{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Mode {{forumTopicSubject}}

hey, kom til at tænke på noget, hvordan starter en "mode"? ifølge jer..

er det kendte som begynder at gøre noget som andre følger efter eller? måske bare nogle som gør noget sindsygt med sit tøj, går i byen og viser sig frem og så gør folk pludselig det samme ?

spørger fordi jeg skal finde ud af noget hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mode
  • #1   31. mar 2009 Morten: jamen jeg vil også mene pigernes make up forbrug er blevet en "mode" for flere og flere gør det, fordi mange andre gør det, så der pludselig ikke noget i vejen for det mere:S og hvem startede pindsvine håret ? jeg forstår bare ikke hvordan sådan noget kan starte, det må jo komme et eller andet sted fra

  • #2   31. mar 2009 hehe, men pokemon har jo været der længe før den mode kom smiley syntes bar det vildt, fra dengang man gik til sodavandsfest iført buffalo og helly hansen jakker, og tramperbukser.. til evisu i strømperne med sindsygt forbrug af voks og make up, syntes bare det vildt og tænke på smiley

  • #3   31. mar 2009 kirill. lige sådan nogle svar jeg søgte smiley

  • #4   31. mar 2009 sara: lige præcis, i danmark gælder det vel bare om at kopiere andre? det syntes jeg sku er lidt synd

  • #5   18. nov 2009 Derfor er der desværre ik nok der har deres egen stil og gør noget helt vildt fedt ved deres stil.. ikke at jeg siger der ikke er nogle der gør det.. men der er desværre alt for mange der ik har modet men alligevel..

    ' Kriller D s STIL er jeg helt vild med men synes der burde være flere af den slags..


Kommentér på:
Mode

Annonce