{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

muskelhunde? {{forumTopicSubject}}

hey bb?
er jeg den eneste der mener at der er forskel på
kamphunde og muskelhunde? jeg havde en diskution
med min mor her forleden om at syntes at alle muskelhunde
bare var farlige fordi der kan ske noget i hjernen på dem
så de bliver arrige, helt ærligt syntes jeg en lille tæppetisser
er mere arrig end end en sød bulldog?
og hvis det sker hvor tit er det så lige det er tilfældet?
der er stor forskel på en der er blevet trænet til at være farlig
end en almindelig stille og rolig muskelhund?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  muskelhunde?
  • #1   28. jul 2009 Der er meget forskel på kamp og muskelhunde, tror ku der findes 4 eller 5 kamphunde recer i verden og et hav af muskel hunde, jeg har selv en amstaff og han er bare så rar og dejlig, tror tit det der går galt er ejeren MVH Thomas

• #3   28. jul 2009 ja og det er det hun er hysterisk over at hun tror de er farlige og bider og det gør de da ogs kun hvis folk gør noget ud af de skal være sådan?

• #4   28. jul 2009 Vidste du at den hund i danmark som der ses flest bidskader fra på skadestuerene er labradoren og er den en kamphund????????????

• #5   28. jul 2009 #thomas m. jeg har også en meget stor dansk broholmer ved min far
    og min mor tror bare den vil æde hende når hun går forbi og den er noget af det kærligste jeg ved.. og jeg syntes bare folk tit overreagere tit når de går forbi en stor hund. self er der dem som er bange for alle hunde det er så en anden sag.

• #6   28. jul 2009 ja men det er det folk ikke forstår at det ikke er en kamphund fordi den er stor eller f.eks en pitbull som ofte bliver brugt som det?

• #7   28. jul 2009 josefine* det har du ret i

• #8   28. jul 2009 Janni M: det oplever jeg også tit med min, folk har set dem i tv avis´en og så hader de dem bare.

• #9   28. jul 2009 gad hvide om ham den ni årige gir jer ret i de er så sæde og ufarlige de to der åd hans ansigt

• #10   28. jul 2009 nicole* ja men en gravhund kan være ligeså agressiv
    men folk opfatter stadig en pitbull el. lign mere farlig.

• #11   28. jul 2009 kehn* ja det var et tilfælde og som du kunne se tidligere skrev thomas m at de fleste bidskader er fra labradoren det jo ikke alle hunde der er sådan?

• #12   28. jul 2009 thomas m. ja folk bliver så hysteriske da jeg kom gående med min endag kom der en hel flok store drenge da de så min hund hoppede de over hækken og løb?

• #13   28. jul 2009 så hvidt jeg ved legede han med naboens dreng. og man kan ik gi ejeren skylden for hun var en stille kvinde. de er farlige hvis man ik passer på går det galt. selvom de er så søde. den slags hundes dage er talte

• #14   28. jul 2009 Som der bliver nævnt i tråden blev kamphunde avlet til kamp, og nogle har desværre stadig de gener i sig...
    Og at kalde alle hunde muskelhunde fordi de alle har muskler er lidt langt ude sys jeg...
    En muskelhund er en stor muskuløs hund som i sin tid er avlet til at være stærk, ikke i kamp men af anden grund...

Som Bull mastiff'en, den blev brugt at skovridderne i gamle dage til at fange krybskytter... Først prøvede man med bull dog'er, men de flåede krybskytterne og mastiffen var for kluntet... Derfor avlede man en krydsning frem der var rolig og vågen, men samtid havde størelsen til at kunne stoppe og fastholde en mand uden at gøre yderlig skade...
    - Læst i et Hundemagasin...

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #15   28. jul 2009 Tit de forkerte hunde folk er bange for

Under vorbasse marked gik vi en del rundt med Bugsy (samojede) og hans lille veninde Tulle (Amstaff)

Stort set alle børn kunne få lov af deres forældre til at røre Bugsy .. Enda helt uden at spørge om han gjore noget inden

Tulle derimod måtte ingen nærmest få lov at snakke med

Nu kender jeg begge hunde og skulle jeg vælge en af dem til at være alene med et barn så ville det blive Tulle .. Bugsy hader børn

• #17   28. jul 2009 ved godt det er lidt mere hamløst men min fars gamle labrador bed mit marsvin ihjel da jeg var lille?

