{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

Er helt ude af den {{forumTopicSubject}}

hej Baboom.

jeg har brug for et råd.
Jeg har solgt en mobil på nettet, og jeg sender den som jeg er blevet betalt for, den bliver sendt som forsikret pakke til 75 kr. Der bliver ikke betalt for indpakning eller den kasse som jeg skal sende den i. Men jeg køber selvfølgelig selv en kasse som den kan ligge i. jeg købte den mindste man kunne, for den ikke skulle ligge og kører rundt.
og det skal lige siges, at selve telefonen ligger inde i en lille kasse med skum/svamp i.

jeg sender den torsdag, og kan se at de har modtaget den fredag morgen kl 8 .
kl 3 Lørdag, får jeg en besked om at telefonen ikke virker, og handlen skal gå tilbage.
Men det akn jeg jo ikke forstå da jeg sendte en mobil der virkede, og har bevis på det, for jeg har taget et billede af mobilen tændt, hvor man kan se den virker, og der er både dato og klokke slet på billede.
Køber påstår så det er mig der ikke har pakket telefonen godt nok ind, men hey jeg gjorde mere end jeg var blevet betalt for.
også undre det mig endnu mere, hvorfor kontakter de mig først 30 timer efter de har modtaget telefonen?
det er altså en handel der har lydt på 2000, så jeg er da ikke interesseret i at lade handlen gå tilbage, da det er mange penge, og ikke vil have en ødelagt mobil tilbage.

Jeg er virkelig nevøs nu, for kan du vinde den sag hvis hun går videre med den?
for jeg ahr som sagt bevis på den virkede da jeg sendte den. og hun har ingen beviser, og hun kan jo lige så godt have haft tabt den, også give mig skylden, for hvorfor skulle hun ellers først kontakte mig 30 timer efter mobilen er modtaget ?

er der nogen der har prøvet nogen lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er helt ude af den
  • #1   17. mar 2009 er du sikker på de har modtaget pakken fredag? det kan jo godt være de ikke har været hjemme til at modtage pakken også derfor først kan hente den næste dag....

  • #2   17. mar 2009 hvis den er pakket ind i det du skriver og den virkede da du sendte den, så skal hun jo bevise at den ikke er pakket ordenlig ind..
    og hvem siger ikke hun har en mobil magen til din som er defect og nu prøver at snyde

    hun må jo sige og bevise den ikke virker..

    men er der noget med indpakningen så det jo postDK hun skal henvende sig til hvis den ikke er pakket som da du pakkede den.


  • #3   17. mar 2009 Per hvis det står på PostDK at de har modtaget den så har de jo .. den er sendt med track and trace som forsikret så ja står det på hjemmesiden at de har modtaget den fredag så var de der..

  • #4   17. mar 2009 glem alt om hende... du har handlet i god tro, og har beviser på at den virkede inden du sendte den, samt pakket den forsvarligt ind, så du har absolut intet at frygte.
    du ska ikke lade handlen gå tilbage. smiley


  • #5   17. mar 2009 Hun siger hun har undsøgt det i weekenden, og at hun vil vinde sagen.
    frygter sgu bare hun trækker mig i retten og vinder, og jeg skal betale hele lortet.

    Der står den er udleveret til privat kl 8:30 eller noget i den stil, og det skal de skrive under på.


  • #6   17. mar 2009 hun kunne jo have fortrudt det efter at have prøvet den og så vil ikke have den aligevel så komme med en dårlig undskyldning..

    for at få handlen annulleret


  • #7   17. mar 2009 ja præcis.

    men hvis den ikke virker, kan det jo være hun har tabt den, og nu vil give mig skylden for det.
    og så siger det er mig der ikke har pakketd en ordentlig ind


  • #8   17. mar 2009 hvis du har billeder af den virker og indpakningen så kan hun ikke vinde

    da hun så skal bevise den ikke var pakket ind som du har pakket den og hun skal bevise at den ikke virkede og det kan hun ikke da du har billeder der viser den gør så ligger sangen i at post DK ikke har passet på den smiley hehe

    men så længe du har billeder af den virkede inden du sendte den så glem hende og lad hende gøre hvad hun vil for hun kan ikke vinde når du har det


  • #9   17. mar 2009 Tidspunktet hun svarer dig på er naturligvis helt irelevant. Der kan være mange årsager til at køber ikke har haft mulighed for at kontakte dig før.

