{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

brian i
brian i
Tilmeldt:
29. okt 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

scooter hjælp søges. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en speedfight 2 med autochoker som aldrig virker, kan man ikke få en kaburator med manuel choker som passer på ? jeg er sgu så træt af det fucking auto lort !!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scooter hjælp søges.
  • #3   28. jul 2012 nu kan jeg ikke lige huske om speedfight 2 kører med dellorto karbu fra standard men hvis den gør så kan du bare smutte i thai svansen og købe et manuel choker kit til 99 kr uden kabel smiley det har jeg gjort MANGE gange ! har lavet ufattelig mange scootere for folk hvor auto choker var gået.. de er bare ikke særlig holdbare.

  • brian i
    brian i Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #4   28. jul 2012 Ok. super smiley troede at jeg skulle ha en anden kaburator, er det nemt at montere sådan en dims ?? BDT jeg har skiftet den 3 gange nu, dvs, 2 gange på garantien og den sidste skiftede jeg selv. men det holder ik ret længe. så jeg gider ik det pis mere...

  • #5   28. jul 2012 - MK Productions -

    Peugeot kører ikke med Dellorto, men derimod med Gurtner karburator.

    Prøv at rense stikkende eller lav nogle nye, det er somregl ikke autochokeren det er galt med..


  • brian i
    brian i Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #6   28. jul 2012 Hm.. ja det må jeg jo ha været så... har en makker der også havde en som han havde købt fra ny, han havde samme problem ??? måske det har noget med luften at gøre her i Thy ???? smiley jeg har også haft min fra ny, og aldrig haft andre problemmer end det choker halløj, og den har rundet 25.000 nu smiley så måske jeg bare er en brokrøv !?!?

  • #7   28. jul 2012 Min Peugeot TKR drillede også med chokeren i en periode.
    Jeg lavede bare nogle nye stik også var problemet løst.


Kommentér på:
scooter hjælp søges.

Annonce