{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Mode blog ? {{forumTopicSubject}}

Her er et spørgsmål til pigerne :

Hej de damer. smiley

Hvis du er en af dem som godt kan li at side at kigge på mode blogs på nettet, hvilke kan du så bedst li at kigge på, og hvorfor?

Hvad er efter din mening en god blog? Hvad skal den have, hvor tit skal den opdateres, hvordan skal den se ud osv... ?

Og, har du selv en blog som du bruger, må du meget gerne linke til den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mode blog ?
  • #2   16. jan 2013 Det er jo lort.

  • #3   16. jan 2013 Smut. - Hvad kan de kendte som ''ikke kendte'' kan? smiley
    Og hvad er det for en / nogle du læser så?


  • Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
    #4   16. jan 2013 Jeg kigger(for det meste) lidt rundt på Bloggers Delight. Jeg læser forskellige blogs. Jeg har ingen bestemt (mode)blogger jeg følger. Jeg læser dem fordi det kan være en inspiration til tøjbeklædning m.m.
    Jeg læser også mad blogs også for at finde evt inspiration til nye mad idéer.


  • Mai K
    Mai K Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   29. okt 2013 Blog hvor folk skriver godt er noget af det vigtigste for mig. Og så skal den opdateres en gang om dagen, og det skal ikke være folk der skriver, bare for at skrive om hvor mange Chaneltasker de har.

    Min blog, http://www.budgetbabe.dk/ , handler mest om hvordan man kan leve det søde liv, samtidig med at man kan spare penge. Nogle af indlæggene kommer til også at handle om mode. Blandt andet kommer der et ind i denne uge smiley


Kommentér på:
Mode blog ?

Annonce