    Hvad der er langt mere interessant er at hvis varen er beskadiget pga forsendelse, så er det jo meget nemt at se på embalagen. I så fald skal pakke modtageren kontakte post danmark, og køre en skadessag.

    En skade der er forsaget af dårlig embalering eller fejl håndtering af Post DK er jo meget nem at se. Dvs telefonen skal være fysisk smadret.

    Så faktisk synes jeg du har en genial god sag. Vedkommende mener at telefonen er skadet pga dårlig embalering. Dvs den fysisk må være skadet, da det ellers vil være noget vrøvl.

    Og i det tilfælde, skal sagen køres med Post Danmark.

    Ganske enkelt


  • #10   17. mar 2009 glem hende (:lad hende trække dig i retten hvis hun vil.. for du har bevis for det (:
    bare husk at gemme alt om den handel! (:
    alt skriveri og billeder (:


  • #11   17. mar 2009 tror sgu ikke på nogen går så langt med en sag om en mobil, at de vil tage den i retten???

    det er billigere at få lavet lortet, send billedet til hende med mobilen der virkede, skriv som du gør nu at du gjorde alt i din magt for at den kom sikkert frem, og fortæl at du er ked af hvis POST DANMARK har været for hård ved mobilen, men at det ikke kan være din skyld...

    og sig at det var den samtale, kan ikke gå rundt og tænke over det, og være bange for det...

    i bund og grund er det jo bare dig der kommer til at give 2000 tilbage for en smadret tlf. hvis du tager den tilbage...?
    det er jo heller ikke fair, hvis det du siger er rigtigt...

    held og lykke med det...


  • #12   17. mar 2009 det kan også være postDK som har kastet med den så den er gået i stykker men så det PostDK hun skal klage og søge afstatning hos.

  • #13   17. mar 2009 Men noget helt andet er at bevis byrden absolut ikke dækkes af at billede. Dit billede kan være taget af hvad som helst. Da du næppe har taget et film klip der viser IMEI nummeret og serie nummert, så er telefonen på dine billeder altså ikke unik, og kan være en hvilken som helst telefon.

    Det beviser med andre ord ingenting.

    Hold fast i at, hvis telefonen er fysisk beskadiget, må det kunne ses på embalagen, og det er en sag som Post DK håndterer


  • #14   17. mar 2009 Blackic E

    ja der giver jeg dig ret i og hvis den er embalagen er ødelagt da hun modtog pakken hvorfor har hun så ikke nægtet at modtage den eller sagt til postbudet at den pakke ikke er okey så postbudet kunne have lave en skadereport inden hun skrev under på hun havde modtaget den..


  • #15   17. mar 2009 Jeg ahr sendt billede af hende, og fortalt hende det som jeg har sagt her, men hun bliver ved med at det er mit ansvar, og hun siger det er mig der skal kontakte dem, men det er ligesom ikke mig der har telefonen.

    Hvis det var mig, ville jeg ikke bruge omkring 20.000 for at få en advokat for en mobil på 2000.
    Men så er det jo at hvis hun vinder, er det mig der skal betalt for hendes advokat.

    Jeg er bare så røv nervøs, og få helt ondt i maven af det her.


  • #16   17. mar 2009 lyder sku skummelt, prøvede selv noget i samme retning en gang for nogen år siden.

    jeg vidste med 100% sikkerhed at den computer jeg havde sendt virkede som den skulle, da jeg havde testet den sammen lagt 6 gange inden jeg sendte den afsted, testede den endda 10minutter inden jeg skulle ud af døren for og sende den afsted.
    og 2 dage wfter køber skulle have modtaget den får jeg en besked om at den ikke virkede da han fik den, men han skulle da nok lige tage den med ud på sit arbejde for afprøve den der sammen med en kollega, men hmmmmm hvorfor venter han dage med og kontakte mig når han allerede på den dag han fik den vidste den ikke virkede, og hvorfor slæbe den med på arbejdet og bøvle med den når den ikke virker...

    så er sku den dag idag overbevist om at personen selv er kommet til of ødelægge den på en eller anden måde eler at den under tranport med postdanmark er blevet behandlet hårdt og derfor gået istykker......

    så mit råd til dig er, at når du med 100% sikkerhed kan sige at telefonen virkede, og det ikke er noget du bare siger for og slippe for og skulle betale pengene tilbage, så lad være med og betal dem tilbage, for det lyder sku, som før nævnt, for skummelt at personen venter 30timer efter og have modtaget den, med og give besked om at den ikke virker, så skulle ikke undre mig at han/hun er kommet til og tabe den eller noget i den retning, og så prøver og tøre det af på dig, ved og påstå den ikke virkede da han /hun modtog den.
    Og et andet råd til dig er, at i fremtiden handel kun face2face, så slipper du for den her slags ting.........


