{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor??
  • #1   9. jul 2009 det er vel folks eget valgt! smiley

    - jeg har billeder af min baby! han hedder Sherif! xD
    Eiiij! smiley
    også aftenstener!



  • #2   9. jul 2009 fatter ikke folk gør det smiley

    jo hvis det var sådan en familie hjemmeside altså hvor kun familie og venner havde adgang til men ellers ikke smiley


  • #3   9. jul 2009 synes det er fait nok, hvorfor ikke ligge billeder ud af det?
    kan man vel lige så godt som at man kan ligge billeder af venner, dyr, bilen osv ud....
    kan ikke se hvorfor det sgu være anderledes.


  • #4   9. jul 2009 jeg ville blive sur hvis min familie havde lagt billeder ud af mig fra en familie fest ting på baboom fx

  • #5   9. jul 2009 ville jeg nu ikke tage så tungt, ville da ført være sur hvis det var en nøgel billede....ellers er jeg sgu ligeglad...

  • #6   9. jul 2009 sabine det er så der vi er så forskellige smiley

  • #7   9. jul 2009 ..

  • #8   9. jul 2009 Hvad sker der for dem der ikke gør?

    Hvorfor må vi andre ikke se om æblet er faldet langt fra stammen eller ej?

    EJ, spørg til side, jeg har billeder af mig, og dem herhjemme for mine venners skyld, hvis andre vil kigge må de da det, men jeg tvinger dem bestemt ikke til det..

    Hvis du ikke bryder dig om at kigge på familie billeder, så lad da være med at klikke på de albums


  • #9   9. jul 2009 Tanja

    Forstår bare ikke helt hvad glæden, ved at lægge hele sit privatliv, og sine børn ud på nettet smiley

    du ved jo ikke engang om når hun bliver "teenager" om hun vil have at der ligger alle mulige billeder af hende igennem hendes barndom ude på netter :S


  • #10   9. jul 2009 Jensen . ja det er vi.... men er jo os fair nok.

    jeg kan bare ikke se hvorfor det sgu være være at ligge familie billeder, venner billeder ud. Hvis det bare er for at vise at man har venner, hvad er det så ikke når man sætter sin bil, dyr osv ud på nettet? ren blær?
    Hvorfor skal man overhovet så sætte billede ud på nettet af noget som helst?

    Jeg har da min hjemmeside, facebook hvor jeg både har billeder, af venner, familie, dyr, bil, fester osv, det er da lige så meget for at ens venner ellers hvem det nu er, har mulighed for at se de billeder man har taget... jeg har kun oplevet posetiv respons fra dem jeg kender, jeg sætter nu heller ikke billeder af folk ud som jeg ved at de ikke vil ku lide det billede af en eller anden årsag.
    fjolle billeder osv, jamen jeg sørger da gerne for at tage de grimmeste af mig selv os, så der ikke er nolge der bliver udstillet. folk jeg kender er super glade for det, de synes da det er fedt de kan se de billleder af festen igår, eller ligne.


  • #11   9. jul 2009 Bjorkvinguy H - Nej det forstår du ikke fordi du ikke er ven med mig.. som jeg skrev er det for mine venner der gør det..

    Jeg vil gerne følge med i mine venners liv, og de vil gerne følge med i mit, det er normalt for gode venner at ville det


Kommentér på:
Hvorfor??

Annonce