{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

En legende er død {{forumTopicSubject}}

Ja, hvem var mere dansk end Kim Larsen, han kunne om nogen trække publikum og alle kunne stort set synge med på hans sange. Men et hårdt liv har han haft, nok også sjovt, men 72 er vel ikke så meget.

Hvil i fred og tak for dig smiley smiley

http://nyheder.tv2.dk/2018-09-30-kim-larsen-er-doed-reaktioner-og-mindeord


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En legende er død
  • #1   30. sep 2018 Ja det bliver et savn, han var en fantastisk sanger og trubadour en ud af flere tusind kunstnere der holdt stilen hele livet igennem, Skønne sange han efterlod sig til glæde for os alle, Sange som man blev glade af, eftertænksomme og kunne danse til. Han vil blive savnet, Heldigvis efterlader han sig en lille klon, Hans søn Hjalmer ligner ham og synger som ham.

  • #2   30. sep 2018 Ja 72 så vil jeg være til freds og godt hans musik vil leve 1000-vis af år endnu smiley

  • #3   30. sep 2018 Hr. Larsens musik og tekster har for længst indskrevet sig i danmarkshistorien.
    Højskolesangbogen rummer flere af hans sange og mange vælger hans musik til både barnedåb, konfirmation, bryllup og begravelse så man må sige at hans værker favner bredt og han er vel nok Danmarks svar på Englands the Beatles og Sveriges ABBA.
    Godt gået hr. Larsen og den næste uges tid vil din musik være overalt i æteren, men heldigvis slipper du for de evindelige sladderbladesversioner af din gøren og laden der vil fylde medierne det næste stykke tid.
    Rest in peace Mr. Larsen


  • #5   30. sep 2018 Odense er blevet en stor borger fattigere - hvil i fred.

    Jeg bliver altid ved at vende tilbage til Youtube hvor han synger sammen med en kvindelig opera sangerinde -

    https://www.youtube.com/watch?v=1KXNHcDRvgE


  • #6   30. sep 2018 Han kunne det, de ikke kan i dag: Nemlig at lave sange, som man kan synge med på, og så synger de fleste på engelsk.
    Kim Larsen husker man, de andre glemmer man, inden de har sunget sidste strofe


  • #7   30. sep 2018 Hørte det i min bilradio i formiddags, mærkeligt han ikke er her mere, en af mine veninder der også er død, havde en bror der var venner med Kim Larsen, fik mange historier om ham. En af dem var at han havde et stort klædeskab udelukkende med T-shirts, de var alle noget særligt og særdeles kostbare..... smiley smiley smiley
    Min yndlings er "Om lidt er her stille....".... : : smiley smiley smiley


  • #9   1. okt 2018 Ja, det var en aften i går med Kim - jeg synes, det er så mærkeligt, at han ikke er mere, for jeg betragtede ham slet ikke som en gammel mand, han har gennem livet ikke forandre sig ret meget.

    Han var en gavflab, råt for usødet, en ærke københavner om jeg så må sige, en rigtig gadedreng, med hurtige svar på tiltale, han var en stor personlighed og hans sangtekster, fis lige ind på lystavlen. Han kunne sige alt og jeg kunne ikke blive sur på ham. Han kunne også lide DAMEN, som han udtalte (Dr. Margrethe), og det var gensidigt, jeg mener, han var inviteret til 75 års fødselsdag, hvor han håbede, at de kunne ryge en smøg sammen, som han kunne sige det smiley

    Ham kommer jeg til at savne smiley smiley


  • #10   1. okt 2018 #5 - Polysl, ved du godt, at den video du linker til, er blevet fjernet af brugeren smiley

  • #11   1. okt 2018

    profilbillede
  • #12   1. okt 2018 Han kunne det med at få folk til at synge med på sine sange, som han skrev med poesi og talent.
    Nu så jeg en sangeridame i morgenTV. Efter min mening ødelagde hun Kim Larsens sang ( jeg kan ikke huske, hvad den hed) ved at lave helt om på den. Jeg håber ikke, der er nogen, der køber det lort.


  • #13   1. okt 2018 Jetset

    Så videoen i går...


  • #14   1. okt 2018 Ingen tvivl om at Gasolin har lavet fantastisk musik som vi alle kan synge med på.

    Ja, Kim Larsen er virkelig en som vil blive husket. Meget trist at han er væk.







  • #15   1. okt 2018 Jeg håber, at vi kun får hørte Kim Larsen synge de mange ting, han har lavet. Han var en ener, som havde en stemme med personlighed i.

  • #16   2. okt 2018 #13 - hvis du klikker på dit link, så vil du da også finde ud af, at det ikke virker, det er vel ikke kun fra mig, det er sort.

  • Evse
    Evse Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 8 Følgere: 5 Svar: 1
    #17   3. okt 2018 Hvor er det dog et stort savn vi ikke har Kim Larsen mere :’-(

Kommentér på:
En legende er død

Annonce