{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP SCOOTER
  • #1   10. apr 2009 Bare smid den på . Der sker ikke noget . Du kan i princippet køre med alle de vilde krumtapper til std f.eks .

    Bare smid den på . Det er intet problem . Airsal er ikke så vildt (:


  • #3   10. apr 2009 Over til SG

  • #4   10. apr 2009 Babooms Lasagne .

    Tror du har forstået det omvendt smiley


  • #5   10. apr 2009 Luk nu røven, der nok en mening med at jeg har spurgt herinde ik??

    Tak alle jer andre, (: Ved godt det med mhr tap, jeg ved bare ik hvor mange RPM de forskellige kits tar (:


  • #6   10. apr 2009 www.msp-tuning.dk

    ^^ de skriver info om omdr.

    Men ja, du kan uden problemer brueg det kit sammen med din std. tap uden og skulle være nervøs.


  • #7   10. apr 2009 ....? MARKEDS ANNONCER .

    Hva snakker du om?

    - Det handler bare om rigtig indstilling, og sætte nogle stumper sammen der er i samme klasse.
    Køb en 17,5mm karb. (85-90 dyse) , så skulle pengene passe smiley


  • #8   10. apr 2009 Jeg køre med en fuckt opsætning, ved ik hva der skete for gamle ejer

    21 mm karbu skiven pillet, resten std & så en nardo Markeds annoncer, hva har du spist til morgenmad? det sgu da ligemeget om du smider 2 gr. ruller i og har et svinsk optræk eller om du har 8 gr. så du har en syg topfart ? det holder sguda lige længe smiley ?


  • #9   10. apr 2009 Ja, men nogle skal bare have noget og sige..

    Hvor stor er dysen i din 21mm?
    Køb noget Multivar eller noget i den stil.
    Stage6 membran (giver lækkert flow i optrækket)
    og lad vær med og køre med powerfilter smiley
    Og prøv da og lege lidt med nogle forskellige trykfjedre ..


  • #10   10. apr 2009 MARKEDS ANNONCER - Ja fint ska det da være smiley

  • #11   10. apr 2009 ....? MARKEDS ANNONCER .

    Okay, en tekniker i scooter? - loool
    Godt du har noget viden på andre ting end scooter, men hvis du ikke rigtig kender noget til hvordan en scooter motor snurrer, så hold bøtte tak - du har den erfaring der skal til for og sætte en cylinder smiley


  • #12   10. apr 2009 Boppelop har jeg "Erfaring" til at sæt en cylle ?

    Jeg har da bygget en evo ac neos med sonic motor op fra bunden, så jeg ved skam ogs lidt om det (;


  • #13   10. apr 2009 Jmp P Min er afbalanceret til 14.000 RPM så tror du ik det holder ?

  • #14   10. apr 2009 Sand'O'wich .

    Nej da smiley - ikke til dig ..
    Se hvem den var møntet på smiley


  • #15   10. apr 2009 Markeds annoncer. Jaja, chef mig her og der, smut nu bare, ik?

  • #16   10. apr 2009 Egentligt kunne jeg jo bare nøjes med at skifte lejerne, eller slet ik skifte noget? Da den jo er afbalanceret til 14000 RPM som std

  • #17   10. apr 2009 ....? MARKEDS ANNONCER .

    Ja, præcis .. Så hvordan kan du sidde og spille pisse klog når du arbejder med nogle helt andre maskiner?
    Du er da lidt dum.

    Desuden roder jeg heller ikke med scooter, men har gjort.
    Har dog noget et bane maskine som et fritidsprojekt jeg aldrig bruger tid på.


  • #18   10. apr 2009 Boppelop, Hvad for en? hvad for opsætning? kunne måske være intra ?

  • #19   10. apr 2009 Std. kan man sige hvad man vil om, men den er jo ikke lavet af plastik, så mon ikke det holder? - har mine alle dage gjort.

  • #20   10. apr 2009 Boppelop, svar lige på min anden besked (:


  • #21   10. apr 2009 Sand'O'wich .

    Det bliver aldrig solgt smiley - det er et ren hygge projekt som står hjemme hos de gamle ..
    Du kan se opsætningen under bemærkninger på denne Sonic jeg linker til smiley
    http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25502


  • #22   10. apr 2009 Kan ikke se det, da jeg er frosset derinde, det var derfor jeg spurgte under OT herinde (;

    Hvaaa MARKEDS ANNONCER , du er lidt stille nu, hva smiley ?


  • #23   10. apr 2009 Smider lige opsætningen her så smiley
    Men det kommer til og fylde..


  • #24   10. apr 2009 Opsætningen på min nye Sonic:

    Har - Blok Blueprinted til Polini Evolution af MSP
    Flowoptimeret/portet af MSP (udvidet "gangen" fra membranhus til skyllekanaler så der kommer mere benzin)

    Har - Polini Evolution ø12 Portet af MSP
    Har - Malossi MHR Over Range vario
    Har - Malossi MHR Over Range blæserhjul
    Har - Malossi MHR Over Range remskiver 128mm
    Har - Malossi MHR Over Range rem
    Har - Malossi MHR nåleleje ø12
    Har - Malossi MHR VL14
    Har - Malossi MHR Wing Bell 107mm
    Har - Malossi MHR studs (NRG)
    Har - Malossi MHR trimfjedre
    Har - Malossi HT ruller
    Har - Malossi Torsion Controller

    Har - Yasuni C16

    Har - Italkit innerrotor
    Har - Italkit dødmandsknap

    Har - Kiesler Spacer 28mm

    Har - Stage6 HPC ø12
    Har - Stage6 Racing Torque Control
    Har - Stage6 Racing 26mm D-slide
    Har - Stage6 Double-Layer
    Har - Stage6 CNC Drive
    Har - Stage6 SSP quick gas

