{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

The OM
The OM
Tilmeldt:
9. dec 2008
Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188

Argh...For meget Jackson... )-: {{forumTopicSubject}}

Det er fint nok at man får at vide at han er død og sådan...

Men hold kæft hvor er jeg træt af at alle kanaler, og alle folk snakker om ham.


Kan ikke klare den kortfilm der er om ham på Mtv, i alle reklamerne...Om og om igen..


Og at hende fortælleren kalder ham ''''The greatest entertainer og all time''

Det er da for klamt.. Ad ad... (-; Kan faktisk ikke klare manden, og den bedste nogensinde...Nej nej nej ;:D


Argh... Skulle lige ud med noget luft, her efter alle kanalerne kørte begravelse på min fridag.. Så jeg var nødsaget til at leje en film istedet..


Hvad syntes i?
-Er det ikke bare lidt for meget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh...For meget Jackson... )-:
  • #1   8. jul 2009 Jeg synes også selv det er for meget..

  • #2   8. jul 2009 er helt enig ? det kan godt være manden var " the king of pop " som de nu siger men altså rolig nu ikk ? giver dig fuldt ud ret i det er for meget sad også og stenede tv igår og der var bare jackson over det hele !

    Morten smiley


  • #3   8. jul 2009 Du har det hårdt, puha...
    Ja ja der er meget, synes ikke det er FOR meget.. Han var jo stor


  • #4   8. jul 2009 god dav Marie smiley
    to sad to bad.. smiley
    take or leave it smiley

    altså du kunne bare slukke for tv'et?


  • Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   8. jul 2009 ^^ jeg er bare træt af alle de lorte beskeder på facebook, og gruppe invites til R.I.P MJ osv osv.. Care at han er død altså. han kom alligevel ik med noget nyt, så hvad fanden er forskellen `? musikken kan vel stadig afspilles

  • #6   8. jul 2009 Hør nu her... I går stod stortset ALLE kanaler på MJ's død... Ja, manden var GENIAL, men lad nu mand DØ i FRED...

  • #7   8. jul 2009 syntes det er fuldstændig langt ude!
    Når han skal have 8 månder hvor han er i fjernsynt fordi han er død så er der sku mange mennesker jeg syntes der er blevet glemt!


  • #8   8. jul 2009 Hvor bizart var det ikke at køre hans kiste ind til showet??????

  • Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   8. jul 2009 sys det hele er kørt alt for langt ud.. helt ærlig var lige som da lady DI skred i svinget.. gad vide hvordan familien har det med al den opmærksomhed på en de har mistet?
    Medierne har ingen respekt for noget.. HADER sladder blade osv.. Hvad fanden kan vi bruge det til? smid det på forsiden en dag, så må det være nok..?
    Efter min mening er det bare en mulighed for at tjene penge.. igen igen..
    Fucked up samfund vi lever i efter hånden!


  • #11   8. jul 2009
    Kenneth W

    korrekt skift kanal til noget arabisk hvis i har problemer med det ?!


  • #12   8. jul 2009 Må da også indrømme jeg synes det er ved at være for meget af det gode med alle de smser osv der nu en gang kommer, men for fanden - absolut største kunstner indenfor musikken er død, selvfølgelig skal han hyldes og have opmærksomhed.. Og til jer der ikke synes han har lavet noget godt, så kan man jo lige tilføje at Justin Timberlake, Madonna o.l. har brugt ham som inspirationskilde!!

    Nu ser jeg ikke vildt meget TV, men når jeg så gør skal jeg ærligt indrømme jeg endnu ikke er stødt på noget om MJ - utroligt nok! Så det kan lade sig gøre at undgå, med mindre man godt lige vil kigge alligevel - for så at lukke en omgang varm luft ud til venner, foraer eller hvem man nu lige vil brokke sig til smiley

    My 2 cents!


  • #13   8. jul 2009 enig! Der dør såååå mange mennesker hver dag. tænk sig hvis man skulle lave så meget postyr ud af det hver gang? smiley
    Men jo han var da kendt og alt det der. Må bare ærligt indrømme at det ikke rører mig en dyt at han ikke er her mere!


