{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

sælger på ebay ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa kan man ikke gøre et eller andet inde på ebay.co. uk, jeg står i den situation at jeg købte et playstation spil af en den 25/4-09 og ikke har modtaget det endnu, efter jeg havde betalt det skrev jeg og spurgte om de ville være sød at skrive når det var sendt men jeg hørte ingenting og skrev igen og hørte stadig ikke noget og lavede så den der claim eller hvad den nu hedder så skrev de endelig til mig at det var sendt og undskyld osv og jeg lukkede så den der claim ned men jeg har stadig ikke modtaget noget spil kun en masse trælse beksder fra sælger at det altså er sendt og jeg skal lade være med at skrive til dem mere da de ikke kan gøre noget men så idag har jeg set nøjagtig det samme spil til salg hos samme sælger det spil som jeg har betalt for og som jeg skulle have haft, har lavet en feedback hos sælger og der er også kommet flere negative efter jeg har skrevet men kan man virkelig ikke gøre noget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sælger på ebay ?
Kommentér på:
sælger på ebay ?

Annonce