{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Min hund som tattovering, HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har længe gået og leget med tanken om at få lavet en tatovering, og jeg har kigget dusinvis af motiver igennem, men kan bare ikke finde noget der lige er mig.

Mit højeste ønske vil være at få min hund Lunas hovede tatoveret, men eftersom jeg er en elendig tegner og ikke kender nogle der kan hjælpe, er jeg bange for det ikke kan gå i opfyldelse.

Men så var det tanken slog mig, at der måske kunne være nogle herinde fra der ville hjælpe, eller kender nogen der vil.

Tatoveringen skal være enkel, dvs. uden farve og uden alt for mange skygger, men med klare sorte linier.

I kan se Luna her http://hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=45458

Om det er et hvalpebillede eller ej er ligegyldigt, det skal bare være af hendes hovede +/-.

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund som tattovering, HJÆLP!
  • #1   4. jun 2009 du tager et godt billed med ned til tattovøren og er det en god en så kan han sagtnes tegne det for dig smiley

• #2   4. jun 2009 Det vil en portræt tatovør sagtens kunne tegne for dig, hvis du som nævnt tager et billede med derind... smiley

• #3   4. jun 2009 Hvis du nu tænkte dig om, så ville du vide at det er TATOVØREN som skal tegne din køter og ikke en helt anden person.

Du skal finde en tatovør som er ekstrem godt til billede tegning. Kan anbefale Bjørn hos miks tattoo shop eller Allex hos ritesofpassage.dk

• #4   4. jun 2009 Legenden ! - Det behøver ikke være tatovøren der tegner HUNDEN, en anden kan sagtens gøre det og så kan hun tage tegningen med end til tatovøren og spørge om de kan lave den..

• #5   4. jun 2009 Tænkte nemlig mere som Tanja.

For så vil jeg også kunne få mere edn en tegning ud af det, og derudfra bedre kunne se hvad det er jeg vil.

Jeg er skam godt klar over at en tatovør kan tegne et billede, men syntes det kunne være sjovere og bedre for mig, at se nogle tegninger inden.

Men nu bor jeg jo så i nordvestjylland, er der nogle der har nogle gode erfaringer mht. at få tegninger lavet af tatovør i mit område?

• #6   4. jun 2009 Tanja *Venter pige til maj - det ville da være idioti at få en anden til at tegne det. Hvis tatovøren tegner det kan man bla. se om han overhovedet kan tegne godt. Sådan noget som ansigter skal man fandme passe på med. Der skal ikke meget til, før det hele ligner lort.

• Alexander J
    Alexander J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 137
    #7   4. jun 2009 Hm, hvor henne i nordvestjylland?

• #8   4. jun 2009 hej
    jeg er selv tattoovør men jeg kan ikke lave protratter men som der også er ander som siger så skal du gå til dintattoovør og vise ham/hinde nogle af de fotos så kan han / hun hurti se om det er noget han - hun kan lave ..

vis du får en ikke tattoovør til at tigne den risiker du at din tattoovør ikke kan bruge de tiginer til noget . en ting er at tigne den på papir og noget helt andet at tusse den .

så du skal gå ned til din tattoovør og vise ham dine fotos . du skal nok rigne med at skulle smide et dipositiom før at han tigner noget til dig ..

mvh tattoo G

• #9   4. jun 2009 Hold da op hvor er din hund smuk ! smiley

• #10   4. jun 2009 Legenden ! - Det er ikke idioti, hvis man har en ven der kan tegne.. Jeg vil personligt hellere have en ven tegner den end tatovøren, så tegningen lige får en eksta betydning..

Og ja jeg har en tatovering som min veninde har tegnet

• #11   4. jun 2009 jeg er 100 % sikker på at envær tattoovør er så prof at han / hun altid gør sit beste for at få tussen til at ligne prisis hvad kunden ønsker . og nogle gange kan en papirs tiging bare ikke bruges som tusse og det er alser kun en dygti tattoovør som kan se det ...tænk på at tattoovøren tænker også over hvordag tussen ser ud om 5 og 10 år ...

jeg ved da godt at der er masser af meget dygtie tigner der ude . men hud og papir er alser ikke det samme .

Kommentér på:
Min hund som tattovering, HJÆLP!

Annonce