{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Binyrebarkhormon - Allergi
  • #1   23. jun 2009 hej .
    jeg har fåget binyrebarkhormon som smertebehandlinges midel ..
    og jeg kan love dig for at det er noget lorte medesin man bliver rumle fed af det lort og så er det meget vanedanne og man skal hele tiden have mer og mer for at det viker .. og så får man sten mave af det lordt ....

nu er jeg ikke allergier så jeg ved ikke hvor meget plaget man er / du er af din allagi . men jeg vil sige at det skal være meget slemt før du skal overveje om du vil have det medesin ind i kroppen .. jeg kan love dig at jeg skal være tæt på død før jeg vil have mer af det skit ...

• #2   23. jun 2009 Har fået den mange gange for min græs allergi. Du får den i ballen og det gør slet ikke ondt. Den virker i ca. 3 uger men måske lidt mere.Men det er bare ikke sundt for kroppen hvis det er noget du skal have hver sommer. Så jeg vil anbefale dig at gå igang med en behandling på sygehuset..

• #3   23. jun 2009 jeg får det.. det virker ca. 2 mdr. for mig afgangen.. det gør ikke ondt.. (:

• #4   23. jun 2009 Det er nok noget af det væreste man kan få ! ...

Altså det hjælper ...

Men det er slet slet slet ikke sundt for kroppen ! ...

Fik det selv i pille-form i et par år ...

Puha ! ... Tyk dreng ! ... smiley

• #5   23. jun 2009 Det er ikke Binyre bark mere, jeg får en anden slags indsprøjtning, den sidste jeg fik var en slags depot sprøjte, det tog noget tid før den virkede, men jeg mærker intet nu,

Snak med din læge om det,

Kommentér på:
Binyrebarkhormon - Allergi

Annonce