  • #14   8. jul 2009 Hver 6 sek dør et barn af sult. Så bruger vi så meget tid på at tude snot over en stor stjerne.

    Jeg kan godt li MJ's musik. Men i får ham ikke tilbage af den grund. Så se at kom vidre i livet.


  • #15   8. jul 2009 vi kan da godt skifte kanal, men det er jo det samme på den anden kanal?

    der re en grund til man skriver R.I.P ? lad ham da dø i fred!


  • #16   8. jul 2009 Hahaha sådan Mikkel smiley PRÆCIS!!

  • #17   8. jul 2009 Plat at grine af folk der dør. Ta jer sammen.

    Hver sek dør 12 mennesker af kræft. La os så se jer grine af det smiley


  • #18   8. jul 2009 Citat fra Spunk boy:

    Hver 6 sek dør et barn af sult. Så bruger vi så meget tid på at tude snot over en stor stjerne.

    Jeg kan godt li MJ's musik. Men i får ham ikke tilbage af den grund. Så se at kom vidre i livet

    ..Og du synes ikke sådan en kommentar er vildt upassende? Tænker på det sidste af citatet! Hvis folk vil sørge over ham, især familien, så gør de da det - tvivler på du er så hård hvis en du holder af pludselig dør.. Og jo, der skal nok være nogen fans der føler at de har mistet et familiemedlem - så det argument behøver du ikke bruge! Har du noget forhold til de børn der dør af sult, eller nogen de de påståede 12 mennesker der dør af kræft HVERT sekund? Næppe - get over it!

    Hvis vi absolut skal ind på det med at vi griner af folk der dør - hvad med alle de jokes der florere rundt på mails, smser og foraer? Det er sq da direkte latterliggørelse af en persons død - dem må du hellere efter!


  • #19   8. jul 2009 Daniel. Ja jeg forstår godt der er nogle der er knust. Men det hjælper jo intet at blive ved.

    Har jeg intet forhold til de 12 mennesker der dør hver sek af kræft? Næææ måske ikke. Selvom jeg har mistet 2 i familien pga kræft. Det kan også ramme en selv. Så jeg syntes da det er let at ha et syn på det.

    Det jeg mente med det var at der dør så mange mennesker hver dag. Så hvorfor skal medier osv blive ved. MJ's liv er ikke mere værd end andres liv. Jeg syntes det er mere sørgeligt at børn dør og ikke når at få noget liv. Måske dør en der kunne lave lige så god musik som MJ smiley


  • #20   8. jul 2009 Spunk > Blive ved? Hvad har manden været død i, en uge? Han er først lige blevet begravet - vil ikke betegne det som at blive ved..

    Ja kræft kan ramme alle, modbydelig sygdom - og har selv mistet kære til kræften.. Det er hårdt og tragisk, men synes bare ikke lige du kan sammenligne ukendte, fremmede mennesker med en person som MJ! Manden har tilbragt megen glæde til verden, og givet os meget god musik og inspiration.. Personligt tror jeg heller ikke på alle anklager om børnemisbrug osv..

    Igen, ja det er tragisk der er børn der dør - og med garanti der er nogen der sørger over dem, men skulle man sørge over alle der døde kunne vi ikke lave andet end at gå og være triste og nedtrykte konstant - sikke et samfund?
    Han er en kendis, samme var princess Di, ligeledes Elvis og JFK - og nævner netop disse 4 personer sammen, da jeg føler at det har fået lige meget opmærksomhed og de ALDRIG vil blive glemt - nogen af dem! Derfor, lad nu lige folk sørge over MJ i fred - lad dem om det, og ikke hakke ned på mennesker der i forvejen har det hårdt..

    Men kan sige dig dette, er det stadig sådan her om en måned med alt den PR-dækning osv - så støtter jeg gerne at det er alt for meget, og har taget overhånd! Men som sagt, MJ har kun lige været død i knap en uge..

    Fred være med ham!


  • #21   8. jul 2009 Jeg tar det nu heller ikke så tungt. Men forstår bare ikke der skal være indlæg om det hver dag. Men la det nu bare ligge. Manden er død men hans musik vil leve for evigt smiley

Kommentér på:
Argh...For meget Jackson... )-:

Annonce