{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handle på ebay ?
  • #1   27. nov 2011 Jeg køber ofte ting til bilen over ebay smiley
    jeg har aldrig haft problemer, selvom tingene kommer helt fra hongkong smiley

• #2   27. nov 2011 Kunne se sælger stop som Top-rated seller, problemet er bare at ret mange ikke sender til DK smiley

• #3   27. nov 2011 Hmm, synes nu der er en masse der sender til danmark :), kommer nok også an på størrelsen på den vare de skal sende d:
    Hvad har du i tankerne med at skulle købe?

• #4   27. nov 2011 gradik kort smiley , det er alligevel 1500 kr smiley

• #5   27. nov 2011 Nå okay :), jeg har kun købt gejl til bilen smiley

• #6   27. nov 2011 Kan det gå at købe sådan noget på Ebay? smiley

• #7   27. nov 2011 hvad er det for et kort ? købte et dvd anlæg til bilen til de 3500,- fra hongkong.. det er skam sikker nok, du bruger jo paypal

• #8   27. nov 2011 Jeg køber tit alt muligt har da nok brugt 5-6 k denne mående der inde, det pisse nice smiley

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #9   27. nov 2011 Jeg køber meget til mobil telefon, og ram kort.
    Aldrig haft problemer.
    Mener der er noget med at hvis beløb er over 80 kr kan der kom told på. Er dog ikke helt inde i de told regler.

• #10   27. nov 2011 Det kan ikke betale sig at købe hardware på ebay

Et grafikkort til 1500kr koster hurtigt 2100~2300 inden det er i danmark pga told og det.

køb i dk, der er også garanti på tingene

• Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #11   27. nov 2011 Tror jeg har handlet 200 gange på ebay. Der har kun være problemer et par gange.

Kig på hvor mange % tilfredse kunder personen har. Den skal gerne ligge så tæt på 100% som muligt. Ligger den under 95, så find en anden at handle med.,

• dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 61
    #12   27. nov 2011 Gå ind på ebay.dk så ser du alle den der sende til dk har selv gjort mange gang

• #13   27. nov 2011 der er mange der sender til DK, Og jeg handler der rigtig meget på ebay, og hvis der ikke står de sender til Dk, så skriver du bare til sælger, nogen vil gerne sender, hvor andre selvfølgelig ikke gør.! men har altid fået mine varer.!

• #14   27. nov 2011 og for at undgå told, må varer ikke koster over 80 kr, men jeg har handlet på ebay 5 år nu, og har købt masser af vare over den værdi. og er aldrig blivet taget i tolden smiley

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #15   27. nov 2011 Nu skal der jo kun betales told og moms, hvis varen ikke kommer fra et EU land.. Det skal man lige være opmærksom på.

Hvis du finder en sælger med gode ratings og samtidig betaler med paypal, så kan det næsten ikke gå galt. Hvis sælger mod al forventning skulle snyde dig på den ene eller den anden måde, så kontakter du bare paypal. Så tilbageholder de betalingen indtil der er fundet en løsning på sagen.

• #17   27. nov 2011 Ja selvfølgelig er det kun hvis det er uden for EU, glemte jeg at skrive smiley

• Beta H .
    Beta H . Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 95
    #18   27. nov 2011 køb altis kun på ebay.co.uk INGEn told og moms og de fleste sender til dk smiley og priserne er supper smiley

skal selv lige bestille GoPro HD camera til 1700kr og spare 600kr der istedet for at købe i dk

• #19   27. nov 2011 ebay.de er også rigtig god. har købt rigtig meget der nede fra også.

Kommentér på:
handle på ebay ?

Annonce