Hvor træls {{forumTopicSubject}}
Tjae.
Har solgt en piercing to piercinger, hvoraf den ene skulle sendes som pakke og den anden som alm brev, men fik byttet rundt, så den som pakke fik jeg sendt som brev.
Har snakket med køber, og tilbød at smide de 65 kr han har betalt ekstra for at få den sendt som pakke retur, men han flippede fuldstændig rådden skrot og truede med det ene og andet..
Han ville have hele beløbet retur, men vil jeg ikke give, så længe piercingen ikke er kommet retur, for ved han ikke sender den retur, og vil ikke forære ham en piercing!
Så nu sidder jeg let .. Bør jeg anmelde hans trusler, så jeg ikke kommer galt afsted eller hvad ville i have gjort ?
Jeg har på ingen måde tænkt mig at overføre hele beløbet før piercingen er retur..
er det forkert af mig ? :s
jul 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 59
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 169
Det er simpelthen et lavt plan han er sunket ned på..
sep 2008
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.333
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.024
synes du skal overføre det det koster at sende den retur og ikke en krone mere før du får den.
jul 2008
Han får den leveret gratis hvis du giver ham de 65 kr retur, så han har jo intet mistet. Og så er der heller ingen grund til at gå amok.
Giv ham de 65 kr og glem ham. Han sku nok bare lige puste sig op og spille smart.
sep 2008
Men da han truede med tæsk synes jeg han sank for dybt.
Mona, nemlig :s .. har det på samme måde. Erkender gerne jeg lavede en fejl, men helt ærlig ? Den skal jo nok dukke op :s
sep 2008
Det også fint at han vil puste sig op, men skal han ikke gøre over for mig.
jul 2008
Når han får brevet imorgen så bliver han nok rolig igen.
sep 2008
For kan slet ikke lige finde ud af hvor jeg skal gøre af mig selv.
Har rigeligt at tænke på.. Så kan slet ikke tumle tanken om at tackle hvis han møder op
jul 2008
Bor han tæt på dig?
Hvis han bor langt væk, så skal han jo bruge endnu flere penge på at komme hjem til dig. Og hvis han vil det, så er tumpen da dummere end en dør.
aug 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 154
sep 2008
Brian - Haha
Søren A - han virker ikke for kvik, og bor møg langt væk. Rettere i Århus områden, mener jeg, men er ved sin dame i kbh, så er der den er sendt til...
sep 2008
Regner med han har den i morgen, og håber det vil køle ham lidt ned på et fornuftigt plan hvor han er til at snakke med.
sep 2008
Hvor træls