{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Skilteninja
Skilteninja
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

Venner og tyve?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 kammerater som der med virkelig stor chance som har været med til at stjæle en scooter, og har spurgt den ene af dem og han siger at ikke kender noget til det, men alle beskrivelser passer perfekt på dem. Hvad skal jeg som kammerat gøre?

Hilsen
En meget fortvivlet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Venner og tyve??
  • #1   13. jun 2009 Du kan evt. anmelde det anonymt..

• #2   13. jun 2009 ring til politiet og sig du muligvis har gerningsmændende, gi dem oplysninger og sig du vil være anonym

• Skilteninja
    Skilteninja Tilmeldt:
    aug 2008

#4   13. jun 2009 Det er meldt og den ene blev hentet af politiet på stedet.

Jeg stikker ikke! Jeg vil bare gerne vide hvad jeg skal gøre som kammerat

• Skilteninja
    Skilteninja Tilmeldt:
    aug 2008

#5   13. jun 2009 Sææbe.se - Jeg har valgt at være anonym og det skal de andre også være

• #6   13. jun 2009 Bjarke M hvis ingen stikker andre, så ville landet være noget nær lovløst. Men det vil du måske gerne se?

• Skilteninja
    Skilteninja Tilmeldt:
    aug 2008

#7   13. jun 2009 Nope kender ikke ham der havde scooteren

• Skilteninja
    Skilteninja Tilmeldt:
    aug 2008

#8   13. jun 2009 Jeg vil jo heller ikke stikke dem, men hvordan skal jeg forholde mig til at den ene måske lyver overfor mig?

• #9   13. jun 2009 Håber du finder ud af om han lyver overfor dig..... for så er han sgu ikke en kammerat.....

• Skilteninja
    Skilteninja Tilmeldt:
    aug 2008

#10   13. jun 2009 Jeg stoler på ham, men det er da rart at vide om man nu også kan blive ved med det. Jamen skal jeg sige at jeg godt ved det er ham?

• Skilteninja
    Skilteninja Tilmeldt:
    aug 2008

#11   13. jun 2009 Sææbe.se ^ Hvordan gør man lige det?

[Slettet bruger] . Gider du godt lige læse det hele inden du kommenter noget? Jeg har jo skrevet at jeg IKKE vil stikke dem!

• #12   13. jun 2009 Bare stik dem. De skal ikke have lov til at gå rundt og lave sådan noget, anmeld dem anonymt og du er en helt.

Jeg havde personligt nok holdt min kæft, men man bør faktisk melde det.

• #14   13. jun 2009 Bjarke M jeg har masser af "homies", men ingen der ville gøre sådan noget.
    Du har måske kun "homies" der stjæler?

• #16   13. jun 2009 Bjarke M det var da præcis det du sagde. "Man stikker ikk sine homies men du har nok ingen homies..." Det betyder da netop, at jeg ikke har nogen venner, da jeg ikke har nogen at stikke, hvilket igen betyder, at venner er sådan nogle, man har noget på, hvormed man kan stikke det.

Godt så. Fint nok du har den holdning, men det holder bare ikke rigtigt i et rigtigt lovlydigt samfund.

• #17   13. jun 2009 Nu er det sgu også begrænset for hvad der skal til, før man stikker sine venner.
    Hvis en stjal en pose haribo på den lokale tankstation, ville det ikke betyde noget.

Hvis det så derimod var en som havde stukket en person ned på gaden med en kniv, var det noget helt helt andet, som self. skulle anmeldes!.

Nu taler vi om personer som stjæler fra andre mennesker. Havde det været en cykel som var blevet stjålet, var det måske til at overkomme, men hvis det var en bil, havde jeg meldt det.

Nu har jeg heldigvis ikke venner som gør i den slags ting, så jeg ser ikke frem til at komme i sådan en situation

• #19   13. jun 2009 ja en ting man lærer hurtigt MAN STIKKER IKKE så ender man som bjarke m siger hehe

• #20   13. jun 2009 Bjarke M så du tror ikke på, at jeg ikke kunne finde på at stjæle en scooter, og at jeg heller ingen venner har, der kunne finde på det? Trist verden du lever i..

Kommentér på:
Venner og tyve??

Annonce