  • #17   17. mar 2009 når du har billeder af at den virker enden på sendte den og når du har sendt pakken med forsikring på, så ville jeg mene det er post DK der skal betale for skaden.

  • #18   17. mar 2009 for det gør de fleste menesker ikke mere ronni smiley

    jeg har også været ude for at postmanden blev pisse sur på mig forde jeg ville åbne pakken inden jeg skrev under,
    Han begynte at råbe af mig og alt muligt så måtte skrive en klage til post danmark..

    men hold du fast i dit hun kommer ikke langt i retten smiley


  • #19   17. mar 2009 Har i en aftale om at handlen kan gå tilbage ? hvis ikke så skal du bare glemme hende, for der gælder ikke de samme regler ved privat handel som ved køb i butik . hun har intet at komme efter , og glem det med en retssag det koster mange penge at starte den og det tror jeg nu ikk hun kunne finde på.

  • #20   17. mar 2009 desuden er det påstand mod påstand og hun har kviteret for pakken så hun vil aldrig vinde den sag da hun skal bevise den ikke virkede da du sendte den og du skal bevise det modsatte

    og du har fordelen da du har sendt den som forsikret pakke.
    Hun skal bare flette fi**en og så klage til post dk

    og som de andre siger så har hun garanteret tabt den eller sådan noget


  • #21   17. mar 2009 desuden starte en retsag for minimum 10.000 kr eller købe en ny tlf ? hun er godt dum vis hun prøver

  • #22   17. mar 2009 sig er et det ikk hendes ansvar når hun har skrevet under på hun har modtaget?
    hvis den er gået i stykker fysisk så kan det vel ses på buler og andre skader på den kasse der var yderst? så kunne sige til hr/fru postmand at den vil hun ikk modtage? så det er da vel hende der har kvajet sig? eller hvad? når man har skrevet under på det er det vel hende og ikk dig?

    eller tager meget fejl?


  • #23   17. mar 2009 Hvis det er, du vil ha lidt lovhjemmel omkring det kan du også altid kontakte advokatvagten. Det er en gratis service, hvor man kan få råd og vejledning i hvordan man skal forholde sig i alle mulige sager.

    Jeg er 100% enig med de øvrige, om at du har handlet i god tro, og du har gjort hvad du kan for at beskytte telefonen. Derfor vil du også have stor mulighed for at vinde en sag, selvom jeg ikke tror på at den nogensinde vil komme så langt.

    Bare sørg for at beholde alt du har på handlen, så du til enhver tid kan dokumentere det hele.

    Det at køber først kontakter dig kl. 3 en lørdag morgen tyder på, at pgl. ikke har helt rent mel i posen - hvem dælan er det lige der opdager at en tlf er i stykker midt om natten, i en weekend??

    Du har ikke noget at frygte, glem sagen, hvis du ikke hører mere, eller tag en snak med advokatvagten smiley


  • #24   17. mar 2009 Signe hun ville ALDRIG kunne vinde sådan en sag mod dig, du skal jo bare blive ved med og sige at du har handlet i god tro da den virkede da du sendte den afsted, og at den var pakket ordentligt ind, for så er det hendes problem den ikke virker nu, så er det postdanmark hun skal køre en sag imod, så hvis jeg var dig ville jeg bare ignorer hende, for det er tydeligt hun bare prøver og skræmme dig til og betale pengene tilbage...

