{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis man bliver fyret og ikk har akass
  • Jack N
    Jack N Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 269
    #1   14. maj 2009 skynd dig at oprette en forsikring der sikre dig din løn hvis du bliver fyrret

  • #3   14. maj 2009 HVORFOR er man ikke medlem af en a-kasse? Det kan da ikke betale sig at lade være...

  • Jack N
    Jack N Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 269
    #4   14. maj 2009 det kan da sagtens batale sig ikke at have en a-kasse,,, jeg syntes det er spild af penge

  • #5   14. maj 2009 Ved det dumt ikk at være medlem og ja er bare dum lige der. jeg melder mig ind snarest men det ville jo ikk hjælpe hvis jeg blev fyret d 1 juli.

    Hvad kan man gøre kun kontanthjælp...? det er vel ikk særlig meget de giver.

    forsikring så man får løn... hvor og hvordan


  • #6   14. maj 2009 Skal da helt sikkeret finde et arbejde men hvis nu det ikk kommer promte efter fyrningen så det jo noget lort

  • #7   14. maj 2009 B P - du kan tegne en økonomisikring i dit lokale pengeinstitut..

    Skriv en PB hvis du vil vide mere.. smiley


  • #8   14. maj 2009 Er ikk fyret endnu men det sker højst sandsynligt mellerm 1 juni og 1 juli

  • #9   14. maj 2009 Jeg ved da ikke om det er spild af penge at være sikret en form for indtægt, hvis man en dag mister sit arbejde.

    Kommunen skal jo ikek forsørge en, de har lov til at nægte en kontanthjælp. Men opfylder man reglerne, har man ret til dagpenge og det er da bedre end ingenting. Selvom jeg har gået i skole de sidste par år, er jeg da medlem af a-kasse.


  • #10   14. maj 2009 hvis du ryger på kontant hjælp, må du ikk have en formue over 10.000 kr. så hvis du ejer hus, bil, båd etc. skal de enten sælges først eller overbelånes. og når du så har mindre end 10.000 kan du få kontant hjælp.
    hvis du bor sammen med en partner kan deres indkomst osse have indflydelse på om du kan få penge.
    hvad du kan få afhænger af mange ting, fx om man er over 25, har børn osv... men er ikk ret meget man får.

    og det kan faktisk ikk betales sig ikk at være i a-kasse. mener det var kontant eller rabatten i tv. som regnde ud at det man betaler for en a-kasse i 5 år. vil man få igen over et par måneder som ledig på højeste sats...


  • #11   14. maj 2009 det er rigtigt man kan lave en forsikringring , men så vidt jeg ved skal man have et fast job i min 12 mdr før man kan trække på den forsikring

  • #12   14. maj 2009 Jack M, du kan blive medlem af a kasse og fagforening for kun 400kr i måneden. !!!

    men ellers skal du til kommunen og søge kontanthjælp, som der blev skrevet ovenfor


Kommentér på:
Hvis man bliver fyret og ikk har akass

Annonce