{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Lenette J
Lenette J
Tilmeldt:
11. feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158

Er jeg for gammel? {{forumTopicSubject}}

Måske hører dette ikke under denne kategori men jeg prøver alligevel!!

Jeg elsker musik som Nik & Jay, Nelly Furtado, Infernal osv osv. Altså musik som man føler trang til at rejse sig og danse til. Musik hvor kroppen får lyst til at bevæge sig og hvor man bare ikke kan side stille.

Min mand er til Kandis, Bamses Venner osv. altså musik hvor man sidder og lumrer og synger med på fordi de er gamle kendisser.

Gentagne gange får jeg at vide at min musiksmag ikke passer til min alder og at det tilhører sig at lytte til den type musik.

Min mands musiksmag får mig til at krumme tæer og jeg må forlade rummet efter en tid, føler slet ikke det er musik for mig.

Er jeg forkert på den, er jeg for gammel til min musiksmag? Er jeg virkelig nået dertil hvor jeg bør sidde og mimre til Kandis?? Er jeg virkelig nået til den frygtede alder hvor jeg bare skal sidde og lytte til dansktoppen?? Ej, det kan da ikke være rigtigt!! Eller kan det??????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg for gammel?
  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #1   4. aug 2007 Jeg er 37!!!!!!!! Det kan da ikke passe at jeg er gammel nu, føler mig mega ung!!!!!!!!!!!!!!! :o)

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #2   4. aug 2007 Den kender du nu,....37!

  • #3   4. aug 2007 nææ..man hører hvad man har lyst til - så er alderen da ligegyldig! Min mor er lige blevet 48 og hun rocker da med til metallica og hører også det musik de spiller i radioen..kandis osv kommer ikke ind hjemme hos hende!

  • #4   4. aug 2007 Man kan aldrig blive for gammel til noget musik ..

    En af mine venner's Farmor er til Hardstyle ?


  • #5   4. aug 2007 Det er vel fint. Alle har deres egen smag, og alder har intet af betydning.

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #6   4. aug 2007 Nu nævnte jeg blot nogle enkelte kunstnere, men jeg er til sådan musik hvor man kan danse til, og ikke den der dans hvor det er 1-2-3. Disko dans eller hvad i kalder det . Dans hvor man bare danser og rører sig. Musikken er sådan set lige meget hvis man blot kan danse til den.

    Nu nævnte jeg blot nogle enkelte kunsnere som jeg kunne lide, men der er jo en del flere/mange!!!!!!


  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #7   4. aug 2007 Indrømmer at jeg også nyder at lytte til Ac/dc eller hvordan det nu staves!!!!!!!

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #8   4. aug 2007 Battes mor : kan se at vi to er næsten jævnaldrende, så min musiksmag kan da ikke være helt i vejret!!! ( Jubi)

    Men efter gentagne gang at skulle høre på min mand, så må jeg da indrømme at jeg blev i tvivl.

    Vil faktisk hellere undvære musik, hvis valget kun stod mellem Kandis, Bamses venner osv.

    Føler mig ung og frisk og er helt med på den nye musik. Musik med en masse go og rytme i så man rigtigt kan svinge sig, det er lige mig!!!!


  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #9   4. aug 2007 Iiiih mange tak. Nu kan jeg høre min musik og vide at jeg ikke er gal på den. Må indrømme at jeg er temmelig glad lige nu, for var begyndt at føle mig helt forkert. :o)

    Nøj hvor skal der musik på anlægget!!!!!!!!!!! Og jeg kan love jer at det bliver hverken Kandis eller Bamses venner. Manden kan bare starte bilen og køre hjemmefra, for nu er det mig der sætter musikken på!!


  • #10   4. aug 2007 haha nej man bliver aldrig for gammel til musik

  • #11   4. aug 2007 Man er ikke äldre end man selv gör sig til......

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #12   4. aug 2007 Søren P : nej vel, og jeg føler mig meget ung endnu!!!!!!!!!!!!!!!

  • #13   4. aug 2007 hello du gør dig ikke mere gammel end du selv mener du er. så lad da manden gå til kandis bal og du går på diskotek det er da meget normal..

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #14   4. aug 2007 Morten H : du skulle bare vide hvor glad din udtallelse gør mig. Indrømmer...........jeg danser på en lille sky lige nu!!!!!!!!!!!!!!

    Jeg er ikke gammel, jeg er ikke gammel osv.


  • #15   4. aug 2007 Nej du er da ikke for gammel... Men Nik & gay er altså noget crap !!!! Og det er uanset hvor gammel eller ung man er....

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #16   4. aug 2007 Anonymous: Hvorvidt Nik og Jay er nogle vatpikke står for din egen regning., og jeg har sku aldrig tilbudt at danse for dig. Your dreaming. Lad være med at gøre dig til mere end du er!!!!!!!!!!!!!

    Nik og Jay : for nogle er det crap og for andre ikke. Mange af deres tekster er nu skrevet ud fra det liv som en del af os måske har! Bla. andet det nr. hvor de synger om hvor hurtigt det kan gå gra liv til død.


  • #17   4. aug 2007 Nik & Gay synger bare de har jo ikke oplevet en skid af det de synger om... De ville ønske de havde levet det hårde liv men det har de ikke.... Det er mors drenge der synger sange andre har skrevet for dem....

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #18   4. aug 2007 Syntes heller ikke du er for gammel til den slags musik.

