facebook i baggrunden, og har en smart sms funktion, der giver forslag til ordene, som du bruger mest af.

• #12   7. sep 2009 Tak

Kommentér på:
Nokia E71 ?

Annonce