{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• jeg ønsker hjælp til at fjerne et stort træ som er faldet på min grund 320.000 kr.
  • Samling af loungesæt 50.000 kr.
  • Naturtrappe eller naturtrin på stenbed 1.500.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 150.000 kr.
  • Fælde og fjerne træer 180.000 kr.
  • At montere 2 lamelgardiner 85.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad holdbarhed,
  • #1   24. maj 2009 nej....
    da der er stort fedt indhold i dette og det derved ikke kan holde sig så længe

mvh

• Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #2   24. maj 2009 Ud med det. Kom engang til at æde noget leverpostej, som var for gammelt. Har ikk kunne spise leverpostej siden. :s

• #3   24. maj 2009 der er jo forskel på om det er fra januar eller decfember 08..

• #4   24. maj 2009 jo det kan sagtens spises. det har ikk en skid med fedt indhold at gøre. når man fryser ting ned bliver bakterier, holdbarhed osv. sat på standby. og når du tar det op igen skal det bare spises inden for et par dage lig som alt andet.

• #5   24. maj 2009 Var det fra december 08 ville jeg som ikke ha problemer med at spise det . hvis det var blevet opbevaret forsvarligt forinden naturligvis... max 2 dag i køleskabet

• #6   24. maj 2009 lars N

du aner ikke hvad du taler om knægt...
    jo højer fedt indhold der er i kød, jo korter kan det holde sig på frys, sådan er det , om du kan lide det eller ej..

• #7   24. maj 2009 lars n

dette er bare lidt om det, læs og se det er bla fed der gør forskellen

http://24.dk/group/degodehusmorrdforalle/forum/thread/2001512

(link fjernet)

• #8   25. maj 2009 Jesper det er fint med de links - men dem kan vi jo ikke rigtig bruge til noget he r- vi aner ikke hvad det er for noget kød...

Jeg har taget udgangspunkt i rullepølse som jeg godt ville spise hvis det var fra december af.. Men jeg ville også spise det nu og ikke vente ret meget længere.. Laks har en kort "levetid" i fryseren.. den kan kun holde i 3 mdr - men gris, ko og kylling noget længere

• #9   25. maj 2009 nu har vi haft laks, fjerkræ, spæk liggende i fryseren i 2 år i den slagterbutik jeg arbejder i. og det fejler ikk en skid. så længe temperaturen er -18 grader sker der sku ikk noget ved det

• #10   26. maj 2009 Jeg synes du ASAP skal ringe til fødevare myndighederne og anmelde det hvis du ikke har mod på at fortælle din chef at have kød, spæk og fisk opbevaret i 2 år er decideret ulækkert og ulovligt.. Fed fisk KAN IKKE holde sig længere en 2-3 mdr, fiskefars i 1-3 mdr og mager fisk samt torskerogn op til 6 mdr...

Disse holdbarheds tider er ved -18 grader

(link fjernet)
    Føj for pokker siger jeg bare

Kommentér på:
Mad holdbarhed,

Annonce