• #18   28. jul 2009 Janni M: Ja men det er så nok lidt noget andet jeg oplever, folk dømmer nogen gange ejeren håre, for du har en kamp hund så er du da en være en, nej det er jeg sgu ikke og min hun er 25% ambull og 75 % amstaff og han er meget glad for børn, voksne, katte og andre hunde, min 11 årige Xsvigerinde sover med han og giver ham sodavandsis mens han sidder pænt på en fodskammel,SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

• #19   28. jul 2009 babooms mirakel*
    ja i advare ogs det er fint.
    men så kan man jo se når en stor hund
    går forbi så har den nok mundkurv på hvis
    den bider folk uden de gør en noget?
    og er ogs blevet bidt af en gravhund som ikke
    kunne lide andre end dens familie og der skulle
    jeg da ogs have stivkrampe vaccine?
    hvis en hund er farlig at komme tæt på går man heller
    ikke ture med den uden mundkurv eller så går man ikke
    tur med den i offentligjhed?

• #20   28. jul 2009 thomas m* ja man skal ikke dømme folk for førstehåndindtryk af deres hund.

• #23   28. jul 2009 Wups der kom min lille tyksak sgu og lagde sig i sengen ved siden af mig, han vil vist også gerne sige et par wuf wuf, eller også skal han bare ud hehe

• #24   28. jul 2009 jeg smutter herfra nu i må fortsætte uden mig.

• #27   28. jul 2009 Baboom´s mirakel: Har du i grunden nogen sinde været tæt på en kamp hund? Ud over at gå forbi en på gaden???

• #28   28. jul 2009 Synes godt nok at 90% af jer der har skrevet i denne tråd er for lamme at høre på. Hvad med at læse lidt op på tingene eller noget istedet for at gætte jer frem eller komme med falske oplysninger?

Nicole, Du lyder så pissestolt over dine hunde. "Mine Kamphunde" skriver du og lyder så klog. Amstaff er en Pittbull som er blevet forædlet via avl som i sidste ende skulle blive til en udstillingshund. Man forsøgte at fjerne noget aggresivitet og lidt muskler fra amstaff´en, for at gøre det til en´"bedre" udstillingshund.

Er godt nok pissetræt af at høre om alle folks skide muskel/kamphunde. 9 ud af 10 gange man ser et fotoalbum med hunde herinde er det en skide kamp/muskelkøter der vises frem af 18-25årige børn. Come on siger jeg bare. Smutter sgu en tur på kinagrill.dk og får mig en stor menu nu. Kan ikke klare jer børn med muskel/kamphunde.

God aften...

• #31   28. jul 2009 Josefine, Du mener så heller ikke en chokoladekiks er en chokoladekiks efter din lillesøster har slikket al chokoladen af?

• #33   28. jul 2009 Mari I, Amstaff er ikke avlet til kamp, forstå det nu. Pitbull og Amstaff nedstammer fra Staffordshire Bullterrier. man lavede så 2 forskellige slags avl på den. Pitbull som den ene som blev avlet til kamp og Amstaffen som den anden som blev avlet til show/udstillingshund.

• #35   28. jul 2009 josefine, Jeps smiley Måtte lige se hvor mange ignoranter der havde svinet mig til.

• #46   29. jul 2009 Nicole, Derfor det du skriver i nogle af dine posts ikke passer? Du tror vidst du ved mere end du egentlig gør. Håber søreme heller ikke det er dine hunde men dine forældres eller andet. En på din alder burde da i hvert fald ikke have 2 staff´er. At de er blevet kategoriseret som kamphunde er jo ikke ensbetydende med de er fremavlet til det. Få fat i lidt mere straight facts. Alt du læser på internettet passer altså ikke. Hold dig til dukker et par år endnu istedet for at svine mig til pga de facts jeg skriver.

Kommentér på:
muskelhunde?

Annonce