  • #25   17. mar 2009 ja men problemet er, hvis hun vinder, kommer jeg til at betale de 10.000.
    det er sgu da ikke særlig fedt.
    Hun sige hun har snakket med politiet, og de sige hun vil vinde.
    men ja, ved jo ikke om det er noget hun bare siger for at true mig


  • #26   17. mar 2009 hun er snot fuld af løgn politiet ved ikke en skid om sådan ngoet og ville ALDRIG udtale sig om at en person vinder så allerede der har hun løjet for dig smiley

    glem den so hun fatter jo intet


  • #27   17. mar 2009 kristian ved det og postmanden vil ikke for det ham der står til skideballe ja men så må man nægte at modtage den

    Signe du kan ikke kontakte postDK det skal køberen da køberen har mobilen og har skrevet under på at have modtaget den du kan ikke gøre en skid rent ud sagt...
    du har ikke ansvar for postdk

    køberen må tage den med postdk færdigt..

    så længe du har dine beviser på den virkede og var pakket ordenligt ind så glem hende og lad være med at svare andet end du må kontakte dit postkontor og lave en skadesag til dem det siger postDK mere skal du ikke sige og bruge tid på..


  • #28   17. mar 2009 Kristian H:

    Håber virkelig du har ret.
    for synes godt nok ikke det er fedt. :S


  • #29   17. mar 2009 politiet vil aldrig give juriisk råd for det må de ikke og det ved en hver politimand smiley


  • #30   17. mar 2009 Jeg ikke politimand, påpeger bare at enhver der uddanet politimand ved at man ikke må give juriiske råd, for hvordan ville en anholdese ikke se ud så.
    Vis de kunne sige at manden kun fik et år, og så for han 10 år så kan han sagsøge politiet for at have givet falske råd.
    Nej du, hold dig til dine fackt du vinder helt sikkert smiley

    så signe træk vejert og skriv lidt med alle os rare menesker herinde smiley


  • #31   17. mar 2009 men det kan jo godt være mobilen ikke virker, men at hun bae ha tabt den, men det kan jeg jo amldig bevise, jeg akn kun bevise den virkede da jeg sendt den

  • #32   17. mar 2009 Signe glem hende hun truer dig til at give hende pengene tilbage og politiet kan ikke sige hun har en god sag
    da de skal se beviser
    hun kan ikke vinde

    politiet vil komme til dig og snarke og da du har billeder så kan de se den virker også siger de jo bae fint sagen er slut fra deres side hvis de skulle gå så langt

    så glem hende og lad vær med at svare hende mere men gem alt der kommer fra hende for det kan du bruge mod hende ...

    men hun kan ikke vinde da hun siger den ikke er embalagede godt nok og det siger du den er så må hun jo tage den med postdk da postdk siger det modtageren der skal henvende sig ...


  • #33   17. mar 2009 hehe, ja vil ejg prøve. det er bare svært ikke at lade sig gå på at sådan nogen. for når jeg er nervøs og bekymret går det lige i maven,

  • #34   17. mar 2009 hahahahaha det her blr sku mere og mere morsomt og læse, hun er da godt nok en nar og høre på, altså ikke dig signe, som kristian siger ville politiet aldrig udtale sig om sådan en sag, må de vist slet ikke, og endnu engang vil jeg lige nævne at jeg er 112% overbevist om at hun ikke ville kunne vinde sådan en sag, og kan slet ikke forstå hun gider belaste dig med det her, når den er sendt forsikret, dækker postDK tingene, så det ville jo bare være og kontakte dem, og så ville der måske gå lidt tid, men i sidste ende ville de betale for en ny vare.......

    Du skulle sku næsten melde hende til politiet, du kunne eventuelt os hevende dig til dem og spørge dem omkring det hun skriver kan være sandt, for er det ikke det, kan du lægge sag an mod hende for injuier......

    Så kunne det være sjovt og se hvordan hun reagerer på den


  • #35   17. mar 2009 og tror hellere ikke hun kommer langt med post dk for hun har skrevet under på at pakken er modtaget i god stand så det hendes problem at hun ikke har kontrolleret standen inden hun skrev under

  • #36   17. mar 2009 sig hun må sende en video af det, men hun vinder ikke og da du har beskyttet den som du kan så har du gjort hvad du kan

    det en sag mellem hende og postdk

    hun kan sikkert bare ikke lide den og vil ikke have den smiley


  • #37   17. mar 2009 gad sku ringe op til hende for dig og tage den her diskution med hende, kunne sku være morsomt, ville jeg gerne gøre for dig....

    sig til hende at hvis hun blir ved med og komme med alle de påstande så melder du hende til politiet, da du ved det hun siger ikke er sandt, så kan hun jo tage sig en snak med politiet, tror sku ikke de er særlige glade for at folk misbruger deres navn, for at fremme deres egen sag


