{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

En legende er død - RIP Robin Williams {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article4961853.ece

Jeg blev nødt til at læse den artikel, som sprang mig direkte i øjnene som det allerførste, da jeg tjekkede Facebook på min mobil i morges, før jeg rigtigt kunne tro på det, jeg læste. Først tænkte jeg, at det var et rædselsfuldt fupnummer, som den artikel om Sylvester Stalones død, der florerede derinde for ikke så længe siden, men desværre viste denne her sig at være god nok. smiley

Hollywood har med Robin Williams mistet et af sine største genier; en hamrende dygtig komiker og skuespiller, under tragiske omstændigheder. Han vil uden tvivl blive savnet ikke kun af sine nærmeste, men også af fans verden over.

Hvil i fred, Robin Williams. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En legende er død - RIP Robin Williams
  • #3   12. aug 2014 Glæd dig til "Patch Adams", Alis. Det er en skøn film. Sød, sjov, varm og rørende... og så er den i øvrigt autentisk. Den er iblandt mine absolutte favoritter med Robin Williams, men også film som "Døde Poeters Klub" og "Good Will Hunting" har gjort indtryk på mig. "Mrs. Doubtfire" holder jeg også meget af... og "Awakening" (også kendt som "Livet Længe Leve").

  • #6   13. aug 2014 "Toys" er også en skøn film. Sød og rørende, og så taler den - efter min mening - til vores indre barn. Det er efterhånden en del år siden, jeg så den sidst, men jeg har den liggende hjemme på vores ViaPlay, så måske jeg skulle sætte mig til at se den igen her en af dagene. smiley

    I går valgte jeg - nu jeg alligevel var hjemme med forkølelse - at bruge dagen på Robin Williams-film. Så kæresten og jeg så "The Big White" og "August Rush", og i aften har vi snakket om et nuppe et gensyn med "Death Poets' Society".


  • #7   13. aug 2014 Allerede natten til i går læste jeg om den triste nyhed, da flere af mine amerikanske venner på Facebook begyndte at poste opslag og links til medierne.
    Trist, trist, trist.
    Jeg har aldrig fået set Good Will Hunting - de har ellers vist den for nylig på TV, men mon ikke jeg får chancen for at se den igen.

    Ud over de film, som allerede er nævnt, holder jeg også meget af Good Morning Vietnam.


  • #8   14. aug 2014 Jeg havde faktisk håbet, at Tv2, som gør særligt meget ud af at mindes Robin Williams, ville sende "Good Morning Vietnam" her en af dagene, men det ser det ikke ud til, at de har tænkt sig... desværre. Den bliver nemlig også næsten altid nævnt som en af hans bedste film, og selv om jeg, så vidt jeg husker, har set den engang for mange, mange år siden, husker jeg den ikke rigtigt, så jeg vil gerne se den igen.

    I øvrigt har jeg også nydt film som "Flubber", "Father's Day", "Jumanji" og "The Birdcage"... og selv om jeg godt ved, de langt fra er iblandt hans mest populære film - ja faktisk betegnes som flop af de fleste - holder jeg personligt også af "Bicentennial Man", "Jack" og "What Dreams May Come".


  • #9   11. sep 2014 Her er jeg jo sent ude. Har dog andre steder givet udtryk for min sorg over Robin Williams` død.
    Mine favoritfilm med ham er `Good Morning, Vietnam` og `Birdcage` ( haha, så morsom smiley ) - Har set en hel del af de øvrige omtalte men disse to finder jeg specielt gode.
    smiley Forresten er `Awakening` ikke den med Robert de Niro ?? Den var osse helt fantastisk - men bittersød.
    khb smiley


  • #10   11. sep 2014 Jo, Awakening er den, hvor Robert De Niro også spiller med. Den er autentisk, så vidt jeg husker.

    I øvrigt kan jeg også rigtig godt lide "The Birdcage". Den er SÅ morsom. smiley


Kommentér på:
En legende er død - RIP Robin Williams

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce