{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

tysk oversættelse! HJÆLP.. {{forumTopicSubject}}

Aftenen starter med at Lobsigers kone, Isabelle, sidder og tager makeup på, hvorefter hun spørger om det er godt nok, eller om hun burde lade sig operere. Lobsiger svarer at han burde få hele hovedet opereret.
Lobsiger siger at de skal gå om 10 minutter, hvorefter han brokker sig over Isabelles nedringede bluse, derefter diskuterer de om det.
Isabelle tager kun med på én betingelse, at de bliver skilt hvis han får jobbet, det er Lobsiger med på, de tager derefter af sted.
Da de ankommer til Klopfsteins, spiller Isabelle dybt forelsket, og Lobsiger tror aftenen forløber perfekt.
Den første konflikt er da Isabelle ikke vil tage med, bliver løst ved at de indgår en aftale, nemlig at blive skilt hvis han får jobbet.
Den sidste konflikt er da Klopfsteins kone siger at hun ikke vil have Lobsiger som distriktschef, da hun syntes Isabelle og Lobsiger var alt for forelskede, dermed blev han ikke distriktschef.

hvis der nogle der kan oversætte? smiley
jeg kan virkelig intet tysk huske, og nu har jeg skrevet en lille del af min opgave herind, i håb om at en der er dygtig vil oversætte det, så jeg lige kan få genopfrisket, så jeg kan lave resten af min opgave smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tysk oversættelse! HJÆLP..
Kommentér på:
tysk oversættelse! HJÆLP..

Annonce