{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis jeg var pige
  • #1   9. maj 2009 Ja, men absolut ikke gratis 8)

• #9   9. maj 2009 Haha du ville sku nok blive en klam pige så smiley 3

• #12   9. maj 2009 jaja det suger du nu men såe snart du er pige ville du ikke og du ville føle dig helt vildt billig tror jeg smiley

• #13   9. maj 2009 HARJ! smiley

• #15   9. maj 2009 Men jeg ville blive populær herinde smiley

• #16   9. maj 2009 Det kommer da an på din krop...
    Hvis du var "fede-dorit" på 200 kilo, så tvivler jeg på du fik den helt ønskede virkning - det ville vidst være begrænset.
    I det hele taget et latterligt emne at tage op, jeg synes kvinders krop er blevet alt for materialiseret i vor tid.
    Hvad er der blevet af at "dyrke" den som noget man virkelig skal gøre sig fortjent til? At lovprise den? Ikke bare betragte det som et objekt?
    Jeg får nærmest kvalme når jeg hører folk snakke om at drikke piger fulde for at kneppe dem. FØJ!
    Helt ærligt - gimme a break!

• #17   9. maj 2009 APC. Jeg trode du var en pige smiley Fusker

• #18   9. maj 2009 Martin K - Hvor har du været hele mit liv? smiley hehe.

• #19   9. maj 2009 Martin K = gud smiley

ej, riglig lækker holdning !

• #20   9. maj 2009 Jeg ville have et par, både foran og bag på 8)

• #21   9. maj 2009 Martin Kbare så right dude, svært at finde good people nu om dage.

• #22   9. maj 2009 Morten + Simon .... Bare rolig, jeg er det også... Sådan lidt. fniz

• #23   9. maj 2009 frækt :d

• #24   9. maj 2009 snuden - han ville vise "JER alle mine bryster" ikke alle hans bryster :b

• #25   9. maj 2009 Altså, jeg er ikke så nærrig med det... Hvis i vil se flere er det okay..

• #26   9. maj 2009 MyHeartYourHands - Jeg har været i en flække kaldet Herning, men her bliver jeg ikke meget længere smiley

Maiken S - Tak for det, gad vide om jeg kan blive dyrket på lig fod med Buddha hvis jeg startede min egen religion? smiley

Sasan - Det handler vidst bare om at man skal have modet til at sige fra. Jeg tror der er mange flere "gode" fyre derude end man tror. Problemet er bare at de er sammen med andre der ikke er "gode", og som derfor bliver påvirket af dem til at se piger lidt mere slutty end de rent faktisk har lyst til... Måske lidt det samme som når man (i de fleste tilfælde) begynder at ryge?

• #27   9. maj 2009 Martin - Haha, ja okay; jamen det er da altid noget ;D Så håber jeg, at vi får dig at se i udbrud :o)

• #28   9. maj 2009 Tak for tiltroen Snuden - jeg går lige igang med at finde ud af hvad jeg står for så (udover at skabe fred og samhørighed imellem Naser Khader og Pia Pia Kjærsgaard).

MyHeartYourHands - hvilken slags udbrud snakker vi om her?

• #29   9. maj 2009 Føj xD

• #30   9. maj 2009 Jeg har ingen intentioner om at score piger herinde.
    Jeg har fundet en pige som jeg holder meget af (på trods af at jeg har forbud mod at se hende), og hende vil jeg gøre alt for at holde fast i.

Så må du jo tro hvad du vil kiptus, men jeg mener nu stadig at sandheden er det man når længst med, og sandheden er nu engang at når jeg kigger på nutidens unge (14-16 årige), så er der satme mange drenge hvorfra det hele kun går op i sex, pik og patter. Det er sku pisse sørgeligt.
    Jeg bliver faktisk nærmest ked af det når jeg surfer på datingsider som on.dk, og når jeg kigger i profiler på baboom, og jeg så ser de piger som forsøger at score fyre eller respekt, ved at vise kroppen frem. Jeg synes det er så synd som det nu engang kan være. Det er jo ikke på den måde man scorer de "rigtige".
    Drømmefyren kommer sku ikke hvis man stiller sig op på et bord og smider alt tøjet - sådan kommer babyer smiley

• #31   9. maj 2009 Ann har store bryster

• #32   9. maj 2009 martin K

Citat:

Det handler vidst bare om at man skal have modet til at sige fra. Jeg tror der er mange flere "gode" fyre derude end man tror. Problemet er bare at de er sammen med andre der ikke er "gode", og som derfor bliver påvirket af dem til at se piger lidt mere slutty end de rent faktisk har lyst til... Måske lidt det samme som når man (i de fleste tilfælde) begynder at ryge?

det er nemlig rigtigt jeg blev påvirket kraftigt i 10.klasse, til dumme ting som jeg fortryder nu. :S på grund af en flok oste hoveder !

• #33   9. maj 2009 Martin K - Dit udbrud som ny gud ;D

• #34   9. maj 2009 MyHeartYourHands .

ya, martinoksist ?

• #35   9. maj 2009 MyHeartYourHands - hehe, ja så det heldigt jeg skal til KBH her til august. Hvis jeg kan få min religion op og stå dér, så skal det nok lykkes. Hvis ikke, så er det vel bare det smiley

Sasan M - Jeg er virkelig ked af at høre at min teori holder på dét område.

Men hvis mine indlæg bare bryder igennem til 1 menneske derude, og får vedkommende til at tænke lidt over det og give kvinder lidt mere af den respekt de fortjener, så føler jeg at min tid ikke er spildt smiley

(Hustruvold og Voldtægter - hvordan i alverden kan det ske? Jeg føler virkelig at f.eks. voldtægtsmænd burde få klippet "vedhænget" af, gnedet salt i såret, stegt vedhænget, tvunget til at spise det, rulles i honning og bindes fast til en myretue).
    Bare min lidt barbariske holdning, som i øvrigt også afspejler sig i den kommende "Martin K-religion" smiley

• #36   9. maj 2009 Martin K

desværre ja folk bliver påvirket alt alt for meget af de dersens "bad-ass" typer , forstår virkelig ikke hvordan de kan kalde sig mandfolk, når de slår piger og pigerne ligefrem er ligeglade med det :S

desværre er det denne generation der er fuldstændigt fuckt.

helt ening i forhold til det man bør gøre med hustruvold og voldtægter, hvis du har læst det med den amerikanske soldat som gjorde virkelig slemme ting i iraq.... omg han skal ikke bare dø, han skal edermande torurerses til man bliver sindsyg ?!!

Kommentér på:
Hvis jeg var pige

Annonce