{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fusk med annoncer ???
  • #1   18. jun 2007 Enig !

• #2   18. jun 2007 Henriette ja gør jeg os for det meste

• #4   18. jun 2007 ja sådan er det jo folk fusker som bar pokker, i skulle se på trendsales hvordan deres ting pludseligt koster det dobbelte af hvad det koster i butikkerne :-s

• #6   18. jun 2007 Kan slet ikke finde ud af trendsales smiley
    er jeg lidt ked af ,
    for kan godt lide det de har hvor køberne kan "Bedømme" sælgeren , eller hva man kan kalde det ..

• #7   18. jun 2007 Henriette D

Her på siden kan du jo rette henvendelse til hjælpe admins:

http://www.baboom.dk/html/gal_helpadmins.asp

• #9   18. jun 2007 det hjælper ikke rigtigt at skrive til os,da det jo er sælger selv som bestemmer prisen,ingen tvinger folk til at købe.
    og vi er ikke moralens vogtere desværre,det må folk altså selv stå for.og vi kan aldrig bevise hvad folk har givet,ting kan jo komme på tilbud/udsalg,så umiddelbart kan man ik gøre andet end at stole på hvad folk siger.

hvis jeg har købt noget for 6 mdr siden og skriver nypisen som jeg har givet,kan prisen jo sagtens være en anden idag,men det ændrer jo ikk hvad jeg har givet for varen. Folk skal også passe på med at beskylde folk for noget bare fordi de har set varen til en anden pris et andet sted.

• #10   18. jun 2007 Agent 1

Nårh ja .. ved ikke lige hvad jeg sad og faldt i staver over :S

Det giver jo sig selv ..

Nu går jeg i seng smiley

• #11   18. jun 2007 hvis i ikke modtager det der er betalt for,så kontakter man selvfølgelig en hjælpeadmin,så skal vi gøre hvad vi kan for at hjælpe med at få det man har betalt for.

• #12   18. jun 2007 gonzalez: kontakt en HAer,så vil en af os hjælpe dig,hvis du ikke kan komme frem til en løsning med brugeren(hvis det selvfølgelig er på BB det er sket)

• #13   18. jun 2007 Jeg solgte engang et par helt nye bukser til en (dog ikke herinde, men på en anden internet side). Jeg havde givet hvad der svarer til ca 220 kr for dem i England. En uge efter jeg havde solgt dem så jeg så køberen havde sat dem til salg til 500 eller 600 kr og sagt at hun havde givet 899 kr i en butik for dem. Det syntes jeg godt nok er groft. Specialt da der rent faktisk var en der købte dem for de 500 eller 600 kr.

Kommentér på:
Fusk med annoncer ???

Annonce