{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Min hund prutter?+ erfaringer? {{forumTopicSubject}}

har en american bulldog som prutter helt vildt har prøvet at skifte fodder og noget specielt til bulldogs og det hjælper ikke. han kvæler mig kraftedme døgnet rundt .

andre med samme problem?

Useriøse svar forventes men frabedes tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund prutter?+ erfaringer?
  • #1   3. jul 2008 gå på hundegalleri og hør dig ad..!!!

Men hunden har vel os lov a prutte som vi andre.!!!
    smiley

• #2   3. jul 2008 Sådan er han nok lavet smiley

• #3   3. jul 2008 Min hund gør det heldigvis ikke konstant. Men når han endelig gør, så går han selv pga stanken, men vi andre er ved at dø.. føj

• #4   3. jul 2008 uden pis det er virkelig slemt 5 min . med prutter 30-40sek. mellemrum og så slapper han lidt af og så gir han den gas igen

• #5   3. jul 2008 dyrelægen siger det er racen nu er han 4 år gammel og er virkelig blevet træt af det .. han kommer ind i mit rum hvor jeg sidder ..prutter løs og går så tilbage i stuen..

• #6   3. jul 2008 man skulle tro han gør det med vilje eneste som dræber lugten er smøg eller J .. i need help

• #7   3. jul 2008 og så piver han dagen lang aaarrghhh har du mad skal det ædes .. og så skal der savles for hårdt ud over det hele

• #8   3. jul 2008 H H
    HAHAHHA hvor gusten smiley

• #9   3. jul 2008
    ' * Kurdiiiiiii * '

hvor er din hund blevet stor smiley

Vil dog prøve a skifte foder og se om det hjælper på jeres hunde..!!

Min hun prutter lige hurtigt så går hun og er flov..! smiley men synes ik det er slemt hører/ lugter hende aldrig..!!

• #10   3. jul 2008 nu spiser min hund kun det her

(link fjernet)

men det hjalp sgu heller ik han er bare blevet fed af det

• #11   3. jul 2008 ja men ka være det hjælper med noget andet foder.. Ingen har sagt man behøver købe det de andre bruger..

Jeg bruger det billige fra rema skifter næsten aldrig foder kun hvis alle de 5 remaer i byen har udsolgt eller lukket..!! smiley (det hedder Chappy) og det er os det eneste hun kan lide... og det er jeg tilfreds med..!! smiley ingen probs med hende..!!

' * Kurdiiiiiii * '

Så lige på din profil herinde.. han er jo dobbel str. end sidst jeg så ham smiley

• #12   3. jul 2008 man høre dem ikke de kommer snigende stille og roligt og overfalder dig

• #13   3. jul 2008 Jeg fodrer med Olivers til min ast .. Og hun prutter faktisk ikke .. smiley Ikke hvad jeg sådan lægger mærke til ihvertfald ..

Vil umiddelbart mene at det foder han får , er noget han ikke optager næring nok af , (selvom han er blevet tyk smiley )

Kommentér på:
Min hund prutter?+ erfaringer?

Annonce