  • #38   17. mar 2009 kristian rigtigt hvis der er noget med indpakningen så skal man sige det med det samme til postmanden ligemeget hvormeget han råber ellers må man nægte at modtage den også ringer man til sælger og forklarer det, så de kan kontakte postdk og finde ud af hvad de skal gøre... så længe postdk har pakken er det deres ansvar..

    har en ven fik en pc fra jylland som var defect bliv sendt retur i orig. emb. firmaét nægtede modtagelse og den kom retur og han glemte at ikke skrive under på modtagelsen så fik den og den var nu ødelagt på kabinettet og postdk vil ikke betale da han havde skrevet under....


  • #39   17. mar 2009 Det vil sige det er ulovligt det hun har gang i ?
    altså det med hun har snakket med politiet .



  • #40   17. mar 2009 nej men at hun siger de har sagt hun vinder for det kan politiet ikke uden at have snarket med dig først..

  • #41   17. mar 2009 Også det jeg mener, med at hun siger hun har sankket med dem.
    hun siger også de har sagt at der skal meget til for at skærmen går i stykker, og hun vil vinde sagen udner alle omstændigheder.


  • #42   17. mar 2009 hun prøver at snyde dig det skider jeg på seriøst!

    /ingore hende din veninde der smiley så er den ikk længere smiley
    du har handlet fair derfor færdig slut end of diskussion!! smiley

    der er ingen grund til at gå amok over man har købt en mobil og post Dk ikk har behanlet pakken som den skulle..

    sig hun kan tage en snak med Post DK og du ikk gider mere smiley færdig boom! smiley



  • #43   17. mar 2009 bare add os alle sammen til din venne liste så skal vi nok snakke med hende vis hun fortsætter smiley ingen pisser på signe fra baboom smiley

  • #44   17. mar 2009 Kristian H

    HAHAH! smiley god stil (;


  • #45   17. mar 2009 Hehe, nej smiley

  • #46   17. mar 2009 Signe Schøn J

    helt seriøst? hvorfor ignorere du hende ik bare?
    hun prøver da bare og få nogle penge ud af dig så hun ikk skal betale skide smart smiley

    men stop dog snakken med hende? smiley


  • #47   17. mar 2009 Nej er svæt bare at ignore, da jeg ikke er inde i de systemer, og ikke ved hvordan de forgår. for jeg bliver da nervøs for det er mig der ender med en regning på 10.000

  • #48   17. mar 2009 ja helt rigtigt, bare tilføj mig til din venneliste, vi vil gerne støtte dig

  • #49   17. mar 2009 Hej Signe.
    Min kæreste er betjent og jeg har snakket med ham om det.
    For det første er det der en civil sag og ikke en for politiet, den skal ud til civil søgsmål, og for det andet så udtaler de sig ikke om man vinder en sag eller ej det er jo ikke politiet der føger sagen men anklagemyndigheden.
    Så det er varm luft, hun har ikke talt med politiet med prøver bare at skræmme dig, så tag det helt roligt.


  • #50   17. mar 2009 Tine Z:

    Okay, er jeg glad for.
    er bare helt ude af den.
    Men har han nogen erfaring med det her?



  • #51   17. mar 2009 signe: når man køber noget privat, køber man det sem beset og der med er der inden retur ret med mindre i har lavet en kontrakt på det....
    så hun kan ikke vinde sådan en sag


  • #52   17. mar 2009 men hun bliver bare ved med at påstå det er mig der kommer til at betale alle udgifterne for retsagen. fordi hun vil vinde sagen, da det er mit ansvar at den ikke virker.

  • #53   17. mar 2009 det er ikke dit ansvar mere når hun har købt den... det er kun hvis det er en butik eller en virksomhed hun har købt den af...

    som jeg skrev før så har hun købt den som beset og derfor er det hendes problem nu...


  • #54   17. mar 2009 bare drop hende signe sig du vil anmelde hende for falske anmeldse men bare drop det smiley lad vær og skriv til hende og nyd den dejlige dag

  • #55   17. mar 2009 per A
    præcis! ville jeg også mene!


