{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Hvor træls {{forumTopicSubject}}

Tjae.
Har solgt en piercing to piercinger, hvoraf den ene skulle sendes som pakke og den anden som alm brev, men fik byttet rundt, så den som pakke fik jeg sendt som brev.
Har snakket med køber, og tilbød at smide de 65 kr han har betalt ekstra for at få den sendt som pakke retur, men han flippede fuldstændig rådden skrot og truede med det ene og andet..
Han ville have hele beløbet retur, men vil jeg ikke give, så længe piercingen ikke er kommet retur, for ved han ikke sender den retur, og vil ikke forære ham en piercing!
Så nu sidder jeg let .. Bør jeg anmelde hans trusler, så jeg ikke kommer galt afsted eller hvad ville i have gjort ?
Jeg har på ingen måde tænkt mig at overføre hele beløbet før piercingen er retur..
er det forkert af mig ? :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor træls
  • Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 59
    #2   15. jul 2009 Glem ham og kom videre

• #3   15. jul 2009 Nej, vel ?
    Det er simpelthen et lavt plan han er sunket ned på..

• #4   15. jul 2009 Søren A : Nytter jo ikke det store, hvis han stepper op på min adresse og skaber sig åndssvagt!

• #5   15. jul 2009 siger han, han ikke har modtaget den, eller hvad. . ???

• #6   15. jul 2009 synes ik du skal anmelde ham for det....

synes du skal overføre det det koster at sende den retur og ikke en krone mere før du får den.

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jul 2008

#7   15. jul 2009 Man er fandeme en taber hvis man kan gå amok over sådan en lille ting.
    Han får den leveret gratis hvis du giver ham de 65 kr retur, så han har jo intet mistet. Og så er der heller ingen grund til at gå amok.
    Giv ham de 65 kr og glem ham. Han sku nok bare lige puste sig op og spille smart.

• #8   15. jul 2009 Jamen den blev sendt igår, så den er der nok først i morgen, men han blev bare så hidsig over at den er sendt som brev og ikke pakke at han truede først med politi, hvilket jeg da bare synes han skal gøre , for jeg ved den er sendt, og ved da min far kun kan give mig ret eftersom jeg købte frimærker ved ham :s ..
    Men da han truede med tæsk synes jeg han sank for dybt.

Mona, nemlig :s .. har det på samme måde. Erkender gerne jeg lavede en fejl, men helt ærlig ? Den skal jo nok dukke op :s

• #9   15. jul 2009 Søren A : Han ville jo ikke sende sit kontonummer .. Han truede bare og endte op med at blokkere mig på msn ..
    Det også fint at han vil puste sig op, men skal han ikke gøre over for mig.

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jul 2008

#10   15. jul 2009 Hehe, så er han jo selv udenom at ha miste de penge der skulle være blevet brugt på pakken. Så har han ikke en skid at ha det i.
    Når han får brevet imorgen så bliver han nok rolig igen.

• #11   15. jul 2009 Søren A : Det håber jeg..
    For kan slet ikke lige finde ud af hvor jeg skal gøre af mig selv.
    Har rigeligt at tænke på.. Så kan slet ikke tumle tanken om at tackle hvis han møder op

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jul 2008

#12   15. jul 2009 Der sker sgu ikk noget. Han er bare sur over at ha betalt 65 kr mere end han skulle, længere er den ikk.
    Bor han tæt på dig?
    Hvis han bor langt væk, så skal han jo bruge endnu flere penge på at komme hjem til dig. Og hvis han vil det, så er tumpen da dummere end en dør.

• brian j
    brian j Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 154
    #13   15. jul 2009 der skulle lige tage en folk hen til hans add og pande ham en hvis der er mere med ham

• #14   15. jul 2009 Diana - Tak for dit svar. Lyder som en kanon ide. Håber det bliver i munden på ham .. For det er ikke en ret fed situation det her.

Brian - Haha smiley tja.. Men hvorfor synke ned på hans niveau :)'

Søren A - han virker ikke for kvik, og bor møg langt væk. Rettere i Århus områden, mener jeg, men er ved sin dame i kbh, så er der den er sendt til...

• #15   15. jul 2009 Diana - Hvor træls smiley
    Regner med han har den i morgen, og håber det vil køle ham lidt ned på et fornuftigt plan hvor han er til at snakke med.

• #16   15. jul 2009 Babooms røvhul - Fordi det bad han om

Kommentér på:
Hvor træls

Annonce