    Ellers smid din mand hen i min firma bil en enkel dag fra 7 morgen til 18 aften. For der står den kun på dance/techno så højt som anlægget nu kan spille ;-o

    (og kan spille fint højt har jeg ladet mig fortæle hehe)


  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #19   4. aug 2007 Kan kun sige at jeg har oplvet en del af det de synger om!!!!!!!!!Om de så selv har oplevet det er en anden sag.

    Alle de folk som synger om diverse kærlighesforhold og problemerne derved, monstro de har oplevet alt det de synger om???? Jeg tvivler!!


  • #20   4. aug 2007 Jeg er osse ligeglad sådan noget sød suppe pis lytter jeg ikke til !!!



  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #21   4. aug 2007 thomas S : også helt fint!!!!!!! Men det er heller ikke det eneste jeg lyttet til. Får jeg muligheden så vil jeg hellere end gerne høre lidt AC/DC. Det er bare ikke så tit jeg får lov til at lytte til det!!!!!!!!!!

  • #22   4. aug 2007 Hmm for lov ?? Så må du da losse ham ud og det skal da være fluks......

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #23   4. aug 2007 Ville jeg også gerne, men..........kan bare ikke sparke så hårdt!!!!!!!!!!!! :o)

  • #24   4. aug 2007 Du siger da bare til hvis vi andre skal sparke til ham... Han lyder sgu som en mumie.....

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #25   4. aug 2007 Uuuh, altså lytter kun til et par enkelte Nik og jay sange, men også til en helt del sange af samme årgang.

    Kan godt lide den nyere musik og er bestemt ikke til dansktoppen!!!

    Men som jeg indrømmer så kan jeg også godt lidt AC/DC, som måske også mere er til min årgang, blot en anden kategori, ligsom Ozzy ozborn, det er også mig!!!!!!!!!


  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #26   4. aug 2007 Og ja, Pink Floyd er heller ikke af vejen!!!!!!!!!!!!!

  • #27   4. aug 2007 ja alt det andet er godt bare dick & gay !!! Heller john mogensen.....

  • #28   4. aug 2007 Hvor gammel er du egentlig ???

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #29   4. aug 2007 Jeg er stadig 37 år. Gammel af dåbsattest men ung af sind!!!!!!!! :o)

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #30   4. aug 2007 Haha Thomas s...
    Læser du ikke hvad hun skriver?

    Skrevet: 04-08-2007 01:17:06
    Prøv at læse der smiley


  • #31   4. aug 2007 så er du sgu alligevel10 år ældre end mig smiley Juhu så er jeg ikke den ældste.....

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #32   4. aug 2007 Hæ hæ Thomas S : husk på at det ikke er dåbsattesten men sindet der siger hvor gammel du er !!! Og jeg kan kun sige at jeg er ung af sind!!!!!!!

  • #33   4. aug 2007 Ja det siger jeg osse til mig selv nogen gange..... Men alligevel føler jeg mig sgu som en gammel stodder til tider.....

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #34   4. aug 2007 ps. nik og jay bliver stadi spillet på nogle af landet største net radioer for dance ;-o


  • #35   4. aug 2007 Og det er osse en fejl og siger lidt om de netradioer....



  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #36   4. aug 2007 Jeg danser til rytmen , så er sangen og kunstneren såmæænd ligemeget. Men selvfølgelig lytter jeg da mere til en slags musik end en anden!!!!!

  • #37   4. aug 2007 Bare du ryster røven smiley eller noget.....

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #38   4. aug 2007 Den og meget andet svinger lige til rytmen!!!!!!!!! Selv mor her kan følge med og slå de unge af gulvet!!!!!!!!!!!!!!

  • #39   4. aug 2007 Så skal der ikke lyde et ondt ord herfra.... Nu vil jeg gå ud og brække mig og så vil jeg gå i seng smiley

    Godnat......


  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #40   4. aug 2007 I brund og grund er det vel lige meget hvad de synger, så længe rytmen og lyden er der.

    Men da glad for datteren har samme musik smag som mig.

    Spiller jeg døds metal (som næsten aldrig sker)
    gider hun ikke høre det eller danse.

    Men spiller jeg dance/techno/pop/pop rock så danser hun på livet løst hehe
    (hun er dov kun 1½ år smiley


  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #41   4. aug 2007 Min er 12 år og vi deler næsten musiksmag, så det er jo herligt.

    Nå nu vil jeg smutte i seng inden jeg rammer gulvet!!!!!!!!!1

    Kan i sovve godt i natravne som er tilbage!!!!!!!!!!!!!!


  • #42   4. aug 2007 Godnat !!

  • #43   4. aug 2007 Kandis er ihvertfald noget lort.....

  • #44   4. aug 2007 Jeg synes ikke man kan sige, at man kan være for gammel til en bestemt musiksmag - det er jo individuelt og op til folk selv hvad de synes er godt og ikke godt.

    Så Lenette - hold du bare på din musiksmag. Og når andre siger, at du er for gammel til din musiksmag så sprørg dem, om det måske ikke bare er dem der er old fashion? Og at du heller ikke kan forstå hvordan de kan høre det, de høre for det er da kun MEGET gamle mennesker der høre den slags (ihvertfald kandis). Hihi.

    Min svigermor er også vild med noget af det musik vi høre, og hun er 55 år - hvorimod min bror og svigerinde som er samme alder som os ikke kan lide det..

    Så hold du bare fast på din musiksmag - uden den ville du ikke være dig ;o)


  • #45   10. jan 2013 du er nu påvej imod de 43.... det helt ok at du hører Kandis, det er faktisk naturligt...


    Velkommen til fremtiden,,,


Kommentér på:
Er jeg for gammel?

Annonce