  • #56   17. mar 2009 hun prøver at gøre dig bange. og jeg kan godt forstå du er usikker, men hvis du har bevis på at den virkede da du sendte den. ja så kan hun intet gøre dig, at telefonen ik virker nu er jo ikke dit problem. er der sket noget under fragten er det post danmark haun skal kontakte. sig til hende at du melder hende for chikane.

  • #57   17. mar 2009 michel s : har nemlig prøvet det samme jeg købe en bil af en også da han var taget hjem gik den så i stykker, sur røv for mig da jeg have købt den som beset..

  • #58   17. mar 2009 hun behøver sku da ikk bevis på den virkede?
    altså ddet er en handel privat, så hun har betalt for noget hun ikk kan få penge tilbage fra, jo hvis de har aftalt det.

    hende den anden kan jo ikk bare sige jeg køber og når den kommer frem så gider man ikk.. det ville da være lidt det samme hvis jeg byder på noget på Ebay eller what ever også bagefter når jeg vinder siger ups det vil jeg ikk have? det kan man sku da ikk altså?

    bare lad det ligge der sker ikk mere fra hendes side..


  • #59   17. mar 2009 Ja bare ikke fedt, hvis jeg så en dag høre fra en advokat.
    så er lidt på røven, hvis hun så vinder.


  • #60   17. mar 2009 amen det gør hun hellere ikk smiley smiley
    så er man lidt bims hun må sku da være klar over hvad fanden det er hun køber?!
    og når hun har set den virker så er der sku da ikk så meget mere der?


  • #61   17. mar 2009 signe

    i say it ones and i say it agien : SHE WILL NEVER WIN


  • #62   17. mar 2009 bare rolig hun vinder ik. det eneste hun vinder at hun kommer til at betale omkostingerne:-)

  • #63   17. mar 2009 signe: hvis hun skulle have bare den mindste change for at vinde så skulle i have lavet en kontrakt hvor i begge har skrevet under på at der var retur ret på den..

    er også blevet syndt engang hvor han havde glemt at tage noget med til det han solgte til mig, men han lovede han ville sende det til mig når han kom hjem, og dum jeg jeg var troede jeg på ham XD og det havde vi ikke skrevet på kontraktet at han ville, så der havde jeg heller ikke nogle sag....


  • #64   17. mar 2009 kontakt dem her de kan rådgive dig det koster ikke noget.

    har selv prøvet noget lignende hvor pakken var i stykker og det er postDK der skal erstatte det hvis det du siger er rigtigt at den virkede da du sendte den, er pakken istykker er det postDK er pakken ikke istykker er det dig, men når der ikke er noget med skrift står hun selv for det. hvad var det for en mobil du havde solgt..


  • #66   17. mar 2009 det var en c905.
    men det vil sige hvis pakken ikke er i stykker, så er det mig der skal erstatte mobilen?


  • #67   17. mar 2009 hvis pakken er gået i stykker på turen til hende er det post DK der skal..
    det erm jo ikk din skyld den er gået i stykker på vejen?


  • #68   17. mar 2009 Nu påstår hun at en advokat har sagt hun har 14 dags fortrydelses ret

  • #69   17. mar 2009 der er INGEN fortrydelsesret, ved privat handel. .

    har selv prøvet noget lign.. solgte noget ram tuil en herinde, som jeg afleverede personligt.. 3 dage efter skriver han så den ene blok ikke virkede.. og jeg ved den virkede da jeg pillede den ud. .
    enden på det, blev jeg bad ham om at handle i fona, hvis han vil havde en garanti.. mere hørte jeg ikke. .


  • #70   17. mar 2009 Hun er fuld af lort. Ta dig ikke af hende. Den virkede fint da den blev sendt, og nu pludseligt virker den ikke

  • #71   17. mar 2009 signe ignorer hende bare og så vendt der kommer et fint brev vis hun pudser advokat på dig og hun får INTET ud af den hun prøver bare at skræmme dig

  • #72   17. mar 2009 har selv lige kontaktet de der gatis advokat, om hvordan jeg skal foholde mig

  • #73   17. mar 2009 men hun mener jo det er mig der ikke har pakket den ordentlig ind, og derfor står til ansvar for den er gået i stykker

  • #74   17. mar 2009 gå i byen og hyg dig der ingen fortrydelsesret ved privat handlen ........

  • #75   17. mar 2009 what did they say ?

  • #76   17. mar 2009 kristian H:

    de har ikke svaret endnu, har skrevet en mail til dem.


