{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Indbrud i Esbjerg... HJÆLP TAK! {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver lige med en ny, da jeg glemte lidt mere info til jer.

Esbjerg | 24.02.2009 21:01
To brød ind med et koben
Af Esben Dige

Indbrud: Klokken ti minutter over to tirsdag eftermiddag blev to personer set gå ind i en opgang i Jyllandsgade med et koben. Politiet sendte en patrulje til stedet, og da den ankom, kørte to personer væk fra stedet. Det lykkedes ikke politiet at få fat i de mistænkelige personer.

((Desuden var der indbrug igen i den samme lejlighed imorges.))


Skulle i evt. vide hvem personerne er, vil jeg sætte STOR pris på at i skriver hvem de er i en privat besked.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i Esbjerg... HJÆLP TAK!
  • #1   25. feb 2009 tror ikk ligefrem du får mange henvendelser , men held og lykke med at finde banditterne

  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #2   25. feb 2009 Jeg tror nu snarer at du skal opgive telefonnummeret på Esbjerg Politi, der tager sig af din sag, så henvendelser forbliver anonyme. Havde jeg nogle informationer, ville jeg i den grad ikke fortælle det til en tilfældig Baboom-bruger, der siger at han/hun er i familie med "offeret".
    - Det gavner ikke Jeres sag, og kan gøre at vidnet bliver afvist i retten.


  • #3   25. feb 2009 gæt, det er heller ikke mange henvendelser jeg er ude efter, men hvis folk i esbjerg nu skulle hører noget om det.


    jamen så må de ringe til esbjerg politi hvis det er det de vil.
    jeg ved ikke engang hvad nummeret til esbjerg politi er, for de ringer med hemmeligt nummer konstant. :b -folk kan jo enten vælge at tro det er min storebrors lejlighed ellers må de sgu lade være.


  • Bob N
    Bob N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
    #4   25. feb 2009 - L'F -

    Esbjerg politi har nummer 114...

    Men har ikke tænkt mig at ringe, vil jo ikke hænge mine kammerater ud...


  • #5   25. feb 2009 bob, ser man det. så lærte jeg noget nyt idag.
    resten vælger jeg bare at overse smiley


  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #6   25. feb 2009 Esbjerg Politi's nummer står på deres hjemmeside. Alle informationer bør gå gennem dem, såfremt at I ikke får vidner afvist i retten, der faktisk ved noget konkret.

    Du nævner jo heller ikke noget omkring hvad du skal bruge informationerne til, og det får mig til at tænke på om det muligvis ikke kunne føre til selvtægt - du ved "vi hiver lige selv fat i idioten, der har lavet et bræk i vores brors/familiemedlems lejlighed".


  • #7   25. feb 2009 Bob - Hvis det er sådan nogle kammerater du har, så er det da den forkerte vennekreds du har.

  • #8   25. feb 2009 jeg kan hurtigt forklare hvad jeg vil bruge informationerne til. det er at oplyse politiet om det, så de kan få dem spærret inde, så jeg kan ringe og berolige min storebror som ikke kan gøre en skid, hvor han er. han er pist off, og jeg vil gøre alt for at kunne hjælpe, så han kan falde til ro igen.

  • #9   25. feb 2009 Det er jo klart at han er oprevet over situationen, men har I nogle oplysninger på hvad de kørte væk i, hvad de havde på af tøj osv?

  • #10   25. feb 2009 vi må ingenting vide. vi ved ikke andet end der står på jv.
    men jeg tænker mere, hvis nogle tilfældigvis hører om nogle der har lavet indbrud derinde, osv. måske kunne man jo være heldig.


Kommentér på:
Indbrud i Esbjerg... HJÆLP TAK!

Annonce