    Har - NGK Silicone

    Har - Malossi MHR Rød trykfjeder
    Har - Polini Evolution -Blå trykfjeder

    Har - Malossi MHR bremsebakker
    Har - Malossi MHR bremseklodser

    Har - Malossi ventilhætter
    Har - Michelin S1
    Har - Hvid dækstift
    Har - Chrome baglygteglas
    Har - Blæserskjold Hvid
    Har - Kølerspoile Rød


  • #25   10. apr 2009 Nice,

  • #26   10. apr 2009 Ja, satser på den kommer til og blive ret spændende smiley
    Men den kommer måske kun til og blive brugt 10 gange om året ..
    Men syntes det er sådan en "sjov" ting og have stående, for den bliver aldrig kedelig, og har en håndfuld små fætre som nok skal få øjnene op for den en dag smiley


  • #27   10. apr 2009 Jamen kan den da godt hvis du vil leve med frygten af når du kommer over de 80 at der er chance for hele lortet sætter sig smiley

  • #28   10. apr 2009 Ja, men skulle den endelig sætte sig er det godt det har slyng-kobling som kobler ud så snart den ikke har noget træk ..
    Så går det ikke så galt som det kan gøre på en RMX F.eks


  • #29   10. apr 2009 Du har ret..

    Men hvorfor ik gøre det ordenligt fra start og i stede for at købe et cyl kit så køb en krumtap?? For ja hvis den krumtap er det mindste skadet skal han alligevel ud og investere i begge dele...


  • #30   10. apr 2009 Rigtigt nok, men på den anden side er krumtap skift ikke lige noget man "bare" gør, medmindre man ved hvordan tingene spiller smiley
    Er i hvertfald det som altid har afholdt mig fra og køre med en ordentlig tap ..


  • #31   10. apr 2009 Ja og er det sku næsten hois ALLE!!

    Havde det også selv sådan engang, men så blev jeg tilpas stædig / irriterede og så gik jeg bare igang... Idag har jeg skiftet de første 40 krumtap på scootere og kan stadigvæk ik se det svære i det..

    Det ENESTE jeg tager mig af er om den sidder præsis som den skal... Og der er ALDRIG en af de krumtapper (Hedder det vel i flertal :P) der er gået eller nogle anden form for ballade.. Så er sku bare at gå igang, man lære det ik før smiley


  • #32   10. apr 2009 Hehe smiley det lyder så nemt når folk der kan finde ud af det snakker ..

    Kan fortælle dig at jeg også har prøvet, og gør det ALDRIG igen smiley
    Havde købt en lækker Doppler tap af en kammerat for 500, var som ny osv m lejer.
    Skilte det hele ad, og tog den gamle ud, frys tappen, og skulle sætte den i igen. Men tror du lortet ville komme ned på sin plads? neeej, det sad fast, så hvad gør man så når man ingen tålmodighed har eller ved hvad man laver .. Man tager sq da et stykke bræt, og en ordentlig hammer og begynder og tæve den på plads !
    Efter et par timer måtte jeg lægge tingene fra mig, tappen var stadigvæk ikke på plads. Min nye tap var blevet skæv, og senere fandt jeg ud af at nogle af boltene var blevet væk også smiley

    Det var den første og sidste gang jeg prøvede og skifte tap smiley


  • #33   10. apr 2009 Haha det har da også gået helt galt...

    Men for søren da, hvordan kan du også finde på at tag en hammer og bruge den :P?? Det sidste stykke værktøj du får brug for når du skal sætte tap i er en hammer smiley

    Men altså måske var jeg heldig de første par gange, men altså er jo bare at se hvordan man tager den gamle ud og så gøre præsis det samme bare omvendt smiley Men ja vil da også selv indrømme det lyder lidt nemmere end det er smiley


  • #34   10. apr 2009 Kan med meget få ord beskrive den tilstand jeg var i da jeg lavede det nummer - Desperat smiley

    Vidste godt man ikke måtte bruge en hammer, men det skulle jo gå hurtigt mans tappen stadigvæk var kold, og det var bare meningen der skulle prikkes lidt til den .. Det var jo også det brættet blev brugt til, så jeg ikke slog direkte ned på tappen.

    Men altså, siden da har jeg aldrig gjort det, og kommer aldrig til det smiley

    Har også set en kammerat gøre det efterfølgende, og det så jo hammer nemt ud. Men jeg skal ikke lave den slags. Jeg klare mig fint med alt det andet gøgl i motoren smiley - det er dog over 2 år siden jeg rodede med scooter. Mit projekt hos mine forældre, der købte jeg mig til det hele så jeg slap for og komme op i det røde felt smiley (altså montering af tap, blueprint, portning af blok og cylle)


  • #35   10. apr 2009 afk

    CS kalder smiley


  • #36   10. apr 2009 Ja tror endda jeg kender personen der lavede det???

    Er han herinde også??

    Men ja er også snart mange år siden jeg har siddet på en scooter.. Men underligt nok så derved en DHS tid kommer de små knægte og vil have skiftet deres tap smiley Alt det andet holder jeg mig også fra..

    Kan hører jeg har det præsis som dig, der skal ik meget til med sådan noget så rammer jeg det røde felt smiley Men lige med tappen gik det godt første gang og har gjordt lige siden..

    Jeg har lavet 1 scooter hvor det simpelhen gik helt fuldstændig galt, var til min fætters konfirmation så skulle far her sku lige vise hvad han kunne/ik kunne i en tilstand af en 10hestes brændert, så ja min fætter blev glad jeg måtte gi ham en ny motor smiley


Kommentér på:
HJÆLP SCOOTER

Annonce