  • #77   17. mar 2009 du kan ikke stå til ansvar for at den ikke er pakket godt nok ind, post DK skal også nok sige til dig hvis den ikke har været pakket godt nok ind for så vil de nemlig ikke sende den, har jeg prøvet....

    også sende du den jo også med forsikring så det er post dk der skal betale hvis den er gået i stykker under transporten


  • #78   17. mar 2009 Nej så er det på plads, der ingen fortrydelsesret er.
    men hvad så det med postDK ?
    med hun mene jeg står til ansvar for dene r gået i stykker under transporten? når dete r hende der ha betalt og bestemt hvordan den skulle sendes?


  • #79   17. mar 2009 LoL hvor hun køre på dig

    Signe vågn nu op

    :o)

    der ikke noget og hun prøver kun at få sine penge tilbage så du står med en død mobil fuck nu hende


  • #80   17. mar 2009 det er jo også hende der skal bevise den ikke er pakket godt nok ind, og hvis hun ikke har taget nogle billeder af hvordan den var pakket ind har hun jo ikke nogle beviser smiley

  • #82   17. mar 2009 Nu er jeg næsten 100 % sikker på hun ikke har snakket med nogen, for hun påstår at hendes advokat har sagt der er 14 dages fortydelses ret

  • #83   17. mar 2009 hvad hedder sidenn du har købt den på ? smiley

  • #84   17. mar 2009 jegelskersolbriller

    hun he solgt ikke købt:P


  • #85   17. mar 2009 haha enden ved den advokat ikke hvad han snakker om eller også fortæller hun ikke hele historien til ahm/hende smiley eller også lyver hun bare som vandet driver smiley og jeg tror på hun lyver smiley

  • #86   17. mar 2009 Ja jeg tror sgu også hun lyver :D'

  • #87   17. mar 2009 sorry men så solgt smiley

  • #88   17. mar 2009 hi hi ;o)

  • #89   17. mar 2009 bed om vare retur og BELTAL ikke pengene tilbage før du har set om varen duer! det ville jeg gøre.
    men fortæl mig lige hvilken site smiley


  • #90   17. mar 2009 Det kan ALDRIG være dit problem.
    Skulle det blive til en tur i retten er det hende der har bevisbyrden. Ved at du kan vise den har virket inden den er blevet afsendt gør det kun bedre for dig. Lad være med at tænke mere over det, det er dig der er "vinderen" her.


  • #91   17. mar 2009 Er det på BB trendsales Qxl ??<3

  • #92   17. mar 2009 hun skal bevise at den var dårligt pakket ind
    er den ikke det skal hun kontakte postdanmark


  • #93   17. mar 2009 det var trendsales.
    men underordnet hvem det var.

    Hvad er dårligt indpakning?




  • #94   17. mar 2009 mobil ligger løs i en ubeskyttet kasse

  • #95   17. mar 2009 Trendsales.. ja så er det bare at kontakte suport. smiley

    tsk. nogen folk er bare Ihiu!


  • #96   17. mar 2009 hvad skulle hun få ud af det ja hun får hende slettet men så opretter man jo bare ny så kan ikke se .......

  • #97   17. mar 2009 trendsales support kan også gøre mere end og slette! tror jeg nok.
    og nej hun kan ikke oprette sig igen fordi det blevier registeret tror jeg nok! smiley jeg er ikke sikker.


  • #98   17. mar 2009 trendsales der skal jeg til at kører en bedrageri sag

    undskyld det var lige et sidespring


  • #99   17. mar 2009 trendsales mener bare jge skal give hende nogle af penge tilbage.
    og de vil ikke tage parti, man kan ikke bruge dem til en skid


  • #100   17. mar 2009 du skal ikke noget hvis du har dit på det rene

  • #101   17. mar 2009 trendsales har da ikke noget at gøre med det her....
    dem er ikke dem der har lavet handlen?


  • #102   17. mar 2009 Hej Signe.

    Ved ikke lige om han har erfaring med sådan noget her, men han siger, at politiet ALDRIG vil udtale sig om sådan noget. Så bare tag det helt roligt. Du skal IKKE give hende penge tilbage. Har hun tabt telefonen er det bare ærgerligt, det kan aldrig være dit problem. Det er ik anderledes end hvis du køber en telefon i en forretning, og du taber den på gulvet, det er butikken da os fuldstændig ligeglad med...


