{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

R
R
Tilmeldt:
31. aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 41

Hvor tit hos jeres far eller mor {{forumTopicSubject}}

Jeg har et lille spørgsmål eller 2 om hvor tit i er hos jeres far eller mor,altså jer hvor jeres mor og far ikke bor sammen ?

Jeg har nemlig en datter på 14 år der ikke besøger mig så tit,og jeg har en mistanke om at det er hendes mor og hendes papfar der gør så hun ikke kommer.
Og når jeg spørger hende om hun kommer har hun ikke tid andet siger hun ikke,jeg har ikke gjort hende noget eller noget,vi er ikke uvenner.
Hvad gør jeg ??????????

Mvh En fortvivlet far


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit hos jeres far eller mor
  • #1   29. apr 2009 Hun har nok bare ikke tid..
    En pige på 14 har meget at lave.
    Der er venner og veninder der konstant skal ha besøg. Der skal skrives sms og chattes på nettet.. Og så er der jo osse lige nogle lektier der skal ordnes..

    Så hvis du ikke lige er nabo med hendes mor, er det nok derfor hun ikke har tid.. Det skal nok komme om nogle år eller sådan noget..


  • #2   29. apr 2009 Michael T

    inderst inde tror jeg gerne at claus ville se hans datter hver dag


  • #3   29. apr 2009 Hej Claus.
    Har selv en datter på 11 som burde komme hver 14 dag, men allerede nu kan der være weekender hvor hun melder fra fordi hun lige skal over til en veninde eller der er åben hal, men når hun så kommer bliver der så hygget.. Det er svært at se børn blive store for det vil vi helst ikk. Men et meget godt ordsprog jeg følger mange gange er Børn er kun noget vi har til låns, så vi må jo bare nyde den tid vi så kan få med dem


  • #4   29. apr 2009 mine forældre blev skilt da je var 12.. jeg stoppede med at besøge min far rigtigt a jeg var omkring samme alder som din datter fordi der bare vr så meget andet. der var ikke rigtig nogle af mine venner hvor han boede, jeg ville hellere være hjemme ved min mor og tage til fester osv. i weekenderne..

  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 65
    #5   29. apr 2009 Et skilsmisse barn får som regl altid en meget svær barndom. Jeg er selv skilsmisse barn med min søster. Men nu er din datter i en meget "slem" altså Teenager alderen. Den er travl, der skal ske noget hele tiden. Der er fyre, der er sms´er, nettet, fester osv osv.. Jeg havde heller ikke lyst til at sidde og glo på mine forældre dengang, jeg ville da hellere være sammen med vennerne og lave fis og ballade.

    Din datter er bare i en meget travl alder, og det er vigtigt hun får plads, ellers blir hun sur. Kan godt følge dig i det du siger med papfar osv, og synes ærlig talt at du skal tage kontakt til din eks og hendes kæreste og fortælle dem om situationen, for hvis jeg var dig, ville jeg selvfølgelig se min datter, det helt sikkert. Om ik andet må i finde nogle andre dage evt og ses. Så tror jeg heller ikke der ville være noget problem..

    Husk gaver, logger altid børnene frem.. "bestikkelse" smiley

    Held og lykke med det.



  • #6   29. apr 2009 Jeg bor hos min mor, flytter nok om ikke så lang tid, men til at state med var jeg hos min far hver anden weekend, og hver anden ferie.
    Men han er bare et svin overfor sine børn, så nu ser jeg ham ikke rigtig, det er kun lige hvis jeg ikke kan finde andre steder at være.

    Men ja, min far tror også det er vores mor der har påvirket os til ikke at ville op til ham, men det er det altså ikke, det er ham selv, vores mor synes vi skal tage op til ham, ellers tror hun vi vil komme til at fortryde det senere.


  • #7   29. apr 2009 Bestemmer helt selv.

    I starten plejede jeg at skifte hver fredag, men nu går der ca. 3 uger før jeg flytter frem og tilbage...


  • #8   29. apr 2009 Skal lige siges at min mor og far bor højest 3 km fra hinanden.

  • #9   29. apr 2009 Mikkel:
    Det er jo så også godt nok, men når ikke man kan snakke med sin far, og han går på arbejde, og ikke har mulighed for at avlevere søskende i skole, og jeg går selv hjemme pt. er under uddannelse, og skal snart i praktik, så det kan vi ikke, og mor og far kan ikke snakke sammen.


  • #10   29. apr 2009 Okay, nej det skal jeg ikke, men det er min første praktik, og så skal jeg på skole i høng eller i roskilde, og der gider han ikke køre mig.

  • #11   29. apr 2009 Så jeg skal tage bus og tog? NEj det tror jeg sgu ikke lige. det vil tage langt over 3 timer at komme til høng, og næsten 2 timer til Roskilde.


  • #12   29. apr 2009 der er ikk andre landbrugsskoler

Kommentér på:
Hvor tit hos jeres far eller mor

Annonce