{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Hjælp til Guitar! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg søger nogle sange jeg kan øve mig på, jeg har en akkustisk guitar, og ved ikke helt hvad jeg skal øver mig på..

Jeg spiller fingerspil så noget som det vil være perfekt.. Jeg er ikke helt til normale akkorder.. Syntes det bliver for kedeligt..

Men nogen der kan hjælpe og gi nogle forslag på hvad jeg skal spille..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Guitar!
  • #1   10. okt 2007 Spil noget Eric clapton, det gør både min bror og min lillesøster på den akkustiske, det lyder ret fint og det er da i hvert fald noget finger spil =)

I hvert fald Tears in heaven, den skal man næsten have spillet.

• #2   10. okt 2007 Haha Dhg du var lige lidt hurtigere end mig der =)

• #3   10. okt 2007 Dhg & Jacob: Mange tak for svarene.. Smid endelig nogle flere navne på musik numre ind, for mangler sku at komme lidt mere igang =)

Maria N: Precis den jeg bruger smiley

• #4   10. okt 2007 Hmmm du kan nok ikke spille det hele, men i hvert fald starten og omkvædet kan spilles på guitar, Metallica - Fade to black, og Metallica - Nothing else matters, jeg kan spille det meste af dem begge på klaver og det lyder herre godt =)

• #5   10. okt 2007 Nothing Else Matters kan jeg spille OK, men gider ikke spille den på en akkustisk.. Det er meget federe på en El-Guitar

• #6   10. okt 2007 ville bare være meget lettere hvis jeg kunne huske hvordan man læste de skide noder =)

• Jim A
    Jim A Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #7   10. okt 2007 Der er meget Simon & Garfunkel at gå efter: fx Scarborough Fair
    - ellers:
    Blackbird (Beatles)
    Malkekoen (Sebastian)
    Right next to the Right One??? (Tim C)
    De burde kunne findes på tab.

Rhiannon med Fleetwood Mac er en rigtig god øvelse i konstant tommelfinger bas, mens de andre fingre kommer på mere melodisk arbejde.

med elvisk hilsen

• #8   10. okt 2007 Sebastian P: i Creed osv er der mange interoer med fingerspil.. ingen sange der er værd at spille på akkustisk

Kommentér på:
Hjælp til Guitar!

Annonce