  • #103   17. mar 2009 ja det ved jeg godt. Men tror helt bestemt hun selv har tabt den.

    Hun begynder jo at påstå at det er mig der ikke har pakket den godt nok.
    og hun så mener at det er mig der har ansvaret og mig der skal ersatte den.


  • #104   17. mar 2009 det er ikke dig der har ansvaret for telefonen mere, hvis der er nogle der skal give hende penge er det postdk, men de vil nok heller ikke når hun har skrevet under på at hun har modtaget den,

    det er hendes problem nu...


  • #105   17. mar 2009 Bare lad være med at svare hende. Du har ikke ansvaret for at hun har ødelagt den. Så skulle hun havde kontaktet dig med det samme og ikke først 30 timer efter modtagelsen. Den holder simpelthen ikke!! Det ville den heller ikke gøre i en forretning.. Så bare lad være med at reagere på hendes beskeder hvis det fortsætter sådan.

  • #106   17. mar 2009 okay.
    Håber i har ret og jeg ikke kommer til at betale for hendes advokat.


  • #107   17. mar 2009 smiley er næsten 100 på at hun ikke har snakket med nogle advokat og hvis hun har så vinder du helt klart smiley

  • #108   17. mar 2009 håber jeg da smiley

  • #109   17. mar 2009 hehe smiley du skal nok se imorgen gider hun nok ikke skrive mere om det fordi hun godt ved hun ikke har nogen sag smiley

  • #110   17. mar 2009 hun skev her ingen hun tog på abejde, hun ikke gad skrive mere, og vi så måtte mødes i retten

  • #111   17. mar 2009 nå men så spørg din advokat syndes du skal til at tænke dig om nu og det er dig som sælger der skal sørge for pakken er pakket godt ind gider ikke skrive med dig mere nu det må du selv om har alt mit på det rene nu det bliver nok dyrt men pyt det gør det også for dig total ondsvagt mvh gitte

    Det er det sidste jeg ha høt fa hende.


  • #112   17. mar 2009 haha ja okay smiley tror nu stadig ikke på hun har snakket med nogle advokat smiley

  • #113   17. mar 2009 Hun sige selv det bliver dyrt, hvorfor ofre alle de penge på det ??

  • #114   17. mar 2009 haha du har også alt dit på det rene, ligså snart du har afleveret det til postdk er det dem der har ansvaret for den kommer frem uden at blive skadet, og så snart hun skriver under på hun har modtaget pakken er det hende der står til ansvar for den... og det er også hende der skal bevise at den ikke var pakket godt nok ind, og tvivler på hun har taget billeder af hvordan den var pakket ind smiley

  • #115   17. mar 2009 bare gem beskederne så du har bevis for hvad hun har skrevet også alt hvad der stod o handlen og det ..

    men hun prøver alt hun kan ikke vinde .............


  • #116   17. mar 2009 Hun harr taget et billede af hvordan den var pakket, men det var efter du havde haft den oppe, for selve kassen til telefonen var åbent.

  • #117   17. mar 2009 ja okay men det er også lige meget om den er gået i stykker under transporten, det har ikke noget med dig at gøre, hvis den er gået istykker under transporten er det postdk hun skal kontakte da der jo var forsikring på, men de vil sikkert heller ikke give hende nogle penge da hun har skrevet under..

    så igen hendes problem smiley


  • #118   17. mar 2009 JEG ER BLEVET SNYDT FOR 325 kr.
    jeg er rigtig sur over det.
    og ja okay der gjorde trendsales ingenting!
    og jeg kan ikke få kontakt til sælger smiley


  • #119   17. mar 2009 trendsales kan ikke gøre noget privat handel er på eget ansvar,

  • #120   17. mar 2009 blokkere hendes nummer msn mail osv kom videre hun står selv for det , kommer det til retten så gør det , 10000kr for at se en blive godt til grin kunne være fedt , gem alt hvad hun skriver til dig , og optag samtaler hvis detr er muligt, for hvis hun kommer med trusler har du en god sag på hende,

  • #121   17. mar 2009 hvis hun skulle finde på og komme med direkte rusler er det sku da kun fordi hun har dårlig samvittighed, for hvis hun havde alt sit på det rene, ville der jo ikke være nogen grund til og true dig

Kommentér på:
Er helt ude af den

Annonce